Gå til innhold

Et lite gledes sukk :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk akurat mail fra min advokat, ser ut til at den 3år lange arvestriden mellom min stemor og meg endelig er ferdig, og at det bare er spørsmål om dager/uker til jeg endelig får arven min på konto.... jippi!

Saken har vært tøff for meg, den har slitt veldig på meg psykisk....

Endelig, endelig jeg skal bli kvitt gammel gjeld og studielån før jul :D

Endelig kan jeg begynne å ta lappen (som jeg har utsatt og utsatt i mange år).

Sønnen min skal få masse gaver til jul ( :D)

Nå vet jeg at Han og babyen i magen min er sikret økonomisk, de vil aldri mangle noe....

Jeg kan fortsatt være hjemmeværende mor og nyte tiden mens barna er små uten å være bekymret for penger...

Min kjære kan fortsette å studere og ha tid til oss uten å måtte jobbe fullt i tilegg.

Vi har råd til å ha en ordentlig bryllup om vi ønsker det til sommeren, og vi kan unne oss en lang og deilig ferie :D

Jeg sitter her og sprudler!

Kjempe deilig å føle litt opptur, har vært så deprimert i det siste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig!

Må være godt å føle at fremtiden er trygg for dere alle!!!

Skrevet

Så fint for deg at det endelig er kommet en avslutning på et så langt og sikkert tungt kapittel.

Det er flott at du slipper å bekymre deg over penger fra nå av. Man skulle tro at i vårt land skulle ingen trenge å bekymre seg over det, men slik er det uheldigvis ikke.

Skrevet

gratulerer så mye ;)

virker som om du fortjente dette :)

misunner deg mye den gleden av å slippe å tenke på økonomien..

kan slite noe grusomt på deg det der..

gratulerer igjen :)

kos deg masse med dem å dine :)

Skrevet

Det er en enorm lettelse, jeg har slitt med økonomien ganske lenge nå, har stort sett hatt penger til akurat det nødvendigste men ikke noe ekstra...

Har ikke hatt barnehage plass til gutten min og har valgt å gå hjemme med han, men kommer vel til å skaffe en 1/2 plass hos dagmamma eller liknende nå, så jeg får litt tid og oveskudd til meg selv, kan komme godt med siden formen min er såpass laber...

Ille at penger skal være så avgjørende i livet... har man nok er ting greit, men har man forlite blir hverdagen fort tung og slitsom...

Er så lykkelig akkurat nå....

Ikke så mye pga pengene i kroner og øre, men pga tryggheten de symboliserer...

Men jeg ville mye heller hatt pappaen min tilbake enn pengene hans....

Skrevet

Så fint for deg, gratulerer så mye! Deilig å høre at det går bra for andre, da blir jeg også glad, så takk for oppmuntringen :)

Selvfølgelig veldig, veldig leit med pappaen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...