Gå til innhold

Femina.....

Anbefalte innlegg

Hvordan var blødningen din i uke 5 forrige gang? Lurer fælt på om jeg muligens er gravid til tross for et døg n(+) med KRAFTIG blødning og 4 dager med "vanlig" mensblødning (litt i rykk og napp. gikk lengre perioder nesten uten at noe hadde kommet ut...). Og viktigst av alt, ikke snurten av TR-smerter. Hos meg er mengde blod proporsjonalt med smerter, noe som skulle tilsi nesten sengeleie på denne mengden på første dag...

Testet jo negativt på CB digital like før blødning begynte (5 dager over IKM v/28 dagers syklus, men har muligens 30+ syklus...) Og hadde to megasvake cb-tester på IKM dagen og to dager etter..... Men noen symptom henger igjen. Nå er det vel ikke et kjent symptom, men jeg får plutselig isinger i tennene (IKKE i forbindelse med mat/drikke!!!!) + at jeg har endel symptom jeg kjenner igjen fra forrige gang.... Tror jeg mest sannsynlig eventuellt har hormonrester etter en SA, men jeg lurer nå da.... Gidder ikke å kaste bort 100 kr på en test nå, kommer til å teste eventuellt 4.des som er min neste IKM (28 dager ETTER at TR dro...)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7036997-femina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...