Gå til innhold

Whipps, har du født enda?

Smurfan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann =0)

Neida, jeg går her enda jeg. 38+0 i dag og har vært på kontroll. Bebisene hadde det bare fint og veier nå ca 3kg hver. Ellers har jeg endelig litt fremgang på cervixen da....den er nå ca 1,5 cm og åpen (åpningen er også ca 1,5 cm)....legen røsket litt i den, så det blir jo spennende fremover. Kan godt komme i helgen =0) BT var litt høyt da, så jeg skal sjekke det igjen på mandag.....

Hvordan går det med deg da?

Hei, hei Wipps!

Så du venter ennå du også!!! Er også du stappfull av vann?? Jeg er 38+2 i dag og hele kroppen er proppet av vann! Jeg har aldri sett likedan! Var på kontroll på tirsdag, BT var helt perfekt og ingen utslag i urinen - helt utrolig når jeg har kommet så langt!

De tok ikke UL denne gangen - kun sparketest. Jeg fikk beskjed om at begge var over 3 kg for 2 uker siden, så jeg lurer virkelig på hvor store de er nå....

Jeg fikk mast meg til at legen sjekket cervixen - og den var IKKE moden! Pompel og Pilt har visst ingen planer om å komme ut!

Jeg har vært forberedt på fødsel siden uke 32, så nå begynner jeg å bli ufattelig utålmodig! Dette ble et lenger svangerskap enn jeg hadde forventet - men bevares, det er jo kjempeflott at småttisene trives og vokser! Men, en trøst for den gedigne utålmodige mammaen er i alle fall at jeg blir innlagt på onsdag, og satt igang om de ikke har meldt sin ankomst innen det=o) Deilig å tenke på at det kun er dager igjen, og at vi har noe konkret å forholde oss til!

Sier de noe om igangsetting hos deg?

Ha en fortreffelig helg - forhåpentlig den siste med tvillinger i magen - neste helg ammer vi=o)

Så deilig at det ser så bra ut for dere da Lurifax71 =0)

Jeg misunner deg som har fått noe konkret å forholde deg til. Ligger de i hode/hode? Blir det vanlig fødsel på deg? Blir nok det på meg da de ligger så fint ned med hodet begge to. Gutten har festet seg.

Jeg har ikke hørt noe om igangsetting. Jeg spurte, men hun sa de ikke hadde noen rutine for dette da de ikke regnet med at tvillinggravide gikk til termin. Om ingenting har skjedd innen neste fredag derimot....kommer jeg til å spørre om jeg kan bli igangsatt. Jeg vil absolutt ikke gå over termin i allefall. Jeg får dra frem ditt eksempel =0)

Kanskje litt "hopping i høyet" i helgen kan få fart på sakene....hihi...=0)

Tv1 ligger i hode, tv2 er av den litt viltre sorten - turner vilt rundt. Den bytter på å ligge i sete og tverrleie. Vi vet ikke om det er gutten eller jenten som er tv1.

Jeg ønsker KS fordi jeg er bekymret for å miste ett eller begge av barna. Jeg har født en stor gutt før, og hadde en fin opplevelse - så mitt ønske beror ikke på bekvemmelighet eller reddsel for smerte. Jeg har fått avslag på søknad om KS 2 ganger, så jeg regner med at jeg må føde. Nå har jeg så mye ubehag at jeg begynner å bli smådesperat etter å få dem ut. Vi har prøvd litt høyhopping også men ikke resultat=0) Har også prøvd modningsakupunktur... men nei!

Bruk mitt eksempel for det det verdt=0)

Annonse

hei hei,

jeg var så spent på om du hadde fått bebisene dine. Måtte bare høre. Nå er det jo rett rundt hjørnet :-)

Her går det bra. Var til kontroll på onsdag og livmorhalsen er fremdeles på 22 mm, så legen sa jeg bare skulle fortsette som jeg har gjort. Ligge rett ut og knipe igjen :-). Hvis jeg holder på dem til fullgått 34 uker (som er på tirsdag) vil de ikke gjøre noe for å stoppe dem i å komme ut. Har nå på følelsen at de ikke kommer på en god stund enda jeg da. Har fått time til keisersnitt 11.12. Det var ikke spørsmål engang da jeg sa jeg ville ha det. Virkelig dårlig av legene at Lurifax har fått avslag 2 ganger. Nå ligger mine i sete og en i tverrleie, men det kan jo alltids snu seg...

Dere må ha lykke til begge to. Er spent på å høre hvordan det går :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...