Gå til innhold

Slimpropp??

♥marita&jentene♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har ett spørsmål jeg håper at noen av dere kan svare meg på...Var på do i dagtidlig og da kom der en slags propp med slim,der var mye blod i..er dette slimproppen??er førstegangsfødende og har null peiling på dette..kan ta med at jeg ble undersøkt nedentil i går...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som slimproppen ja...Min vat bare grønngul...men jordmor sa at proppen hadde gått...Mange har blod blandet i...

Skrevet

nettopp det samme skjedde med meg. ikke blod, litt gul/hvit på fargen. er nok slimproppen eller begynnelsen på den. det jeg lurer på er: hvor lang tid tar det nå før fødselen er igang? 8 dager til termin og er VELDIG spent så takker for alle svar:)

Skrevet

Hos meg har slimproppen nå gått over flere uker.

hvitt og grønt slim, skikkelig guffent.

I dag har jeg vært hos jordmor, og hun undersøkte meg nedentil.

Livmorhalsen er 1-1 1/2cm og åpen, har også nesten 2 cm åpning.

Nå noen timer etterpå har jeg begynt å blø, slim med friskt rødt blod.

Lurer på om dette er resten av slimproppen, eller om det kun er irriterte slimhinner etter undersøkelsen.

Håper selvsagt på det første, men vet jo ikke.

Er førstegangsfødene. Jeg ringte til føden nå for å høre og de kunne ikke si hverken det ene eller andre, bare at jeg ville kjenne det hvis noe var på gang.

Hva tror dere, noen som har vært borti dette?

Var til undersøkelse forrige uke også, og da kom det ikke noe blod.

Skrevet

Hei jenter

er også førstegangsfødende og uvitende om det meste her.. Men jeg fikk en blødning på onsdag, og det har siden da kommet litt brunlig blod i trusa.. I går kom det i tillegg masse slim; og i dag tidlig sa det plopp i do - da var det en rød klump som lå i do -> det må jo bare være slimproppen. Var på en undersøkelse på onsdag, og alt så fint ut med den lille.

Til deg Mayken; jeg ringte føden i dag selv, for jeg lurte litt på om det er naturlig at slimproppen går over tre dager... hun fortalte at det er helt naturlig, og at blodet som kommer (når det er rød-brunt) er rester fra slimproppens beliggende.. Hun fortalte meg også at dersom det er friskt blod som kommer, så kan dette skyldes at mormunnen åpner seg. Hun ba meg imidlertid ringe tilbake hvis jeg fikk en større blødning av ferskt blod.

Selv har jeg hatt kynnere som kommer ca hvert 10.min det siste døgnet.. så håper - håper snart at det skjer noe.. Har termin i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...