Gå til innhold

Superoptimist og jeg har laget en plan....

Anbefalte innlegg

hehe!

Jeg skal bli gravid denne mnd.

Jeg og mannen min skal være hos svigers julaften. DA jeg blir tilbudt akevitt skal jeg bare si litt lettere henslengt..." Nei takk, jeg er gravid" Hehe, tror dere den funker bra hell?

Og så skal jeg pakke inn noe søtt babytøy som mamma og pappa kan pakke opp hjemme hos seg...

Snakk om å ta gleden på forskudd her a!

Drømme, drømme, drømme :))

Fortsetter under...

Hehe, har tenkt noe av det samme. Skal også være hos svigers julaften, så da kunne jeg tenkt meg å sendt et kort til mamma og pappa. Svigers hadde jeg lyst til å pakke noe babyting til, å se reaksjonen til de når de åpner. De er jo så klar for barnebarn :-)

Herlig å drømme, men fallet blir veldig høyr da man tenker slik og det ikke blir noe....

Men jeg går på pergo denne mnd, så sjansen er der. Ble gravid med pergo på første kur sist gang jeg var gravid. Men dette er andre kur i denne omgang. Så det må da skje noe snart...

Ja jeg har eggløsning av meg selv, eller dvs, jeg får utslag på eggtest hver mnd. Men syklusene mine er noe lange og litt uregelmessige. 33-47 dager. Så gyn mente eggene ble for gamle da syklusen passerte over 35 dager og at det derfor var svært vanskelig med befruktning.

Med pergo har syklusen vært på 33 og 31 dager. Spent å se på denne syklusen.

Lykke til til deg også Loop

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...