Gå til innhold

Jeg blir helt matt, dere er så flinke.

Gjest

Anbefalte innlegg

Sitter her og leser innleggene, som man gjør :o)

Og jeg må tilstå at jeg blir matt og/eller full av beundring for alle dere flinke damer som trimmer og trimmer og spiser sundt og som nesten ikke legger på dere.

Jeg trener en gang i uken og sliter med motivasjonen hver gang. Ville mye heller ligget på sofaen og sett tv.

Og så legger jeg på meg. Og jeg har bare meg selv og takke. Mye godt i butikkene av kaker og knask frem mot jul.

Trøstespiser og har det ganske fint og syns at jeg igrunnen fortjener litt ekstra nå når jeg går og sliter med stor mage.

Og langt, langt inne i bakhodet vet jeg at når ungen kommer skal det etter hvert slites både for å få opp kondisen og få av kiloene, men først skal jeg ha et år permisjon og da skal jeg kose meg på cafè.

Heldigvis klarer jeg fint og leve med og drasse rundt på mine ekstra kilo i tiden som kommer og jeg har bestemt meg for og nyte og ha det bra.

Men som sagt ære være alle dere flinke mødre, stå på. (Men jeg klarer det altså ikke, he, he).

Fortsetter under...

hehehe i hvert fall ikke mine innlegg du har lest. Har ikke trent et slag siden jeg ble gravid jeg. Har ikke vært i stand til det om jeg hadde villet. Har måtte takle å bli syk + en masse annet utidig så har nok blitt en del trøstespising i stedet. Det har resultert i 17-18 ekstra kilo, men jeg er fornøyd for det jeg :-) Forrige sv.sk trente jeg helt til jeg var passert termindato og spiste kjernesunt hele veien, men gikk likevel opp 23 kg.

Så nå spiser jeg det jeg vil med verdens beste samvittighet :-)

Kos deg du :-)

hehe! =) ja,du skulle sett meg når jeg så elegant sklir innom smågodt-hylla på nærbutikken før jeg setter bilen i racergir for å komme hjem til siste del av Dr.Phil på tv3.. og det sånn midt i uka.. kremt!

jeg tenker som så at er det ikke verre ting man utsetter babyen for, så skal man bare være glad til..

tenk på dem som lever kun på ris og halvråe grønnsaker et helt sv.skap..her blir man pumpa ørene fulle av alt som er bra eller ikke gjennom hele sv.skapet..

er det rart at man til tider har dårlig samvittighet..?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...