Gå til innhold

Oktober: 6 ukers kontroll. Gruer meg litt..


Gjest

Anbefalte innlegg

Da har snart den første oktoberdama passert 6 uker:) Tiden flyr gitt..

 

Skal på kontroll på tirsdag og gruer meg litt. Det er DET katastrofeområdet der nede og jeg har en skikkelig lang liste med ting jeg bare måååå vite og er litt redd for at det ikke skal gå over av seg selv. (livmora har detti ned, har et skikkelig søkk det det er sydd, åreknute rett ved inngangen osv..)

 

For å gjøre det hele værre er legen min gravid, så jeg får litt dårlig samvittighet:) Stakkars dame, skal jeg slenge meg ned på benken og være skrekkeksempelet.Litt sånn: "jaja, sånn her kan det gå med deg og.."

 

Jeg som trodde jeg hadde blitt herda for å grue meg for legen, etter alle legebesøkene som gravid..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg skal på 6 ukers kontroll på mandag....gruer meg litt jeg også, men gleder meg til å få det overstått! Fint å snart være ferdig med barseltiden!

 

Vet du om man skal ha med urinprøve på 6 ukerskontrollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, har enda 2 uker igjen til jeg skal på kontroll da, men gruer meg skikkelig jeg også! Gidder ikke dra til fastlegen min (da hun er et skikkelig brødhue), så jeg skal ringe gynekologen min på sykehuset og høre om jeg kan komme dit! Hun har i hvert fall peiling...

Men hvordan merker du at livmora har detti ned? Er noe skikkelig galt der nede hos meg og, men vet bare ikke hva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det håper jeg og for din del! Har noe rett nede ved åpningen jeg da... Som en tennisball i størrelse, og som en vannballong i konsistens... Ikke mye morro nei! Håper det og er noe som trekker seg tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på 6 ukers kontroll til torsdagen og føler det litt som deg faktisk. Føler bla at urinblæra mi henger utenfor grumf... hjelpes. og min lege er også gravid faktisk.. hmm samme lege heheh???

Du hadde termin den 4 oktober du også hadde du ikke?? Når fødte du? jeg hadde termin den 4 og fikk den 3 oktober. Lille gull skal også på kontroll denne uka, bli spennende og se hvor stor han har blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde termin 4 oktober og fødte 2.

Alt gikk fint på kontrollen. Legen mente at alt kommer på plass om jeg bare gjør nok knipeøvelser. Husker på det hver gang jeg mater gutten min:) Knip damer, så ordner det meste seg;P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...