Gå til innhold

1 uke igjen med jobbing :o) Noen flere som gleder seg til permisjon?

Anbefalte innlegg

Hei damer :o)

Bare en uke igjen med jobbing her.. Å som jeg gleder meg til litt fri!

Trodde ikke det skulle være såå slitsomt å ha opplæring på et annet menneske, men det tar på det...

Noen andre som gleder seg :o)??

Ha en vanvittig flott dag og helg!!

Klem

Fortsetter under...

Hadde en uke igjen jeg også. Men ble sykemeldt for en uke siden så jeg har hatt en uke "permisjon" nå jeg! :-) DEILIG!! GLED DEG

Men det var veeeeeldig rart å gå fra jobben og vite at det er 1 år til jeg skal jobbe....

Sia æ e på attføring og studer hjemmen i fra... så e det ikke permisjon førr fødseln... men æ ska ikke skryt på mæ at æ gjør så mye da... gjør nån deseperate førsøk innimellom men det går ikke så bra...

Ha en fin dag og ei fin hælg du også...

Klem

må jobbe i 3 uker til... om 2 uker kommer en ny person som jeg må lære opp.... blir spennende... tror jeg er ganske dårlig på å forklare ting, hehe... "men, det er jo lett, skjønner du det ikke enda?!" ;)

er 50% sykmeld, så jobben er ikke så ille... men gleder meg til permisjon uansett :o

Som student som skriver masteroppgave og ikke MÅ være et sted kl.8 hver morgen eller har bestemte arbeidsoppgaver så har jeg vel ikke den mest slitsomme "jobb"-tilværelsen, men har søkt permisjon fra instituttet fra neste onsdag. Og skal innrømme at det skal bli godt å likevel ikke ha den mentale forpliktelsen det er å skulle sitte og skrive!

Det er tungt for ryggen å sitte lenge, og det er tungt å bære med seg pc'en, og det er tungt å ikke få sove hele natten og være uthvilt!

Så i bunn og grunn så kan jeg med hånden på hjertet si at jeg gleder meg til permisjon!! : )

Har ca. 1 uke igjen jeg også. Gleder meg veldig til permisjonen. Slipper heldigvis å lære opp noen, men må vise den som overtar hva jeg har gjort da. Satser på å ferdigstille det jeg holder på med....

Permisjonen skal brukes til å få orden og alt klart og til hvile (lurt å være opplagt til den store dagen...tror det har veldig mye å si at en ikke er dønn utslitt da ting begynner å skje). Gutten vår får rett og slett ikke lov å kommer før termin...og heller ikke noe etter. +/- noen dager er kun det han har lov til....Bastabom....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...