Luca Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Ja, nå er datteren min i byen og leter etter klær, men mormor på slep:-) Den butikken ved Club4, kan den hete noe annet enn Stas, du var litt i tvil? Men forklarte ihvertfall at den lå der. Men hun hadde sett på nett at det er en som heter " Ta vare på", som hun ikke finner ut hvor ligger..aner du? Jeg vil OGSÅ være sammen med mormor på shopping....buuhuu....
MintCondition Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Hei! Vært ute hele dagen, så har ikke sett meldingen før nå Den butikken er jeg ganske sikker på heter Stas, men det er inngang fra baksiden liksom. Altså fra paralellgaten til Innherredsveien, på nedsiden. Den som heter "ta vare på" har jeg aldri hørt om? Glemte forresten å nevne Fretex i kjelleren på Mercur-senteret i går, der har de mye fint av klær! De plukker ut det som er litt "ekstra" kult og hipt (dvs veldig retro..), og selgerd et i akkurat den butikken.
Luca Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2006 Googla den butikken, og den lå på Orkanger:-) Hun hadde sett en butikkguide til Sør-Trøndelag, og trodde alt var Trondheim. Men har nå ihvertfall forklart hvor Stas ligger. Har vært på Fretex på Mercur flere ganger, hun har kjøpt litt sko og div der nede. Så takk for infoen!
MintCondition Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Hihi, litt langt å dra til orkanger for å dra på brukt-butikk kanskje Stas har utrolig mye fint, både av klær, sko og møbler/lamper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå