Gå til innhold

Flere småttiser som sutter på 2 fingre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 5.5 mnd har aldri villet ta smukk (har prøvd ørten typer..) og har istedenfor begynt å sutte iherdig på 2 fingre...gjerne ring- og langfinger - ser helt corny ut...hehe (ser for meg at det skal bli enkelt å venne han av med ja...sukk). Tommelen blir litt for liten tror jeg. Gnager i tillegg noe vanvittig på hånda si, det har han gjort i flere måneder, men ikke en tann i sikte (så lurer på hvordan det blir når det virkelig kommer tenner...hmmm).

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Gutten min er bare 7 uker, men prøver febrilsk å finne noen fingre å sutte på. Ikke så enkelt for han ettersom griperefleksen hindrer han i å sortere ut noen fingre som helst.. Så her i huset suttes det på absolutt hele hånda. Ser ikke veldig lurt ut det heller :)

Skrevet

prøver fortvilt,men ender med pekefinger og tommel.ikke lett å sutte da nei,hehe.

men han søker mer etter fingrene enn sutten nå...

mamman min sutta på to fingre.hun sa at hun brukte det som kos til hun var over 12år.så slett ikke enkelt å venne seg av med nei,hehe-

Skrevet

Signerer denne på vegne av husets herre som er 10 uker i morgen... Også han har fått det for seg den siste uka at hender og fingre er bedre enn smokken. - Og om det er votter på hendene spiller ingen trille! Er ikke så kresen på hvilke fingre han velger heller, har sett alle, bortsett fra lillefingeren, i aksjon.

Skrevet

Her sutter hun på det hun får først tak i.. Smokken, tommelen, eller fingrene.. hehe. Har også funnet ut at det er morro å ta på tunga si og helt innerst er det jo også en drøvel som er litt rar å ta på.. Hihi.. Plutselig hører jeg hun brekker seg som bare det og flirer.. hehe. Søte de små barna er..

Skrevet

Her er det også tommel og pekefinger som er favoritten til lillegutt på 5mnd. Smokken finnes ikke interresant i det hele tatt...

Gruer meg også til fingeravvenning... he he

Men får jo ikke gjort noe med det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...