Enitsirk79 Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Hei hei! Hvordan går det med dere? Skal vi ha et lite treff igjen snart kanskje?
Faylinn Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Hei! Det går ikke så værst, men blir mer og mer sliten, og små plager presser seg på.. Har hatt noen hektiske uker, og nå skal vi begynne å pusse opp igjen.Har en ledig helg igjen før julaften! Det ville vært hyggelig med et treff, men for min del må det bli et par uker til. Carnation har jeg ikke sett her inne på flere uker? Med mindre hun har vært på i helgen, jeg har akkurat begynt å lese helgens innlegg. Hvordan går det med dere?
Enitsirk79 Skrevet 13. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2006 Kanskje Carnation er i syden nå? Både hun og Dollypopp skulle jo det. Er imponert over hvor mye du orker Marianne - både jobb og oppussing av huset. Har dere begynt å bygge det nye huset også? Her er det sånn passe bra. Føler meg til tider som en 92 åring, trøtt og sliten, men det må man vel tåle. Kunne kanskje hatt et treff i uke 48 eller 49? Etter det er vel folk for opptatt med juleforberedelser.
Faylinn Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Åja, det hadde jeg glemt, at de skulle reise bort. Et treff i en av de ukene hvis begge er tilbake bør jo gå. Vi får ta det opp til diskusjon. :-) Samboer har ryddet litt på tomta til det nye huset, men ellers skal det ikke gjøres noe mer der før over jul, og da først en graver og ikke oss. Det er "bare" plata til huset med alle rør og ledninger som skal støpes i den som vi skal gjøre selv (rundt termin tider), hele sommeren skal noen andre bygge på huset mens vi koser oss med den lille. Heldigvis. Hadde det bare ikke vært såpass mye igjen på det gamle huset... Er redd samboer må ta det meste, for jeg blir mer og mer sliten for hver dag. Lurer på om jeg har jernmangel, må be om en blodprøve når jeg skal til legen på mandag. Hva gjør deg så sliten nå, går du på noe kur som slår deg ut? For du har ikke blitt gravid uten at jeg har fått det med meg vel?
Enitsirk79 Skrevet 14. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2006 Joda, har flyttet til 1 trimester jeg!
Enitsirk79 Skrevet 15. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2006 Ok da foreslår jeg treff på Egon - eller et annet sted - torsdag 7. des. kl 17! Legger dette inn på Bli gravid også så resten av gjengen ser det. Hvordan har det gått med fostervannsprøven til Carnation?
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Hei, hei Aller først - så utrolig fantastisk kjempemoro å høre, gratulerer Enetsirk79 !!! Skikkelig moro at det klaffet for dere nå, endelig, det var virkelig fortjent!! ) Her er alt bra, magen vokser, og vi kjente første tegn til liv i går - veldig moro. Det kunne kjennes utenpå også, så Ola rakk å få det med seg før det ble stille igjen. Veldig rart, men også veldig morsomt Prøver og alt har vært bra, det har kun vært mutasjon på begge sider, så ingen fare for noe arvelig. Vi tok en ekstra UL før vi reiste på ferie, og alt stod bra til med nurket der inne. 2 armer og to ben - en god start - og ingen tegn til at noe annet skulle være galt heller, så vi slapper av igjen og bare nyter dagene Nytt treff 7.desember er notert, det gleder jeg meg til. Som vanlig med meg rekker jeg det nok ikke til fem, men jeg kommer!
Enitsirk79 Skrevet 15. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2006 Tusen takk! Hvor var du på UL og hva kostet det? Kjempebra at du blir med på treff da, Er du i syden nå eller?
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 Hei, hei Vi har vært to ganger. En gang på Aleris, tidligere Omnia, på Strømmen Storsenter, og en gang på Aleris i Fredrik Stangsgate i Oslo. (Tidligere Røde Kors-klinikken og Omnia) Litt snål fyr på Strømmen, husker ikke hva han het, men han var finsk, snakket litt med aksent. Vi fikk dårlig kjemi med ham, men hører andre skryter veldig. Dårlig dag, kanskje... Møtte en veldig dyktig dame i Oslo, Mette Isachsen, rolig og flink til å vise oss alt hun så som vi ikke klarte å se, ikke så lett å tyde disse bildene. Vi kom hjem i går kveld, hadde lyst til å bli med flyet ned igjen da kulde og snø slo i mot oss. Litt av et temperatursjokk for kroppen - savner sandaler og 25 grader ja!
Faylinn Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 Herregud, Enitsirk79, også har du ikke vært her inne og ropt på oss?! Er ikke så lett å følge med overalt vettu. Uansett: GRATULERER! Om du er litt nervøs og ikke kjenner den helt store gleden enda, er det normalt etter omstendighetene... jeg lover at den kommer! :-) For meg kom den ikke ordentlig før jeg kjente spark i uke 16, men etter det har jeg virkelig kost meg. Jeg kan den 7. desember, men rekker kanskje ikke til 17.00. Vi skulle ikke sagt 17.30 siden flere har problemer med tiden?
Enitsirk79 Skrevet 16. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 16. november 2006 Takk for det Marianne - og takk for info Carnation! Vi kan godt møtes kl 1730 ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå