Gå til innhold

Testet enda en gang for moro skyld!

Anbefalte innlegg

Og fremdeles negativ. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ... Skjønner ikke hvorfor jeg MÅ teste når jeg bare VET at jeg ikke er gravid enda. Men har vel et lite håp da... Siden to av mine venninner har blitt gravide nå. På FØRSTE forsøk. Grrrrr.

Jeg er så dum dum dum dum dum dum.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7036034-testet-enda-en-gang-for-moro-skyld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja uff... er ikke noe særlig å ha testedilla! Jeg vet hvordan det er.. pleier å vente til ikm ca sånn at jeg vet at testen kan bli positiv :)

Når har du ikm da?

Husk at det skal myye til å bli gravid så tidlig, de vennindene dine har vært kjempe heldige :) Tenk om vi kunne være det alle sammen.. *drømme*

Men så er det jo stor sjangs for at du faller under de 70% som får det til innen et halvt år :)

Det er ikke noe særlig å være den som er igjen når en er flere venninder som driver å prøver samtidig.. det er vanlig å få en sånn glad på deres vegne reaksjon med en litt bitter smak..

Får håpe at du tester positivt om noen dager da:)

Lykke til :)

Klem

Annonse

Tusen takk.

Tingen er at jeg vet ikke helt når jeg har ikm. Trodde det var nå i helga. Men så fant jeg ut nå at det kanskje er i førsten av neste uke. Så vi får se da om tanta dukker opp =) *Håpe håpe håpe*

Jeg testet også nå fordi vi skal til byen i helga å feire to bursdager, så da blir det vel noen fuktige kvelder. Hihi...

Lykke til til deg også.

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...