Gå til innhold

Jeg skulle jo ha vært glad og fornøyd med at jeg er gravid, men......


Mummimamma - med 2 mummitroll

Anbefalte innlegg

.....jeg går og er så redd for at lille frøet skal dø inni magen eller at det er noe galt med det!! Er i uke 7+2 og det er ingenting som skal tilsi at det er noe galt med den lille. Men jeg tenker på det hele tida og klarer ikke og glede meg over den lille magen jeg har fått. Dette er det andre barnet mitt, men jeg er mye mer hysterisk nå enn i forrige svangerskap. Kan ikke engang huske at jeg hadde disse tankene sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har da akkurat på samme måte.. Og eg har sagt dette til mamma`n og søsteren min og dei har vert ein stor støtte.. Mamma seie at da kjem te å gå bra. Ho er veldi optimistisk, sjølom ho har mista 3 unger før og søster har mista ein. Går da gale, so var det noke i veien med fosteret og ikkje deg! Det er naturen sin måte og seie barnet var ikkje klar for verden enno. Takk og pris for at eg har mamma og søster so veit kva dei prate om. Eg stole 100 % på dei. Men da ligge i bakhode heile tiden at da kan gå gale. Men eg er blitt meir optimistisk etter eg prata med dei.

 

Har du fortalt noken at du har desse tankene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nevnt det for fastlegen min og jeg skal få litt ekstra oppfølging hos jordmor. Forrige sv.skap endte i haste k.s. i uke 28 pga sv.skapsforgiftning, så jeg tror det er mange følelser forbundet med nytt sv.skap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Då skjønne eg jo at du tenke dei tankene.. Men eg håpe at alt går bra med deg og den lille :-D Hold meg oppdatert om korleis da går med deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...