Gå til innhold

Trenger hjelp ang EL-test (samme som på skravlesiden- sorry, men desperat)

Anbefalte innlegg

Takk...... Hadde en MA m utskrapning i september. Fikk mensen fire uker etter. Har alltid hatt veldig regelmessig menstruasjon, og EL på dag 11. Nå har jeg testet fra dag 9, og er i dag på dag 16, men fortsatt ikke positiv EL test!

Viser testen en svak og en sterk strek hvis man allerede har hatt EL også??

Begynner å bli frustrert- setter STOOOR pris på hjelp!

Positiva

Fortsetter under...

heihei

vet ikke om jeg kan svare så godt men jeg har aldri fått HELT positiv el test,streken er alltid litt svakere enn kontrollstreken.Antar jeg har el for det kommer slim og har vondt på ene siden.

At den kan vise svak og sterk strek etter el er jo mulig,har skjedd med meg.Det som og kan være en forklaring er at det er ikke ALLTID man har el heller,men så kan det være at den bare er forsinket og mens kommer senere denne gangen..Jeg ville fortsatt testet framover.

hmm jeg fikk en veeeeeldig svak el test i dag....men jeg tok det som et tegn på at noe er i gjære snart...hehe...men kjenner nå at jeg begynner å få eggl smerter så er litt usikker på den testen jeg gitt..eller dvs jeg ble usikker nå...

Det er jo helt vanlig med disse svake el testene, får det hver dag hele syklusen jeg.. testen er jo ikke positiv før teststreken er sterkere eller like sterk som kontrollstreken...

Håper du finner ut av det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...