Gå til innhold

Til dere som har vært på tidlig UL


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var i går. Var henvist siden jeg ble gravid med assistert befruktning ( prøverør). Da er det standard med tidlig UL. Da var det jo også gratis selvfølgelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Første gang sendte legen min meg til sykehuset på ul pga litt blødninger, det var helt gratis. I går var jeg på ul på Volvat. Det kostet 1060 kroner, men var absolutt verdt det. Han brukte god tid, forklarte og viste oss alt mullig på babyen. Kjempe gøy å se at han/hun beveget seg så masse (er 11+4). Vi fikk med to bilder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg var til UL hos privat gynekolog da jeg ville ha time "med en gang". Det kostet 950,-, og var verdt hver krone.

Du kan be fastlegen søke om tidlig UL for deg dersom det foreligger spesiell grunn for det. Jeg har fått opplyst om at man kan få dette hvis man f. eks. har hatt ufrivillige aborter, har kromosomsykdom i familien, er over en viss alder og/ eller annet som kan være grunn til begymring. Hvis du får innvilget UL på denne måten tror jeg det er helt gratis. (er det ikke gratis, så er det nok bare en liten egenandel) Jeg hadde villet snakket med fastlegen om det uansett; det er jo verdt et forsøk hvis du er bekymret for noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...