Gå til innhold

Andre som leser til eksamen i dag??


Forandringfryder ♂♂♂

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har lest litt, men orker ikke mer. Er i så elendig form, forkjøla og slapp. Får heller repetere litt ordentlig neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veeeldig igjen. Først var man umotivert fordi man kun tenkte på å bli gravid, og når man først ble det er det svangerskapet som er hovedsaken. Har lest fint lite, og i midten av desember er det tre eksamener. I mellomtiden er det masse skriftlige innleveringer, prosjekter og praksis.Ingen hele lesedager... Blir tøfft! Men det hjelper litt å vite at flere er i samme båt:)

 

Lykke til med lesingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke eksamen,men sitter her og orker ikke starte på hovedoppgaven:-( Hater skolen,og har null motivasjon!

 

Lykke til med eksamen, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! har 5 stykker før jul! TERROR!

Lykke til med eksamen og hovedoppgave alle dere andre også, vi må bare bite tennene sammen og stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å tenke at vi gjør dette for våre barn, for at de skal vokse opp med trygg økonomi, og en mamma med kunnskaper og selvtillit;) Det hjelper av og til!

 

Lykke til med eksamener og hovedoppgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare en eksamen i slutten av denne måneden, men det er ille nok. Hater eksamen.

 

Lykke til alle sammen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoho.har eksamen (4stk),og første starter den 21.altså om litt over en uke,skulle ha lest idag jeg også,men er så forkjølt,helt tett i nesen og hodet kjennes ut bly.veldig spent på hvordan dette skal gå.

 

jeg som ellers er en liten perfeksjonist med slike ting,føler nå at det må bare gå som det går.samtidig som jeg stresser litt og.frem og tilbake og i retur igjen;) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...