Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 våknet på ryggen her om dagen og hadde sinnsykt vondt i rompa. hadde fått hemorider i løpet av natta. har hørt at det kan være vondt, men at det var så vondt det ante jeg ikke. gruer meg til å presse under fødselen hvis jeg fortsatt har dem da. måtte få samboer til å dra på apoteket og kjøpe noe som kunne lindre. Alcos anal kan brukes av gravide og har faktisk lindret litt. noen flere som har hatt det sånn? litt ekkelt så jeg signerer med anonym nå jeg. sorry.
lissin Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Å ja da, vi er mange som har hemoroider dessverre, vondt og ekkelt er det. Prøv med honning morgen og kveld hvis den salven ikke fungerer, det gjorde den ikke med meg, men honning hjelper godt. Kjøp plasthansker på apoteket, så sliper du hygiene problem, særlig viktig når baby kommer og du fortsatt har problemer. Du er vel flink med kostholdet så du ikke har for hard mage, hard mage er den beste måten å opprettholde problemet på. Jeg sverger til et glass biola morgen og kveld, og masse vann og masse frukt og grønt. Så når det er som verst, kan du prøve å ha isbit på en klut å holde mot hemoroiden, prøv om du kan ligge med rompa opp, og ha den på ca 20 min til 30 minutter, da kan det være lettere å dytte den inn igjen. Huff, masse delikate detaljer, men jeg synes selv dette problemet er så vondt at jeg måtte komme med mine beste tips, håper du snart blir bedre!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Helt enig med lissin. Honning var det eneste som hjalp meg også. Smurte også flere ganger per dag, men i såfall 2. Er kjempevondt ja, is kan lindre smertene...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 hei...helt enig med lissin jeg også...men jeg fikk anbefalt sheriproct hos legen...det hjalp med engang...hadde det en liten periode og så ble det borte...jeg drikker en halvliter biola hver dag..har helt dilla på den med bringebær...og i tillegg spiser jeg mye grønnsaker og fiberrike brød....det er så viktig..etter at jeg byttet brød er jeg på do hver dag og alt er normalt...før det var jeg hard i magen og sleit.... Speltbrød fra bakers slår an hos meg...sunt og godt....
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 takk for alle svarene. magen er grei nå pga jeg tar duphalac hver morgen. har slitt med hard mage hele tiden. ja jeg har prøvd å dytte det inn, det har funka til nå, men nå er det så vondt at jeg nesten ikke kan komme borti. men salva hjelper en del så jeg får holde ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå