Gå til innhold

hei dere som hadde termin 7. november

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det er sant. det kan jo plutselig bare skje. skal krysse fingrene for dere alle. men beina krysser jeg ikke lenger. nå skal han ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev et innlegg angående urinprøven min....vet noen av dere hva L3+A vil si? Hun spurte om jeg hadde vondt når jeg tisset så har kanskje urinveisinfeksjon uten at jeg har symptomer. Men hva vil det si i forhold til graviditeten og streptokokk b bakterien? Lurer veldig på det.....det blir sånn at jo mere en tenker på det jo værre blir det. Kom ikke på å spørre så mye om det da jeg var til legen. Får visst svar på prøven i morgen.

Skrevet

det har ikke noe å si for strptokokk b tror jeg. L3 kan høres ut som om er utslag på leukocytter, som gjerne slår ut når man har en infeksjon. det er hvite blodlegemer. de hører med i immunforsvaret og kommer og vil rydde opp når det er noe som ikke skal være der. i forhold til graviditeten kan det sette igang fødsel hvis man får en infeksjon, det sa min JM. ellers er det ikke farlig. lykke til

Skrevet

Okey, så da er det egentli ikke noe å bekymre seg for.

Lurer på om vi alle kommer til å få kjempe babyer jeg siden vi går så lenge over tiden.....uffameg....

Skrevet

i natt har det ffaktisk vært litt action hos meg. har hatt skikkelige mensen smerter som har kommet å gått, er det rier tror dere? har sove max tre timer bare jeg og er stup trøtt egentlig men får ikke sove selv om mensen smertene har gitt seg litt nå.

håper veldig på fødsel i dag nå :)

Skrevet

hei alle sammen. ikke skjedd noe hos meg i løpet av natten og formiddagen. men jeg lurer på om slimproppen gikk i stad. ikke sikker jeg. gikk en tur i går kveld og jeg fikk sinnsykt vondt i nederste del av magen. kunne nesten ikke løfte beina. kan det være bekkenet tro? gutten i magen er rolig i dag synes jeg. litt skummelt med så stort ansvar nå på overtid. håper du får føde i dag. lykke til alle sammen

Skrevet

Lurer på om Mayken-79 har født jeg for hun har ikke vært her inne i hele dag....grrrrr i såfall ;)

Har fortsatt sånn mensen vondt enda jeg som kommer med 10 minutts mellomrom, men de tar seg liksom ikke helt opp for det gjør jo sikkert tusen ganger ondere om det hadde vært rier?!

Hva er det som gjør at du tror slimproppen gikk da? Jeg synes også det er skummelt å gå på overtid, næi nå er det på tide at vi også ffår føde.

Masse lykke til hvertfall!

Skrevet

får håpe at hun har født. jeg tror proppen gikk for jeg oppdaget mye seigt slim på papiret da jeg var på do i stad. det var nesten litt gult og gele aktig. men det er ikke godt å si. har kjent etter liv hele tiden i dag. han har vært veeeldig rolig på dagen i dag, men har våknet mer til i kveld. pleier å gjøre det. det er vel trangt for han nå tenker jeg. han presser sånn ned at jeg må stå å tisse. ellers føler jeg at jeg spjæler. uff, hørtes litt ekkelt ut men. lykke til med mensensmertene dine. skulle ønske jeg hadde litt vondt jeg også.

Skrevet

hei jenter. har det vært noe action i løpet av natten?

Skrevet

er det bare meg igjen? kontrollen i dag viste 2 cm åpning. og slimproppen gikk helt i dag. har blødd litt siden i morgen i dag

Skrevet

Heisann jenter.

Venter dere fortsatt?

Jeg kom hjem fra sykehuset i dag.

Vi fikk den lille jenta vår 14.11 kl 4.44.

Det var er hard fødsel som endte med vakum, men når jeg ser på resultatet, er det absolutt verd det:)

Hun var 3635g og 52cm.

Sambo fridde forresten i dag, var bare så romantisk:)

Hadde ringene og alt klart, var ute og ordnet alt i går.

Har det helt fantastisk jenter.

Håper resten av gjengen har født siden siste innlegg i går.

Skrevet

Hei å hå!!!

Vi fikk jenta vår 15.11.06 kl 09.59. Fødselen gikk greit og fort, 7 timer etter at vannet gikk kom lille Marte til verden. Hun var 3880 gram og 53 cm og er bare helt nydelig.

Vi kom hjem i dag og det var godt. Nå skal vi bare kose oss og slappe av.

Håper du mor til prins også har født innen nå.

Stor klem til dere alle fra meg!!!

Skrevet

Hvordan går det med dere andre?

Håper alle har fått nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...