Gå til innhold

KID- AMMEPUTE???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser ammeputa på kid ut? har vært å sett på ulike kid butikker i trondheim , men finner ingen, ser den ut som ammepute eller er det mer en vanlig pute? hva slags fyll har den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke peiling, men kan du ikke bare spørre etter det i butikken? ;)

Skrevet

Den ser ut som en ammepute...jeg har fått den fra kid. Den er også hvis men små sauer griser osv på...

Fyllet er no sånn som er i en sakkosekk... synes den virker ganske okey (men jeg har jo ingen erfaring for jeg er jo førstegangs da:)

Skrevet

Jeg ville styrt unna den. Yttertrekket er EKSTREMT tynt.. jeg kjøpte den, og da jeg kom hjem å skulle se på den, var det hull på tre steder i sømmen... Jeg tok den med tilbake, og hun i kassen forsikret meg om at de aldri hadde fått klager på den, og jeg fikk en ny en. Kom hjem, og da var det et hull i trekket (en rift) OG selvfølgelig et i sømmen.. Jeg gikk tilbake nok engang, og hun lurte på om jeg ville ha en ny... nei takk, svarte jeg, og ba om å få pengene igjen.

Så jeg kjøpte en på REFLEX til 299 istedet, og den var jo helt himmelsk i forhold. Har ikke prøvd den ut til amming enda, men trekket var tykt og godt, og ordentlige sømmer, noe som er ganske essensielt når ungen skal ligge og trykke ganske bra på den, da er det greit at sømmene holder..

Det var bare et tips fra meg.. og skal du ha flere barn og denne blir ødelagt etter førstemann, så ville jeg heller investert i en ordentlig en, den skal jo brukes en del ganger om dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...