Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 han griner og sutrer heeeeele tiden!! selv om han har sovet og spist... vil bare ikke ligge på gulvet, det er klaging med en gang... og hvis jeg da prøver å få gjort noe?? neida, tro om igjen.. jeg kan jo ikke sitte med han på fanget hele dagen heller??? en annen ting som jeg plages med - er jo at han spiser jo nesten ingenting.... ingenting skive for tiden, grøt har aldri vært noe jevt, middag OK, men det er vel det eneste jeg kan få i ham.. og så frukt går da..... er 10 mnd
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 så det blir mye amming da... planen var jo til et år, men det ser jo ut til at jeg må lenger... HI
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 nå går jeg ut for å få litt fred... sukk HI
mai mammaen til to Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 huff..har han vært sånn alltid da? kan jo være han kjeder seg? datteren min kan være litt sutrere og..men da hjelper det at jeg setter meg på gulvet med henne. kanskje du må finne på litt ting på gulvet..at dere leker og litt etter litt fjerner du deg...? med mat har eg ingen tips...du har vel prøvd det meste tenker eg..datteren min liker best pupp...(er 6 mnd) når eg blander fruktmos i grøten liker hun det veldig godt... hva med å prøve litt middag i grøten?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Hei... Føler med deg!!! Dattera vår på6mnd er også sånn!!! ingenting hjelper.. Er ikke alltid det hjelper og sitte med ho på fanget heller... Skal helst ut og gå hele tiden!! Og det kan jo bli litt tungt for ho begynner jo og bli stor... Blir nesten oppgitt vettu!! Ho smiler og ler når vi har stunder som ho er blid da...
3godklumper Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Når det gjelder mat har jeg få råd, gittt. Men avocado er fint. Fine fettstoffer for de i det. Høres ut som en selsskapssyk liten tass. Hva med å gå til innkjøp av noen "store" leker? Som gåstol, huske, e.l? Såvidt jeg husker med mine andre barn, så er de vel ofte litt frustrerte i den alderen? Er ofte det før de kan gå og prate. Når de skjønner hvor fint det hadde vært, mener jeg. Men kanskje litt tidlig? Prøve å avvenne han fra deg litt kanskje? nei, vet sannelig ikke, men forstår problemet! Føler med deg.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 var nok litt frustrert i morges jeg ja!! nå har vi vært ute og gått litt... og lille luringen vettdu... han begynte å bli trøtt og grinete et sted - og da gikk vi inn på et bakeri. (det var tid for litt mm da...) Der kjøpte jeg meg mat. Hadde jo prøvd å gi ham skive med leverpostei før vi gikk + underveis på turen, men det ville han jo ikke ha! Men - gjett hvem som var ivrig på min mat!! joa.. det var han. så han fikk litt sånt grovt brød da... Og han var i godt humør,lekte og spiste... når det var tomt, testet jeg leverposteiskiven igjen - da var det brånekt! hihi.. håper han sover godt nå og blir godt uthvilt. HI
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 ja, jeg gikk ikke i fra ham altså, vi gikk oss en tur sammen :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå