tina 79:) Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Heisann jenter! Det er alltid litt skummelt å bytte forum, så mange nye navn å bli vant til I dag har jeg endelig kommet meg trygt over i uke 13, og er veldig glad for det. Gleder meg til en litt mindre turbulent periode nå, uten å hele tiden tenke på om noe går galt. Nå gleder jeg meg bare til formen blir litt bedre, sånn at jeg kan komme meg ut av sofaen og få et liv igjen! I dag er det 198 dager igjen til frøet mitt forhåpentligvis har lyst til å komme ut til oss. Klem fra Tina
Gjest Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Hei Velkommen til oss! Og lykke til videre!
Skilpadden Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Heisann! Husker selv hvor deilig det var å være ferdig med 1. trimester, og den usikre følelsen. Nå har vi vært på ul og sett babyen, og gleder oss veldig til april når det lille nurket kommer. Men jeg må si at 2. trimester føles veeeeeeldig langt. Lykke til videre.
mamman&lilleprins Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Hei! Ikke så lenge siden jeg selv var over den grensen, er i 14. uke nå. Deilig å slippe kvalmen, og nå venter vi bare på at magen skal begynne å synes og til bitteliten ventes 17 mai(:
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 hei...gratulerer og velkommen over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå