apollo71 - har fått gutt Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Jeg sliter skikkelig om dagene. Jeg står opp kl 0800 om morgenen. Leverer barna mine i barnehagen ca kl 0930. Etter dette så sitter jeg litt i go stolen og slapper av, men jeg kjenner med engang at jeg føler for å sove. Er jeg heldig så klarer jeg å holde meg våken et par timer før jeg får kraftig hodepine og bare må krype til sengs. Når jeg sovner så sover jeg gjerne 3-4 timer og våkner ofte med hodepine. Etter dette så går det slag i slag med å lage middag og kose seg med barna. Kl 19 og barna er kommet i sengs så er jeg helt knust igjen. Jeg sitter som et slakt i stolen og orker ingen ting. Ser litt på tv og sover inn i mellom for så å krype til køys ut på kvelden. Jeg er 15+4 og kan ikke huske at jeg var så trøtt med de to første. Noen andre som er noen skikkelig trøttinger :-ZZZZZ
vimsa 79 Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 jada du er nok ikke alene om det, rtor noen av oss kommer til å ha det sånn resten av tiden også..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå