Gå til innhold

Hvordan slå sammen en Easywalker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger en vogna med håndtakene framover mot framhjula, eller skyver en de to bakhjulene inn mot hverandre? Og hvor enkel er vogna å ta under armen når den er sammenslått. (Og da tenker jeg ikke på å slå den helt ned, ta av hjulene osv slik en også kan gjøre hvis en har liten plass.)

Vil jeg klare å ha vogna i den ene arma og lillemann i den andre ned en bratt sti?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trinn 1

Ta av bagen hvis den er montert på understellet.

Trinn2

Slå sammen rammen med hjulene på:

Sett fronthjulet i svingbar posisjon. Stå bak understellet og ta den røde sikkerhetsknappen på høyresiden av understellet opp.

Ta så tak i håndtaket med begge hendene og dra de svarte klipsene opp f.eks med pekefingrene. Understellet er nå åpent og du kan dra håndtaket ned, over bakhjulene. Understellet vil nå falle sammen helt. Vri svingehjulet til høyre eller venstre slik at også dette blir plant med resten av understellet. Sett så på låsen.

Understellet er nå i låst posisjon og klar for transport/lagring. Du kan også ta av de tre hjulene.

Tips:

Dersom du ønsker kan du henge opp EasyWalker SKY etter håndtaket.

Easywalker veier kun 9 kg, så den er lett å bære med seg, men om jeg ville tatt sjansen på å hatt en liten mann på andre armen, er jeg ikke sikker på. Hvis du glipper med den ene armen, så kan det bli tragisk utfall....

Skrevet

Takk for grundig info. Den lille mannen er ikke sååå liten. 3 år og går selv, men jeg må nok holde han i hånda enkelte steder. Og hvis vi kjøper kommer vi nok til å kjøpe Classic som veier i underkant av 7 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...