Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å finne frem de "riktige" ord å skrive til dere....er så lei meg på deres og lille Hannah sine vegner.

Masse varme klemmer fra meg og min mann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler med dere.håper dere får tatt et valg som blir riktig for dere

Skrevet

Så fryktelig trist. Sender varme tanker til dere alle tre.

Skrevet

Så grusomt, dette må være den værste beskjeden å få!! Skal be for dere i denne tunge stunden! Lykke til videre og ta vare på dere selv!

Skrevet

Mine varmeste tanker går til dere i denne tunge tiden...

Skrevet

Uff, dette var grusomt å lese.....

Vet ikke hva jeg skal si, annet enn jeg tenker på dere.

Stor klem

Skrevet

så ufattelig trist.. noen ganger er livet så ufattelig urettferdig.

Skrevet

Kjære deg!

Det finnes ikke ord for situasjoner som den du er i nå. Mine tanker går til deg og din samboer. Hvis dere prøver igjen senere, ønsker jeg dere alt hell og lykke i verden.

Med vennlig hilsen fra oss

Skrevet

Kjære deg!

Så forferdelig trist. Klarer ikke si noe annet enn at jeg er forferdelig lei meg på deres veine.

Sender dere mange tanker.

Og ønsker dere alt godt.

Stor klem fra meg

Skrevet

hei. tenker på dere. Vi var igjennom akkurat det samme i januar,det er helt forferdelig, livet raser liksom isammen. Våres lille gutt hadde også acrani,fikk en tablett for å avslutte svangerskapet. To dager senere ble vi lagt inn på sykehuset for å føde den lille,han kom etter 19 timer. vi valgte å ikke se vår lille engel,men det er noe jeg angrer veldig på nå.Jordmora tok bilder av han så de har jeg sett på mye. men jeg vil anbefale å se deres lille jente,dere kommer ikke til å angre på det. Få iallfall noen til å ta bilder. Vi gravla vår lille på kirkegården å han har fått en kjempefin gravstein. Det er veldig godt for sorgprosessen å ha en grav å gå til,vi føler at vi får stelt litt med vår lille engel der.med blomster,lys og bamser.

Jeg trodde aldri jeg kom til å bli glad igjen,men fordi om tiden ikke leger alle sår så klarer man å komme seg videre.vi snakka mye med mange folk,det hjalp oss iallfall.Ble gravid igjen i juni å nå venter vi en frisk tass i mars. Tenner et lys å tenker på dere i sorgen.

Skrevet

Ord blir fattige i slike stunder.

Skal tenne lys for dere alle 3 og be for dere.

Håper dere har mange rundt dere til å ta vare på dere foreldre, som snart har et barn i himmelen.

Sender også mange klemmer

Skrevet

Uff og uff så trist.

Føler virkelig med dere og skal ta dere med i nattabønn min. Håper alt går bra med dere og at dere støtter hverandre.

De beste ønsker for fremtiden.

Stoor klæm fra mæ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...