Victorials Skrevet 10. november 2006 #26 Skrevet 10. november 2006 Så fryktelig!! Vil bare si at jeg skal tenke masse på dere, og skal be for dere!!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 10. november 2006 #27 Skrevet 10. november 2006 Folder mine hender i bønn for dere. For en ufattelig tung beskjed å få... Stå sammen, og gråt sammen. I himmelen vil lille Hannah ha det bra og dere får møte henne igjen en dag.. Det som ikke er fullkommet her, det er fullkomment der oven, og dere får møte Hannah som hun var ment å være.. *Stor klem*
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #28 Skrevet 10. november 2006 Så utrolig trist. Mine tanker går til dere. Håper dere kommer dere styrket igjennom dette. Bra at det finnes ultralyd iallefall for det ville jo sikkert vært enda verre om mulig, å ha fått denne bekjeden om 5 måneder. Men uff, for en fryktelig nyhet å få. Ønsker dere all lykke videre i livet!
*bebisjuk* Skrevet 10. november 2006 #29 Skrevet 10. november 2006 Jeg vil bare si at at jeg tenker på dere og sender dere mine varmeste tanker med en bønn om at dere kommer dere styrket gjennom dette. Ha troen på hun kommer til å ha det bra i himmelen og at hun vet hvor glade dere er i henne. *Mange varme klemmer går til dere i denne tunge tiden*
Heihvordetgår Skrevet 10. november 2006 #30 Skrevet 10. november 2006 Hei Jeg var igjennom akkurat det samme som deg i mars. Jeg mistet da min lille gutt som jeg skulle få nå i oktober. Jeg vet hvor tøft dette er for dere akkurat nå. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på den lille. Jeg er nå gravid igjen, og skal få forhåpentligvis en liten i april. Vi får veldig god oppfølging ved Ullevål Sykehus. Fikk tidlig UL for å forvisse om at alt stod bra til med denne, og vi har vært inne for genetisk testing og fostervannsprøve. Krysser fingre for at det skal gå bra denne gang. Dere får ha lykke til videre.
mamma'n til bitteliten Skrevet 10. november 2006 #31 Skrevet 10. november 2006 Helt ufattelig trist, har ikke ord... Jeg tenker på dere, og ber for dere. Ta vare på hverandre nå. Varme klemmer til dere.
lessie Skrevet 10. november 2006 #32 Skrevet 10. november 2006 hei. ord blir så fattige i sånne stunder. håper dere har god støtte rundt dere. skal be for dere..
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 10. november 2006 #33 Skrevet 10. november 2006 Ufattelig trist å høre...dette må være ufattelig hard og vondt for dere. Ønsker dere lykke til videre og håper dere får bearbeidet sorgen dere har. Ord blir fattige... Tenner et lys for dere to foreldre og lille Hannah.
venter nr 2 i april Skrevet 10. november 2006 #34 Skrevet 10. november 2006 Skal be til Maria som selv er mor, gå i forbønn for dere.Slik at dere klarer denne sorgen. Tenner lys for dere og lille Hannah
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. november 2006 #35 Skrevet 10. november 2006 så ufattelig trist! Har ikke ord, annet enn at jeg skal ha dere i mine tanker
Gjest Skrevet 10. november 2006 #36 Skrevet 10. november 2006 dere er i mine tanker også. KAn ikke engang tenke meg hvor forferdelig dette må være for dere... Både dere og lille Hannah er i våre bønner! Ta vare på hverandre!
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 10. november 2006 #37 Skrevet 10. november 2006 Utrolig trist..har ikke ord... Sender varme tanker...
mamma >to gull Skrevet 10. november 2006 #38 Skrevet 10. november 2006 Ord blir fattige når noe slikt skjer, dette var utrolig trist å høre... Stakkars dere.Ta godt vare på hverandre i denne tunge tiden. *klem*
lillebøllaspringmadrass Skrevet 10. november 2006 #39 Skrevet 10. november 2006 off, dette var trist. skal tenne et lys for dere og den lille i magen din. og et for alle små i magene rundt om og be til gudene om at dere kommer dere gjennom dette sammen.... tenker på dere.. ingen fortjener å gå gjennom noe sånt.. ta vare på hverandre nå.
snartmammapåny Skrevet 10. november 2006 #40 Skrevet 10. november 2006 Å så trist!! Dere må ha det helt grusomt.. Ingen fortjener å oppleve det dere går gjennom nå!!!! Føler med dere, og håper dere kommer dere gjennom det!! *sender en stooor trøste klem*
mirremamma Skrevet 10. november 2006 #41 Skrevet 10. november 2006 huff,tårene mine renner for dere.. er heller ik troende men skal be for dere.
Gjest Skrevet 10. november 2006 #42 Skrevet 10. november 2006 Off, detta var vondt å lesa. Føler så mye med både deg og mannen din og familien rundt dere... E ikkje truende men ska tenna et lys for Hannah, dere og deres familie i kveld... Håper dere kommer sterke ut av denne tiden ilag og ikkje gir opp håpet om en dag å få møte lille Hannah igjen...
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 10. november 2006 #43 Skrevet 10. november 2006 Dette var grusomt å lese! Ta vare på dere selv og gråt sammen. Mange tanker går til dere fra meg...
guttemamman:) Skrevet 10. november 2006 #44 Skrevet 10. november 2006 Huff og huff... Ord blir fattige,, Varme tanker og klemmer til dere..
ceso Skrevet 10. november 2006 #45 Skrevet 10. november 2006 jeg kan ikke si annet enn at jeg er utrolig lei meg på deres vegne og at selvom jeg ikke ber, så er dere i mine tanker. takker de eventuelle makter som kanksje er der oppe for at jeg har vært så utrolig heldig, to ganger og jeg skal ta godt vare på det jeg har med hele mitt hjerte!!
engajente Skrevet 10. november 2006 #46 Skrevet 10. november 2006 Tenker på dere, skal selv på Ul til mandag.... huff skremmende. *I mine tanker*
bolle-boll, termin 16.april:) Skrevet 10. november 2006 #47 Skrevet 10. november 2006 Sitter og ser på lyset vi har tent for lille Hannah. Sender dere alle gode tanker og vet at hun kjenner kjærligheten deres der inne i sin lille varme og myke hule. Bare det har gitt livet hennes mening.
**My little Miss drama and I** Skrevet 10. november 2006 #48 Skrevet 10. november 2006 Har tenkt på dere i hele dag jeg!!... Vet ikke helt hva jeg skal si?! dere er i mine tanker;-) Alle 3...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #49 Skrevet 10. november 2006 Dette var helt forferdelig å lese. Har tent et lys for dere og skal ta dere med i bønnen min før jeg sovner. Ønsker dere lykke til videre og håper at sorgen blir lettere å bære med tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå