Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må takke for meg! Var på ultralyd i går, og lille jente vår hadde en stor feil! Hun hadde ingen hjerne! Det kalles akrani. Det er 0,01% sjangse for at barn blir født med denne mangelen, og det er ingenting vi kunne noe for. Noe i sentralnervesystemet til lille Hannah ville ikke fungere. Den eneste grunnen til at Hannah lever nå,er fordi hun lever igjennom meg i magen min. Vi har valget mellom å avbryte svangerskapet nå, eller vente til termin i april. Venter vi til april, kommer Hannah til å dø i løpet av minutter, kanskje sekunder. Ingen kan leve uten hjerne!

Sier ikke dette for å skremme dere! Dere er så heldige som får føde fram levende barn! Håper dere vet å sette pris på hvor heldige dere er! Ta ingenting for gitt. Det/de barna dere bærer på er en fantastisk gave fra Gud til dere personlig.

Uansett så takker vi nå for oss! Hvis dere tror på bønn, så be gjerne for oss, for vi har det veldig tøft, mannen min og jeg. Har ikke sovet siden ul i går klokken 10. Bare gråter hele tiden.... Takk for forbønn uansett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter med tårer i øynene, skal inkludere dere i min bønn-

Skrevet

Tenker masse på dere! Og gråter en liten tåre.

Dette må være den værste beskjeden to mennesker kan få.

Er klar over hvilket mirakel jeg bærer i magen, og takker for hver eneste dag som går der jeg fortsatt er viss på at alt er bra. Spent på UL selv nå.

Mine tanker og bønner går til dere i dag.

Skrevet

Å herregud, så forferdelig! Føler virkelig med dere! En på jobben var gjennom nesten det samme for snart et år siden, og det var tøft.

Tenker på dere, og ønsker dere all hell og lykke i fremtiden.

Skrevet

uff, det var ufattelig trist. skal ta dere med i bønn.

Skrevet

Jeg er ikke troende, men dere er i mine tanker!

Skrevet

Mine tanker går til deg og mannen din.

Dette var helt forferdelig trist. Ja, man skal ikke ta noen ting for gitt. Er heldige de som får friske barn.

Skjønner du og mannen din kommer til å ha det tungt i tiden fremover. Håper dere også har gode venner og familie som støtter dere i denne tiden.

*trøsteklem*

Skrevet

Åhneiiii! For en forferdelig beskjed å få!!! Må si jeg føler med dere i sorgen, dette var helt grusomt å lese. Uff jeg feller en tåre for dere og håper at tiden vil etterhvert lege alle sår! Jeg vet hvordan det er å miste noen i sin nærmeste familie, men å miste sitt eget barn kan ikke sammenlignes. Alle mine tanker går til dere!

Skrevet

Utrolig trist. Skal be for dere..!

Skrevet

Åh.. Nei og nei.. Så utrolig forferdelig:(

Skal tenke masse på dere..

Klemmer fra meg

Skrevet

Tårene triller hos meg, forferdelig beskjed å få.. Noeng ganger er livet så urettferdig.. Ønsker dere lykke til videre og håper dere finner styrke i hverandre.. Varme tanker går til dere, og en bønn...

Skrevet

Kjære dere!! Gråter litt for dere nå! Tenner et lys for lille Hannah i kveld og sender dere mine varmeste og beste tanker!! Ta vare på hverandre!

Skrevet

Tusen takk for dette!! Dere skal vite at det faktisk varmer mye å lese at dere bryr dere!! Tusen takk for trøst og forbønn!!

Skrevet

Huff gråter for dere nå, detter er så ufattelig trist.

Sender dere mine varmeste tanker.

Skrevet

jeg gråter og klarer ikke stoppe jeg heller... dette er det tristeste.....ingen ord kan trøste, men vit det er mange som har dere i tankene.....

Skrevet

Ord strekker ikke til i slike situasjoner...men ville bare si at jeg føler med dere. Utrolig leit og trist.

Skrevet

Huff!! :( Jeg skal be en bønn for dere i dag!! Virkelig trist og lese dette her.. :(

Skrevet

Så fryktelig trist. Skal be en bønn for at dere skal komme dere styrket igjennom dette. Ønsker dere lykke til videre av hele mitt hjerte!

Skrevet

uendelig trist, ble utrolig lei meg på deres vegne, ta vare på hverandre i denne tunge tiden.... tenker masse på dere..

Skrevet

Huff,dette er jo fryktelig trist!!! Kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå. Må være veldig vanskelig. Tenker på dere i denne vanskelige stunden. Ta vare på hverandre nå.

Skrevet

ingen ord kan beskrive det du og dim mann gjennom går nå.

Sitter med tårer i øyene og noen har alt rent nedover kinnet.Sender dere all den trøst dere kan få,Lykke til.

Skrevet

Fryktelig trist å høre!! Dette fortjener ingen... mine tanker går til dere!!

Skrevet

Har sittet en stund nå for å finne ut noen trøstende ord til deg/dere... Men jeg finner ingen ord som kan....Ord blir fattige...Men uansett så håper jeg at dere kan finnne en styrke til å komme dere over dette.. Jeg forstår at du er troende, og du finner kanskje en trøst i det!?

Livet er urettferdig!

Dere er i mine tanker også!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...