jojjo Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Noen som har vært på det? Er det bra? Har tenkt å begynne på det ved Oslo musikk- og kulturskole. Vesla er 3 mnd
Flickan Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 her hvor jeg bor heter det "babysang" og er arrangert av menigheten, der vi møtes en gang i uka å synger/klapper/danser osv. Jeg var litt skeptisk når jeg meldte oss på, men det er noe av det koseligste jeg har vært med på (og synger bare en kristen sang - jeg folder mine hender små). Har lært masse nye sanger og barna storkoser seg med å møte andre barn pluss masse sanger med bevegelse som "klappe søte" osv. Anbefales absolutt!!
Larena Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Jeg går på Musikk fra livets begynnelse med jenta mi på 9 mnd, startet når hun var ca 7 mnd tenker jeg. Det er veldig ålreit og jenta elsker det. Fin mulighet til å være sammen med andre barn, pluss at man lærer gode og fine sanger. Vil absolutt anbefale det :-)
mamma`n te Kaja Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Vi startet da Kaja var ca 2 mnd, og stortrives med det begge to.. lærer masse fine regler og sanger, og så er det så avslappende og koselig. Anbefales! Går i Trondheim vi da
jojjo Skrevet 10. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2006 høres så hyggelig ut:) Tenkte bare på at hun var littegrann liten kanskje til å få med seg alt. Men samma det, hun syns jo det er sååå gøy bare å være sammen med andre bebiser, og vi synger jo og danser hjemme. så kan mamman komme på litt og, nå for tida synger vi bare sånne rare sanger, Elvis og sånn:)
Larena Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Ja, hun er jo litt liten, men det er uansett en veldig fin mor/barn aktivitet som man kan fortsette med etterhvert som de blir større også :-) Og så er det jo moro å se hvordan de utvikler seg og får med seg mer og mer etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå