Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Har kjent bevegelser siden uke 19, spark, også. De siste dagene har det vært mindre, men jeg har kjent litt bobling. Er dette vanlig? Er i uke 21.
Skilpadden Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Det kan være litt forskjell på styrken på sparkene, etter hvordan babyen ligger. Hvis du er veldig bekymret kan du vel ringe lege/jordmor og spørre om å få komme å høre hjertelyd.
2 barnsmor 81 Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 jeg er 17+1, har kjennt bevegelser i et par uker. Kjenner noe ihvertfall tre ganger om dagen. Men kan ikke huske det var like "hektisk" der inne med førstemann.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 er 16uker i dag og har har kjent bbling i magen siden uke 13.Men det er dom oftes hver dag,men kommer vel en dag der jeg ikke kjenner noe.Men har lest at fra uke 24 så er det viktig og kjenne liv vær dag.
Gjest Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 er 20+4 å har kjendt spark hver dag siden ca uke 18 eller noke sånt..husker ikke helt..
tina 79:) Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Å, jeg gleder meg sånn til å kjenne liv der inne!!! Er bare 12+1 i dag, så må nok smøre meg med tålmodighet en stund til...
Gjest Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 ja det er skikkelig herlig.. må smile hver gang den lille sparker til.. du har mye å se frem til
Lille Sniff Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Med førstemann kjente jeg liv veldig tidlig, og masse liv heletiden, den lille i magen nå er nok en veeeeldig bedagelig person, for nå kjente jeg ikke liv før uke 19, og er i uke 21 nå, og kjenner kanskje bare litt moregen og kveld hvis jeg dytter lenge nok på mange............... Har også dager jeg lurer på om jeg har kjent noe i det heletatt, men dette kommer nok litt av hvordan babyen ligger, og hvor aktiv du selv har vært i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå