Gå til innhold

Jippiii!! Endelig er han helt med :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe - ja, dette med baby kan bli litt altoppslukende. Jeg har El i helga en gang, og skal tillate meg å være gira fram til mandag. etter det må jeg skjerpe meg litt og fokusere på litt andre ting i stedet. Ellers kommer jeg til å bli gal av å vente.

Hvor i syklusen er du? Masse lykke til i kveld!

Det kan fort oppta alt av tanker, ja :P Hehe.. Jeg som går åtte timer alene på jobb hver dag tenker selvsagt på dette hele tiden :P

Jeg er på min første pp, slutta med prevensjon tirsdag 24 oktober, så jeg er litt usikker på syklusen min i og med at jeg stort sett alltid har vært uregelmessig.. Men jeg tror jeg hadde EL igår, om symptomene stemmer.. :) Kan stemme ganske godt med tida og.. Det er vel 2 dager før og 2 dager etter EL som er høyest sjanse, er det ikke?

Vet ikke så mye om dette ennå :)

Ja, noe sånn. Det er litt variabelt fra kvinne til kvinne når hun får symptomer, men mener det skal være sånn at de mest fruktbare dagene er et par dager før (fordi mannens sæd overlever noen dager inni der), salve el dagen og dagen etter. Egget lever bare 24 timer, så det er sikrest å kjøre på på forhånd og under sånn jeg har skjønt det.

hehe - ved å bimme finner man ut ALT. Til tider litt for mye også. Har blitt litt opphengt i dette, men er fast bestemt på å ikke se etter alle mulige tegn (ikke sikkert jeg har alle) og begynne å teste mange dager før IKM osv. være nøktern. Viss jeg klarer, da....

Annonse

24 timer er allerede gått siden jeg kjente stikking igår, men jeg håper at det går fordet :) Hvis ikke får man bare smøre seg med tålmodighet og se hva som skjer :)

Hehe.. Er man for opphengt kan jo alt være tegn på graviditet til slutt :) Jeg tror tålmodighet er en god ting når vi er inne i en sånn periode av livet, men det er f*** ikke lett :))

Men jeg må si at dette er en bra side! Har allerede lært masse som jeg ikke visste fra før.. Også er det alltid fint å prate med andre i samme situasjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...