Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Ser du vralter rundt her inne enda? Mandag nå du skal på stripping, var det ikke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:0).

Ser ut som jeg har en liten luresnerte inni meg:):):)Hun er tydeligvis ikke så utålmodig som mamman sin! Stripping mandag, ja....kjempe spendt.... Kjennes ut som hun er på vei ut når som helst, men det setter liksom aldri igang......

Du da - kniper enda?

Skrevet

Hehe... du har nok gjort det litt for komfy for frøkna oppover :-) Å, det blir spennende, syns det høres så skummelt ut å bli "slitt" i jeg. :-D Men K-J får riste litt skikkelig da, så hun skjønner poenget :-)

Kniper her ja.. vi var inne to ganger denne uka på grunn av blødning. Hadde en stor blødning på tirsdag, men gikk over i løpet av onsdagen. De fant ikke ut hvor det kom fra, men det er jo ikke noe bombe her.. hehhee.. :-) Svigermor mener vi må holde igjen til jul, for i Arendal er de flinke... :-D

Skrevet

Du har tydeligvis fått din dose med komplikasjoner du også! Blødninger er ikke gøy - har de ikke gitt deg noen formening om hvorfor det skjedde??? Hvor mange uker er du kommet til nå?

Vet ikke helt om jeg er enig med svigermora di der.........litt av hvert der som alle andre steder. Det eneste måtte være hvis hun bestemte seg for å komme på en tirsdag - da er K - J der:0)

Leste om en her igår som hadde født 10 timer etter stripping....skummelt.....

Skrevet

Nei, men i sommer tok det jo 10 uker før de klarte å finne ut at det var nyrestein jeg hadde. Etter lapraskopi, x antall innleggelser, og til slutt teori om psykisk lidelser.. hehhe... Fikk spm om jeg hadde hatt "innbilte sykdommer før".. eh... nei? Hehe. da føler man seg rimelig liten ... :-)

Så er vant til folka her etterhvert... fant ikke ut noenting.. alle legene her er egentlig veldig okei, untatt ei, hun som mente jeg innbilte meg ting, hun traff jeg på denne uken igjen. Nå fikk jeg svar: " du får heller ringe oss, så får vi vel ta deg inn en gang for mye heller" Høres jo ikke sååå ille ut. Men med historikken med hu der, så ble jeg bare stille og gikk :-)

Hadde vært morsomt å født i Arendal på en tirsdag... K-J som trodde veldig sikkert at det var en gutt. Kunne han få mottatt jenta.. :-)

Of.. ja det er litt skummelt.. men gruer du deg? Har det vært tungt før? Jeg gruer grå hår på meg jeg til fødselen.. :S

Skrevet

er faktisk 28+6 i dag. Skifter til uke 29 i morra.. går unna nå egentlig... skremmende nærme.. Jeg kan ikke si jeg er klar.. :-S Hehe..

Skrevet

Det høres ikke bra ut....desverre er det drøssevis av slike historier over alt. Det forsvarer overhodet ikke oppførselen til disse! En skulle tro de hadde bedre menneskekunnskaper med en sånn utdannelse??????

29 uker er bra! Det var iallefall første målet til min kjære K - J å komme over 28 uker....så tok vi det litt etter litt...neste var 30, så var det 32 og etter det var jeg klar:): Det er rart det, at det gjerne er sånne som oss som går full tid. De som overhodet ikke sliter med noe, føder plutselig prematurt.....Husker så godt en klok jordmor på SSA sa ttil meg da jegf lå der i uke 24. Alle andre fortalte meg hvor mye de ville gjøre for at babyen min skulle overleve - denne jordmoren sa bare at jeg er her i november når du skal føde jenta di:). Litt positiv tankegang gjorde meg underverker.......Så her oversendes mange positive tanker til deg fra Sørlandet, og satser på at de har samme nytten for deg:0).

Skrevet

Fin Jm, sånne liker vi.. :-)

Legen min er også veldig gira på denne 28 uka.. :-) Tomlene opp for hver 2 uke jeg er der... nå er vi nærmere vettu. Han er fin :-)

Nå er det bare å få vekta opp, og så er de vel kanskje fornøyde å slutter å mase på meg. Pga alt styret samt oppkast frem til uke 20, så gikk jeg ned 10 kg. Og være 167 høy og 48 kg er ikke bra.. Syns jeg er flink jeg som har krøpet opp på 56.. men fagfolka er ikke like enige. hehe... Må over 58 som var utgangspunktet, da ble de fornøyd fikk jeg beskjed om sist. Men er ikke så lett.. spiser som en hest og helt til jeg spyr, men legger ikke på meg :( De prata om noe at når fødselen var over ville jeg miste så mye kg at jeg kanskje ble undervektig igjen og i verste fall syk. ble litt oppgitt, man må altså tenke på styr etterpå også? :-p forbenningen var ikke akkurat på topp før gravidteten, men nå når jeg trenger den, da er den på sitt aller høyeste :-)

tror det blir en stund til Live får søsken.... heheheeee

Skrevet

Det skal ikke være lett, gitt:).

Skulle gjerne gitt deg litt av min forbrenning og etegilder nå........La på meg 30 kg med første, 18 med andre og nå er jeg vel snart oppi 18 igjen.....

Ja,ja.....det skal vel gå av igjen det også:0)

Trøsten til deg da, er at man glemmer alle de negative tingene skremmende fort. Har en venninde som har ekstrem svangerskapskvalme.....spyr og spyr...intrevenøs behandling flere ganger på sykehus osv.....det gikk 6 mnd - så vile hun på igjen....

Live skal nok få noen små krabater som utfordrer henne skal du se:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...