Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Er gravid med nr 2, har ei på 2.5 år og tiden flyr av gårde. Var inne på min side her, jeg er jo i uke 29. Klarer ikke å følge med i tiden, men nå må det vel gå opp for meg snart. Må snart se hva jeg har og hva jeg må kjøpe inn, fikk mai barn sist, så trenger vel litt vintertøy i små str. Julen er her snart, det er vel litt forberedelser til den også. Ja ja da er jeg i mitt siste semester, og mest sannsynelig den siste gangen jeg går gravid, får prøve å nyte tiden så godt jeg kan.
selfangerkjerringa Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Høres nesten ut som meg dette Gravid med jente nr.2, har ei på 2,5 år og syns svangerskapet har flydd avgårde... Med aprilbarn fra før så er det litt nytt og annet tøy som må komme i hus denne gangen, januarbarn blir nok ganske anderledes... Gleder meg masse til juleforberedelser med datteren min, og samtidig vil jeg gjerne nyte tida, siden jeg mest sannsynlig ikke skal føde flere barn. Ønsker deg lykke til i dette siste trimesteret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå