Gå til innhold

Synes litt synd på meg selv i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag når jeg skulle levere datteren min i barnehagen klarte jeg på en eller annen måte å få den store jernporter rett i panna, så fikk en kjempekul og et lite kutt. Uff, det ser ut som om jeg har vært i slosskamp.

Heldigvis var det bare hodet som fikk seg en smell, så ingen fare med babyen. Skjønner bare ikke hvordan det går an å være så klønete...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Hørtes ikke noe godt ut nei.

*trøsteklem*

Skrevet

oi da..hehe..unnskyld latteren,men ser det for meg :)

off det hørtes ikke godt ut..du får legge litt is på panna di å kose deg resten av dagen:)

trøsteklem til deg :)

Skrevet

uff det hørtes ikke bra ut, har en følelse av at vi blir litt klønete når vi er gravide. ja du får nok legge på litt is og slappe av

Skrevet

Bare le, du... Jeg tror ikke noen så det, men man vet jo aldri...

Skrevet

Hihi...(Ikke meningen å le altså, men...:) Det hadde vært min første tanke: var det noen som så meg?

Min farmor datt på glattisen en gang og brakk armen, men spratt opp, sjekket at ingen så henne og løp hjem... Tusla litt molefonken til legen dagen etter og hadde armen i fatle i flere uker...

Kjøp deg noe godis og ta vare på deg selv, i dag begynner helgen!!!

Klems fra

Skrevet

Må være svangerskapet som gjør det....alt eg tar i bare sklir ut av hendern mine...søle, knuse, miste U name it ! Spenn tåa i alt åsså...

Skrevet

Jeg klarte å falle på Karl Johan en gang også... Skled på flisene på vei ut fra en butikk. Hadde hendene fulle, og landet på knærne rett foran en mann. Uff, da følte jeg meg skikkelig dum. Mumlet bare at alt er bra, og så løp jeg rundt første hjørne og begynte å gråte...

Kjøpte meg litt snop på veien hjem, og har tenkt å lage en kopp kakao med krem snart. Sitter bare her og synes fryktelig synd på meg selv... Må jo gjøre det beste ut av situasjonen... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...