lissin Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 og hva gjør dere for å holde motet oppe??? jeg har vært riktig tolmodig så langt, uten å bli sinnsykt lei, men nå sniker det seg innpå meg. Har lenge voknet tre ganger om natta, men fått sove med en gang igjen, men ikke de to siste nettene, nå ligger jeg lenge våken, og derfor begynner jeg nå å bli lei. Selv om kroppen blir vanskeligere å manøvrere så drar jeg rundt og ordner julegaver, gjør heller det enn å være hjemme å slappe av, er litt rastløs egentlig. Fordi jeg nå har gått 5 dager på overtid har jeg masse tid til å ordne forskejllige ting til jul. Jenta mi liker å bake, så vi baker litt nesten annenhver dag. Koselig. dagene går egentlig fort nok, når jeg går hjemme. men om kvelden er jeg sliten, og natta så som så, så blir jeg litt lei. Håper det går bra med dere som venter og venter... Fortell hvordan det går med dere.
lissin Skrevet 10. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2006 det må da vel være flere?? eller føder alle før/til termin?
nenya Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Det er flere! Er nå en uke på overtid, og igrunn ganske så lei. har i tillegg blitt forkjølet og hoster hele natta, så det tar på kreftene må jeg si. Skulle gjerne dratt på sykehuset tvert, samtidig vil jeg gjerne bli frisk først, tror det blir tungt med fødsel også med denne formen..
Mamas Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 En uke over her også, like greit for jeg har vært sørpe forkjølet og neste litt bekymret for at fødsel skulle starte. Men satser på at det nå skjer i helga. Jeg holder motet oppe ved å lage all den maten jeg har lyst på, planlegger skikkelig kosekvelder, så jeg kan bli skuffet hvis det ikke blir noe av det!
aeta mamma for første gang:) Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Eg er i dag 4 dagar på overtid. Det er vanskeli å holde humøret på topp syns eg. Var til legen i dag, og fekk time til overtidsvurdering neste fredag. Håpa virkeli at den timen kan kansellerast!!! Magen er nheilt i øvre skala når det gjeld størrelse i følge legen. Det blir nok en kjempe baby dette her. Har veldig lyst til å begynne med juleshopping, men får så masse kynnera og smerter i ryggen av å gå rundt for masse. Skulle ønske eg hadde bil på dagtid. Er ellers glad for at det er helg og at sambuaren min kan holde meg med selskap.
Sarah_Evelyn *Fødeklar* Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Jeg er 8 dager på overtid.. Jeg er såååå lei!!!!!!!!!!!!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 4 dager på overtid! Er ikke lei ennå nei Har gruet meg så fryktelig til fødselen og nå har jeg begynt å slappe litt mer av endelig Gleder meg utrolig masse til å treffe snuppa nå ! Lykke til alle sammen = )
adelia*termin 18/10* Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 jeg er 6 dager på overtid, blir satt igang på torsdag om ingenting har skjedd
lissin Skrevet 10. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2006 Hei, kjekt å høre fra dere. Nenya og mamas, god bedring, håper dere blit friske før fødselen starter. hadde oppkast , feber og diare for en u ke siden, og var da redd fødselen skulle begynne midt i dette. Ikke grit å skulle føde , når du såvidt har enrgi til å orke å ligge på sofaen. Ikke dumt det å planlegge masse koselig hver kveld, som man kan se frem til... Jeg koser meg egentlig på dagtid, i dag har jeg blitt ferdif med ullposen som baby skal ligge i, og med det er siste punkt på lista utført, så baby må da skjønne at nå er det greit at den kommer:) Hold ut alle sammen, snart vår tur:)
mor til prins Skrevet 10. november 2006 #10 Skrevet 10. november 2006 jeg er 3 dager over termin. er egentlig ikke så lei. har ikke noen plager heller.er mye ute og titter i butikker og sånn. alt på lista mi er klart også så han kan bare komme. vi skal ha hele familien her på julaften så jeg går og kjøper inn duker og sånn. 12 personer, blir nok litt slitsomt, men veldig koselig. lykke til alle sammen. og god fødehelg.
Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 10. november 2006 #11 Skrevet 10. november 2006 Jeg er 7 dager over termin... motet er i grunn oppe etter jeg var hos jordmor i dag.. blir satt i gang til fredag hvis ikke noe er skjedd... men hun strippet meg i dag, og jeg fikk akupunktur så muligheten for at prinsessa vår kommer i helgen er stor.. jeg hadde 3 cm åpning og kjempe moden livmor....så mitt mot er i grunn å tenke på at inne 7 dager er jeg faktisk blitt mamma!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå