mamma`n te Kaja Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Noen som kan hjelpe meg å forstå hvorfor lille alltid våkner etter å ha sovet 30 min. om kvelden og HYLSKRIKER? kan omtrent stille klokka etter henne.. tar da lang tid å roe henne og få henne til å sovne igjen.. opptil 2 timer.. Hun er snart 4 mnd
snull Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Dette lurer jeg også på.....her kan det gå 2 timer før hun våkner da,men hylskriker og er vanskelig å roe ...
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Dette lurte jeg på for en stund tilbake, og da fikk jeg til svar at de drømmer. Vet ikke sikkert, men det kan jo stemme? Min gjorde det bare 2 netter, så ga det seg...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Hva får hun av mat? Raper hun etter å ha spist på kvelden?
Gjest Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Kanskje hun skvetter. Du har sikkert opplevd det selv, når du holder på å sovne så skvetter du plutselig til.
mamma`n te Kaja Skrevet 10. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2006 Hun får bare mm.. raper sjelden, men fiser alltid masse
lille N Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Vi har det på samme måten her, det tar 30 minutter før han våkner og skriker. Ei stund måtte jeg ta ham opp sånn at han fikk våkne ordentlig før jeg la ham igjen, men nå går det stort sett bra å bare putte i smokken og stryke litt på panna. Ifølge helsesøster er det ikke så uvanlig. Hos oss har det vart i omtrent fire måneder, han er sju måneder nå. Ingenting som tyder på at det skal stoppe med det første...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Kanskje hun sliter med litt luftsmerter da, siden det skjer 30 min etter legging (regner med hun harfått mat rett før legging). Hvis du prøver å ha henne oppreist etter mat, så kanskje lufta og evnt. en gulp kan komme ut. Har selv baby med refluks, og her må jeg holde henne oppreist en god stund etter met (selv om natta... puh...), ellers vil hun garantert våkne ca 30 min etter å ha blitt lagt av en gulp.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 har hun vært sånn hele tiden eller bare nå i det siste? jeg har funnet ut at min blir sånn av melk.. hvis du prøver å droppe å drikke melk ei stund.. tror du det kan hjelpe? Er jo selfølgelig ikke det hvis det har begynt i det siste..... kan jo også være det er et slags mareritt.. har hun begynt å bli redd andre? Det var min gutt en liten periode i den alderen, og da våkna han sånn..innbilte meg at han "drømte om fremmede" eller no... det eneste som hjalp var å ta han opp av senga å la han stå på knærne mine..da fikk jeg øyekontakt og han sovna igjen ganske fort! rare greier!!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 10. november 2006 #10 Skrevet 10. november 2006 sovner hun i senga eller legger du henne etter hun har sovnet?
mamma`n te Kaja Skrevet 10. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 10. november 2006 hun sovner i senga.. tror egentlig ikke hun har luftsmerter, for ingen problemer med å legge henne uten at hun raper ellers.. var mye plaget med det tidligere, og jeg kuttet ut melk i kostholdet mitt, men det begynte allerede da.. Skal ringe helsesøstra på mandag (hun har fri i dag), og høre hva hun tror også..
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 10. november 2006 #13 Skrevet 10. november 2006 ok..for mange blir skremt når de våkner andre plasser enn der de sovnet. det fikk jeg bekje om da jeg sporte hs i allefall. men spør helse søster du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå