Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Mini er 8,5 mnd og har siden han ble født vært en ganske grei gutt å ha med å gjøre når det kommer til leggerutinene! Han har de siste månedene fått velling på sengekantene men i det siste har han ikke villet ha dette ( Hvordan er leggerutinene hos dere? Vi har blitt så innkjørt i at mat er det aller siste som skjer før senga, så nå er jeg litt i vilrede ang hva jeg skal gjøre.....
*ulvemor* Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Har han ikke tenner enda da? Er det ikke lurt å la tannpuss være det siste man gjør? Jeg har siden hun var seks mnd latt leggingen gå ca slik: grøt bad eller vask melk tannpuss natta
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 ....hm....tja.... 2 stk tenner, men fikk høre at mm/mme ikke var noe prob etter tannpuss, selvom jeg riktignok jukser litt og gir ham tynn velling....Unnskylder meg med at det er hirse.... ;o) Før du begynte med denne rutinen; fikk hun melk som siste post da? Hvordan tok du overgangen til den rutinen du har idag? Gradvis eller brått?
*ulvemor* Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 før tennene var melken siste post ja, men hun fikk den på stua, slik at overgangen mellom melk som siste og post eller en svipptur innom badet for tannpuss ble ikke så stor. Har hørt at mm går greit, men at man må pusse etter mme? Sovner gutten din til flaska eller er han våken når du legger han i senga?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Han legges våken, alltid gjort det!
Raffna Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Min er like gammel. Han tar ikke flaske, så han har aldri fått mat på senga. Vi gjør unna pysjstellet, så er det amming, grøt på kjøkkenet og så en sving innom badet for tannpuss. Så rett i seng med de vanlige sangene. Han sovner superfint!
*ulvemor* Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 men hvordan er leggerutinene dine da (HI)? Spiser han først grøt og så velling? Kanskje nok med mme da, og så tannpuss?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Det har vært som følger siden han var 4 mnd: Begynner ca kl 19: Grøt Litt lek/kos Stell/bad/vask Pysj Velling på sengekanten Nattasang Sove I seng litt etter kl 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå