Gå til innhold

martine68 og nungo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan står det til med dere? Har tante "den grusomme" kommet? En annen ting,skal dere ikke snart teste??? *ler*

Ha en strålende dag, jenter -det er håp i hengende snøre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg, bente69 :-) Her ventes det ennå..... Så at martine dessverre hadde fått besøk, men føler at det er et lite håp for meg ennå. Har dessverre ingen graviditets-symptomer uanset hvor mye jeg kjenner etter, men jeg får vel vurdere å teste i løpet av helgen,d ersom hun ikke har komt da. Kjenner jeg igrunen er litt red for å teste (litt sprøtt kanskje), og faktisk mest red for at den skal være positiv. Jeg har jo mistet de to siste gangene jeg var gravid, så kanskje derfor jeg gruer meg litt. Uf, tenk at jeg sier sånn :-( Vel, vel -- skal holde dere oppdatert!

Skrevet

Uff leit med martine, men vi får ikke gjort så mye med det bortsett fra å støtte og trøste henne i kampe om spire.

Så spennende at hun ikke har kommet enda. Jeg liker heller ikke å teste, jeg blir sååå skuffet om den er negativ. Men skjønner at du kan bli en smule redd om den er positiv, siden du har hatt sånn uflaks de siste to gangene. Jeg håper fordet at det er deres pp denne mnd:)

Så forresten at du er bosatt i Follo. Jeg er født der, flyttet derfra til Moss når jeg skulle begynne på videregående. Har gått på Greverud barneskole og Ingieråsen ungdommskole. Er du derfra, eller er du innflytter?

De beste ønsker fra Bente

Skrevet

Takk for gode ønsker, bente69 :-) Er nok innflytter i Follo, har bodd her på Kolbotn i 2 år nå og vi er utrolig glad for å bo her; skikkelig godt miljø for barn; på landet men likevel i byen. Vi trives i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...