Gå til innhold

ammeputer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vet dere om noen nettbutikker som selger gode (og kanskje ikke altfor dyre..) ammeputer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hært at Smokken har ammeputer til 150-200kr. Jeg kommer til å handle i Sverige, der koster de nesten samme, men med kronekursen blir det billigere. Og vi skal dit uansett fpr noen andre ting...

Skrevet

hehe, unnskyld, så nå at du mente nettbutikker... Smokken har visst ikke kommet helt igang med nettbutikken sin...

• 1 måned senere...
Skrevet

Kommer an på hva du anser som dyrt, men ingen av ammeputene hos www.alexi.no koster over 1000,-. Selv liker jeg best de fra Mothermade

Skrevet

Noen som har prøvd det, og derfor vet om det er noe man bør sette på innkjøpslisten??

Skrevet

Jeg ville ikke klart meg uten forrige gang! Gir en unik avlastning til armene, og gjør ammingen mye lettere:)

Men folk er så forskjellige, du får helt sikkert prøve en på sykehuset, så kan du få din kjære til å kjøpe en i full fart hvis den faller i smak;)

Skrevet

Jeg har klart meg uten i 3 ammeperioder. Det beste rådet jeg kan gi er å prøve ammeputer på barsel, finn ut hva som passer for deg og kjøp ev en ammepute når du kommer hjem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...