Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Hei! Vet dere om noen nettbutikker som selger gode (og kanskje ikke altfor dyre..) ammeputer??
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 Har hært at Smokken har ammeputer til 150-200kr. Jeg kommer til å handle i Sverige, der koster de nesten samme, men med kronekursen blir det billigere. Og vi skal dit uansett fpr noen andre ting...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 hehe, unnskyld, så nå at du mente nettbutikker... Smokken har visst ikke kommet helt igang med nettbutikken sin...
Happy_ Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 Kommer an på hva du anser som dyrt, men ingen av ammeputene hos www.alexi.no koster over 1000,-. Selv liker jeg best de fra Mothermade
mayaya Skrevet 5. januar 2007 #5 Skrevet 5. januar 2007 Noen som har prøvd det, og derfor vet om det er noe man bør sette på innkjøpslisten??
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Jeg ville ikke klart meg uten forrige gang! Gir en unik avlastning til armene, og gjør ammingen mye lettere:) Men folk er så forskjellige, du får helt sikkert prøve en på sykehuset, så kan du få din kjære til å kjøpe en i full fart hvis den faller i smak;)
Happy_ Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har klart meg uten i 3 ammeperioder. Det beste rådet jeg kan gi er å prøve ammeputer på barsel, finn ut hva som passer for deg og kjøp ev en ammepute når du kommer hjem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå