Gå til innhold

Noen som fikk den verste kvalmen mot slutten av 1.tri?...

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 11, og har bare vært litt kvalm tidligere, men i denne uka har kvalme og svimmelhet satt inn for fullt! Og da blir jeg jo bekymra for om dette skal vare laaangt ut i svangerskapet da... Noen flere som ikke har vært så kvalme før men ble det mot slutten av 1.tri?

Fortsetter under...

Hei. Har det som deg. De siste to-tre ukene har jeg bare blitt dårligere og dårligere, og denne uka har sofaen fått slite med meg store deler av dagen. Er kvalm og uten energi. Jeg er også redd for at dette skal vare lenge... Drar forresten over i 2. tri i dag!

Uff ja, får litt panikk når kvalmen faktisk tiltar mot slutten av 1. tri og ikke avtar slik den liksom skulle... Får håpe vi slipper å slite med dette lenge altså! Lykke til videre i 2. tri da, jeg kommer etter om 1 1/2 uke;)

Sist gang var jeg kvalm ca fra uke 10-11 til uke 18/20.. Denne gangen har det begynt mye før(uke 6 ca), verst nå i uke 8. (er 8+3 idag.) Håper det gir seg ved slutten av 1.trim.

Så det er forskjellig fra gang til gang og person til person. Håper det gir seg fort for deg. Jeg fikk tips her inne om Urizal tabletter, syns de hjelper. Er mest kveldskvalm nå, sikkert fordi jeg er mer sliten om kvelden....Har jo en ettåring som krever sitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...