Gå til innhold

Hei jenter, velger å forlate dere for en stund...

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg velger nå å forlate dere for en stund.. dette er for tøft for meg og jeg blør mye mer nå.. så jeg klarer dessverre ikke være mer positiv for denne gangen.. og da trekker jeg meg vekk.

Jeg vil ønske dere alle sammen lykke til, både sprayere, stikkere og rugere, og ikke minst til dere som skal igang med denne spennende prosessen..

Kroppen skal igjennom mye og noen er heldige mens andre må slite mer, sånn er det bare.. Livet har jo aldri vært urettferdig, for da hadde aldri så mange herlige, søte, snille, gode jenter sittet inne på denne siden.

Man tenker at når man er 36 år fremdeles ikke barn, og etter sååå mange år enda ikke lykkes, så er det kanskje ikke meningen heller.. jeg bare syns det er ufattelig trist da jeg er såååå glad i barn og min største drøm har vært å bli mamma EN gang i livet... jeg har sagt til meg selv at får jeg ett barn så skal jeg love å aldri mer være lei meg eller klage.. Men dessverre så blir jeg ikke hørt av han der oppe... Det virker nå som jeg aldri får høre noen rope "mamma" og det faktisk er til meg.....

Men sånn er livet, det er tøft!!!!!!!!!!

Lykke til alle sammen, og til dere som jeg har på msn, utrolig glad i dere alle sammen, dere er såå fantastiske og herlige.. og jeg med handa på hjertet sier at dere er mine beste venner, selv om jeg aldri har møtt dere..Dere er der for meg bestandig, støttende og fulle av go ord... tusen tusen takk.... tenker masse på dere,selv om jeg ikke er tilstede...

Glad i dere..

Fortsetter under...

Ser det ble litt skrivefeil her, jeg mener seff at livet Alltid har vært urettferdig!!!!!!!!!!!! for hvis livet hadde vært rettferdig så hadde vi jo være lykkelig alle sammen!!!!

Gikk litt fort her, og tårene triller... er ikke så lett..

Uff Tullemor1! Sitter her å gråter jeg av innlegget ditt. ( Har jo en del hormoner i kroppen ennå så) Forstår deg så utrolig godt, og fustrasjonen og skuffelsen er ikke til å holde ut noen ganger.

Ta deg en velfortjent pause her inne du og fokuser på alt annet.

Og når du er klar og trenger oss her inne igjen, så vil vi være her for deg!

Trykker deg inntil meg og gir deg en stor trøsteklem!

Huff,dette var trist Tullemor.

Men vi her inne skjønner så godt hvordan du har det.Livet er fryktelig urettferdig:-(

Håper du ikke gir helt opp ennå,men tar deg tid til og sørge og få ting litt på avstand.Du kommer sterkt tilbake.

Ønsker deg masse lykke til videre Tullemor.

Kjempestortrøsteklem fra-

Kjære Tullemor .

Dette er en forferdelig dag for deg,og at du skal finne frem noe positivt fra Gud vet hvor,skjønner vi alle at er umulig.Ingen kan forlange det av noen,da vi er ikke overmennesker noen av oss...Det finnes ingen rettferdighet i dette,om noen påstår det tar de grundig feil!

Jeg hadde sånn tro på at dette skulle bli din tur..Fordi etter alt ditt strev fortjente du det.Men selv om det ikke later til å gå veien denne gangen,så vil jeg fortsette å håpe for deg.Håpe på at du en gang vil få oppleve lykken av og bli mor.Jeg er selv akkurat like gammel som deg,og er drevet av det samme barneønsket.Men du har slitt så mye lengre enn meg...Selv om tiden jobber i mot oss,er det enda tid igjen for oss å lykkes på!

Jeg håper din kjære er der for deg,du trenger han nå !Håper at du har om bare en venninne som faktisk kan prøve å sette seg inn i din situasjon,og være der for deg ut i fra det.Tenker på deg i dag Tullemor,og sender deg en bamseklem.Du vet å finne meg om du vil snakke med meg!

Klem fra

Så homonell som jeg er om dagene, så triller tårene hos meg oxo.. dette skulle/skal jo gå så bra......

kommer hvertfall til å savne deg masse her, for du er så utrolig god å ha.. du hjelper nok mange myyye mer enn du tror... håper bare jeg noen ganger klarer å støtte/hjelpe/trøste/glede deg like mye som du har gjort for meg i mange år....

mange klemzer til deg vennen

Annonse

Sitter her med tårene i øynene etter å ha lest innlegget ditt.

Er nok alt for mange som kjenner seg igjen i det du skriver desverre.

Håper du kommer tilbake med nytt mot om ikke alt for lenge.

Vi kommer til å savne deg!!

Stor klem

Kjære deg, du må ikke gi opp! Men ta gjerne en pause fra BIM, tror det kan være lurt av og til.

Jeg er også 36 år og har ingen barn. Har hatt samme tankene som deg. Redselen for at tiden løper fra meg og at jeg aldri skal bli mor. 2 aborter og en graviditet utenfor livmor har til tider nesten tatt fra meg både motet og kreftene.

MEN, etter ett ordinært IVF og to fryseforsøk sitter jeg her og er gravid i 7. uke. Har allerede vært til en kontroll og legene tror det er to der inne. Skal på ny kontroll på mandag for å bekrefte dette. Denne gangen er jeg faktisk ganske sikker på at det skal gå bra. Er kjempekvalm og uggen, og det skal vere et sikkert tegn på at kroppen endelig har skjønt hva den skal gjøre.

Ta en pause Tullemor, men ikke gi opp. Er sikker på at også du vil lykkes en gang!

I dag skal liksom ingen ting gå.... Skrev en laaaang melding, og så bare forsvinner den.

Sitter her og hulker etter å ha lest innlegget ditt. Dette er så forbanna urettferdig så fy. Kjenner meg veldig godt igjen i hva du skriver. Jeg tror at jentene her inne ville vært de mest takknemmelige og omsorgsfulle mødrene i verden. Hvorfor skal det da være så forbanna urettferdig?

Du, Tullemord, du skulle hatt BIMs diplom over Forumets beste støttespiller. Du er så utrolig flink til å gi oppmuntring, støtte, glede og omsorg til andre her inne.

Nå skal du tenke litt mer på deg selv. Jeg sitter her og blør og har neg test på min rugedag 9. Nå skal jeg ta med meg en kaffe latte og reise ned til vannet. Der skal jeg trekke inn frisk luft, gråte og synes litt synd på meg selv. Det har man lov til i en sådan stund!

Vi skal høre "mamma, mamma"! - på en eller annen måte!

God klem

Kjære deg..

Vil så gjerne gi deg litt oppmuntring og fortsatt håp, men vet så inderlig godt at der du befinner deg nå, er det nok ikke så mange positive og håpefulle tanker som trenger gjennom.

Om det skulle vise seg at ting har gått forferdelig galt denne gangen, det endelige svaret på det får du vel på mandag, så ta deg tid til å sørge, rase og kjenne på all frustrasjonen, og gjør det sammen med kjæresten din. Når det har gått en stund, liten eller lang, så håper jeg du klarer å se positivt på nye forsøk. Det SKAL lykkes for deg før eller senere, vennen!

Ta vare på deg selv!

Mange klemmer fra

Hei Tullemor!

Ta noen dager fri og gi deg tid til å sørge over det ikke gikk denne gangen, så kommer du nok sterkere tilbake skal du se.

Jeg har også testa negativt i dag, har nå gått igjennom 4 IVF og hadde håpet at det ble det siste. Men tror at vi hiver oss rundt og prøver igjen til våren, har ikke så mye tid å miste, fyller 40 år da...

Det er tøffe saker dette her, og fallhøyden er alltid stor. Men vi skal nok få oppfylt drømmen vår på en eller annen måte

hei tullemor

man for en skikkelig knekk når mensen kommer og man skjønner at det heller ikke ble en graviditet denne gangen heller..

denne prossesen er bare så tøff og det er rart vi henger isammen..

tror nok det bare er "oss" her inne som sliter med og få barn som skjønner det..(hvor jævlig det føles og hvor misslykket man føler seg)

tullemor husk at 36 år ikke er noe alder ,du er forsatt ung..

håper vi ser deg her igjen om ikke så alt forlenge:))

klem

Kjære Tullemora mi.,..

Nå triller tårene nok en gang..

Ord blir fattige, en klarer ikke å sette ord på det man føler i en sådan stund. Jeg kjenner bare hvor trist jeg er og kan bare gjette meg til hvilken sorg du er midt oppe i nå...

Masse klemmer!!!

Det er trist å se deg i en sånn situasjon,for du har alltid vært positiviteten selv, en dame som har dratt meg opp av gjørma så mange ganger, vært der for meg og stilt opp for andre når de har hatt det tøft.

Nå er det din tur til å få støtte...

Masse glad i deg, det vet du..

En føler seg så hjelpesløs, jeg vet du har det vondt, men ingenting av det jeg gjør, kan ta bort din smerte og din sorg,

Skulle ønske jeg kunne,,kjære deg.

Nå gråter jeg ,igjen.........Det har blitt noen tårer i det siste..

For dette er ikke bare urettferdig, dette er grusomt urettferdig!

Det er rett og slett for jævlig!

Håpet må du aldri gi opp,kjære deg.. Håpet må en ha,en må finne styrke ett eller annet sted , styrke som gir en håp og troen tilbake.

At du vil bli mamma en gang, det er jeg sikker på.. Og den jenta eller gutten som får deg som mor må være verdens heldigste.. for du er godheten selv.

Du har nr mitt hvis det er noe og jeg er på msn hvis du vil snakke..

Jeg er kjempeglad ideg, Tullemor.

Husk det!!

Etter regn kommer sol,det er jeg sikker på!!

masse suss og klem fra

Annonse

Uff,Tullemor,så grusomt vondt du har det nå!!!

Jeg som hadde håpet såå inderlig at det skulle klaffe for deg nå..

Sitter å gråter for deg nå for jeg vet akkurat hvordan du har det med et så stort barneønske og tida går, men jeg har faktisk rukket å fylle 40 år og enda har ikke min drøm heller blitt oppfylt..Men jeg føler at jeg rett og slett ikke kan gi opp før jeg har opplevd å bli mor,for ellers har jeg ingenting igjen...

Men jeg skjønner deg veldig godt,det gjør jeg..

Men du er jo "bare" 36 år og kanskje om en stund igjen orker du å tenke tanken igjen..

Jeg vet at du var i DK og der er jo i hvert fall aldersgrensen opp til 45 eller 46 år, så om du en gang bestemmer deg for å prøve på nytt så har du mange år igjen sånn sett..

Men jeg forstår at du trenger tid til å sørge og få dette på avstand nå og ønsker deg all mulig lykke i livet uansett hva du bestemmer deg for!!

Kjempetrøsteklem fra

Kjære, vakre, vene... Så utolig trist å lese! Mislykka forsøk er det vondeste i verden, synes fryktelig synd på deg nå.

Håper du "reiser kjærringa" etter hvert og klarer å se fram mot nytt forsøk og nye muligheter. Husk at mange må ha flere forsøk før det lykkes, og at for de fleste klaffer det til slutt:-)

Mange tanker og varme klemmer fra

Kjære deg Tullemor1

Så ufattelig trist, dette fortjener du ikke....... Selv om alt føles svart nå håper jeg at du og din kjære snart klarer å se fremover igjen. 36 år er ingen avskrekkende alder i IVF sammenheng.

Tenker på deg.

Stor trøsteklem

Føler virkelig med deg jeg også tullemor...

Livet er virkelig tøft, det er ingen tvil om det.

Jeg ønsker alt godt for deg, og håper du klarer å samle krefter til å se framover- nok en gang.

Stor klem-

Åh, dette hadde jeg ikke trodd... Å jeg velger å ha et håp om at det ordner seg for deg enda, jeg. Har sett og lest så mye her som ikke er til å tro at kan lykkes, men jaggu har det da gått bra med mange!

Du må ikke gi opp, kjære deg. Er ikke dette ditt 1. forsøk da?

Ikke tank på alderen din, MANGE OVER 40 klarer det jo! Og det er du jo 4 år unna:-)

Jeg vet hvordan det er å føle at verden raser sammen. Men enten du tror det eller ei, bedre dager kommer.

Dager som du bestemmer deg for at dette ikke skal være din skjebne!

Hvorfor tror du vi andre er her dag etter dag, uke etter uke, måned etter måned, i verstefall år etter år!

Ingen av oss er sterkere enn deg. vi er innmari like alle her skjønner du! :-) Vi føler også håpløsheten brer seg, men når det har gått en stund, så vet vi med oss selv at vi ønsker ikke å gi opp riktig enda..

Å du? Nytt forsøk, nye muligheter! Sånn er det bare, og det er jo en deilig sannhet?

Det er ikke enkelt! Men fy faen, dette gjør oss sterke.

Mest sannsynlig, sitter dere og trøster meg etter et mislykket forsøk om 2 1/2 uke. Å da trenger jeg dere! :-(

Da er det min tur å føle håpløsheten.. Men jeg VET nå, at det går faktisk over etter en stund! Og jeg? Jeg skal aldri gi meg!

Og det synes jeg ikke du skal heller! :-)

Kjempeklem fra meg:-)

Kjære Tullemor!

Tårene triller etter å ha lest innlegget ditt... Du fortjener virkelig ikke dette, du som bestandig har gode råd til oss andre og som har prøvd i så mange år!!!

Forstår ønsket ditt om å komme bort fra BIM for å bearbeide sorgen. Ta tiden du trenger, for du vet at vi mer enn gjerne ønsker deg velkommen tilbake.

Håper du og din kjære kan være sammen i tiden fremover og støtte hverandre. Tenker masse på dere!

Stor klem fra

Dette var bare forferdelig trist å lese tullemor!

Jeg som håpet jeg kunne komme tilbake på sidene etter en pause og lese gode nyheter etter besøket deres i Danmark...

Det er som du sier livet er urettferdig, det burde vært din tur nå. Dere må bruke tiden å bearbeide dette sammen selv om jeg håper løpet ennå ikke er kjørt for dere. Har du testet?? Kanskje det er bare en liten blødning som er ubetydelig. Jeg håper ennå litt på det, men om det ikke har gått veien vil jeg sende over mange trøsteklemmer, ord er egentlig fattige i slike situasjoner, men prøver så godt jeg kan.

Masse klemmer fra lille...

Dette var tristå høre. Sitter her og gråter med deg. Må si jeg synes dette er dypt urettferdig. Du som har vært så positiv og støtter opp alle her inne og så klaffer det ikke for deg heller. Skjønner ikke helt hva man må gjøre for å lykkes.

Håååååååper du oxo en gang får muligheten til å bli mamma med stooor M. og at det er neste gang som er lykke forsøket for dere.

Du må ikke gi opp nå, men det er lov å ta en time out og finne seg selv oppi alle disse følelsene.

Mange gode trøste klemmer fra

Nei men lille venn da:(

Jeg fikk et stikk i hjertet da jeg leste dette....Vondt inni meg og jeg gråter nå... Du som er en sååå fantastisk og god jente!!! Du fortjener virkelig det beste:o)

men kjære venne min, dette trenger jo ikke å bety at alt har gått galt?? Du har jo fått satt inn 2 egg. Kanskje det bare er det ene? Å jeg vil så gjerne ha masse håp for deg, selv om jeg skjønner så alt for gått hvordan håpet forsvinner. Skjønner du vil ta en pause herfra... Sett etter deg på msn og... Får prøve å sende deg sms imorgen... Du sover nok nå.

Du sier det ikke er meningen at du skal få bli mamma...Dette er FEIL. Du skal bli det en dag. Og han/hun som får det til mamma, må jo bli utrolig heldig, fordi jeg vet at du kommer til å bli en fantastisk mor. Du har så utrolig mye å gi og du tenker jo på alle andre enn deg selv... Du får tenke på deg selv nå:o) Men du sier at det kanskje er meningen at det ikke skal skje fordi du har prøvd sååå mange år uten å lykkes. Men lille vennen min, du vet jo hvorfor du ikke har blitt gravid- pga tette eggledere. Da kan man jo ikke bli gravid på egen hånd, og det er jo derfor dere prøver ivf. Og så flotte egg du hadde, om dere skal gjøre dette igjen, vet du at du har fine egg. Men jeg velger nå å holde litt av motet ditt oppe...til det motsatte er bevist:o) Håper du ikke synes jeg virker for "streng" her, men du kjenner meg jo litt nå da, og du vet jeg bare mener godt. Og jeg har bare så vondt av deg nå og vet du ikke har det noe bra.

På man kan du ta en test og så blodprøve, så da får du se. Jeg krysser uansett alt jeg har... En tåre renner nedover mitt kinn og jeg vil bare holde deg inntil meg og trøste deg. Ta bort smerten og få deg til å føle deg bedre. Viske ut all usikkerheten og hviske at alt skal ordne seg til slutt:o)

Sender deg uendelig mange trøsteklemmer min gode venn:o)

Kjære Tullemor!

Det er som å lese mitt eget innlegg for litt over en måned siden!

Jeg følte det akkurat som deg, ville bare vekk fra BIM og alt styret med IVF, skuffelser, tristhet, venting, håp og nedturer. Så jeg forstår godt at du akkurat nå er langt nede.

Men vet du hva?

Jeg VET at du kommer sterkere tilbake :o)

Etter 5 turer til Trondheim, så har jeg lært at nedturene er mange, men at det er lys i tunnellen!! Og jeg selv syntes det var desidert verst den første gangen, for da var jeg så sikker på at endelig skulle vi lykkes. Etterpå har jeg funnet en måte å takle nedturene på, og jeg vet at du kommer dit du også.

For det kommer nye muligheter!! Og du må ikke gi opp!!

Ønsket ditt om å bli mamma er myyye større enn å gi seg, det er jeg så overbevist om! Men først må du komme over denne skuffelsen. Og det har du din fulle rett til.

Gråt, ras, ta gjerne en pause herfra (man kan blir veeeldig fokusert her inne...he he) men ikke mist HÅPET :o)

Tenker på deg og vet hvordan det kjennes........

Varm og god klem fra meg!!

Kjære Tullemor!

Så leit at det ikke gikk denne gangen heller! Føler så inderlig med deg.

Ta deg en pause fra BIM du, det tror jeg vi alle har godt av en gang i

blandt. Det har en tendens til å bli veldig intens. Jeg er heller ikke så

veldig mye inne her for tiden, selv om jeg er midt i en rugeperiode.

Ta deg en pause og ta godt vare på deg selv og mannen, også håper

jeg at du kommer sterkere tilbake senere. Den som ikke mister håpet, -

lykkes til slutt!

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...