Gå til innhold

Emblamamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!

Endelig er du hjemme ;o) Har du hatt en fin tur? Og har været vært varmt?

Fortell fortell :o)

Her går det i det samme gamle, bortsett fra at jeg har vært hos frisøren.....endelig fikk jeg gjort noe med trollhåret mitt....hihi!

Klipte det mye kortere, hadde langt hår før. Nå er det også striper i det.

Jeg er superfornøyd!

Nå har jeg nedtelling til ikm, jeg er optimist, men også realist! Har bestilt meg termometer hvis det ikke klaffer denne pp. Tenkte å begynne å tempe slik at jeg får en mer oversikt over syklusen. Spennende! Hvis det blir mye pes så får jeg se det an!

Dette med nickene har kommet idag, for det var ikke her igår! Det er jo skikkelig knall! Sønnen din er jo så nydelig da ;o)

Stooooooooooor velkommen tilbake klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godmorgen min venn :)

Ja endelig så er jeg tilbake her hos deg.....

været begynte ikke så bra det blåste veldig søn/man så tirsdag reiste vi til Puorto Rico for å sole oss på stranda der...det ble soling hele uka frem til fredag så vi har fått en fin farge begge to...

Jeg hadde med meg skrittellern min og jeg har gått 48959 skritt på hele turen og det er masse til å være meg som regel ligger jeg på alt fra 20.000 til 30.000......så du kan si jeg har gått en del

det var bratt opp til hotellet var nesten 20% stigning så det var bratt..

Så dette med nick kom i går det da......

så du har vært innom siden min å tittet du da??

nei nå får jeg avslutte Sander hylskriker i senga

vi snakkes

klem

Skrevet

Gooooooooooooood morgen!

Jeg har vært innom siden din ja ;o) Har du kikket på min?

Idag våknet jeg ikke til en frøken som gråt...hun er hos sine besteforeldre! Såååååååå deilig å sove sammenhengende, men er selvfølgelig like trøtt idag. Hehe.... det ble også litt kosing igår kveld, må jo kose seg mens man kan :o)

Idag skal det være julegrøt i barnehagen, det blir nok livat ja!! Vi har bedt 1 klasse ved den skolen som er like ved barnehagen. Det blir koselig, men skal være glad når det er over! Jeg gleder meg til juuuuuuuuleferie!!!

Etter jobb på torsdag har jeg juleferie! Tar meg en feriedag til fredag!

Ha en flott dag videre ;o)

Stoooor klem.

Skrevet

jupp jeg har også vært på siden din å tittet :o)

søt tulle du har :) har du bare et bilde eller flere også?

deilig å sove litt lengere om morran uten å bli vekt av barnegråt osv..

Sander har tatt sine første 3 skritt i dag og det var morro å se..

nå sitter han i lekegrinda å leker og prater med seg selv, mens jeg sitter her hihi..

han fikk 2 tenner sist onsdag også mens vi var i syden :o)

tenker det skal bli deilig å få juleferie for deg.....

jeg skal til legen i morra for å få sykmelding permisjonen min går ut 2 januar, og jeg har snakket med legen at jeg ikke kan gå tilbake til jobben jeg har..har fått skriv fra NAV også at jeg kan gå rett over på sykpenger og kan gå sykmeldt i 5 mnd..

jeg skal søke om uføretrygd hvor mange % det blir vet jeg ikke ennå men det blir i allefall 50% så skal jeg finne meg en jobb som jeg kan jobbe resten av de resterende %....

stor klem

Skrevet

dytter nok en gang jeg.......

Skrevet

Hei og hå ;o)

Her er jeg!! Pakket inn julegaver til den store gullmedalje igår gitt!!

Fy flate det tok sin tid! Glad jeg er ferdig for denne gang ja :o) Har du kommet i boks med gaver og pakking?

Nå har jeg lagt til flere bilder på profilen min!!! Litt hummer og kanari!

To tenner mens dere har vært borte gitt! Så morro! Dere er vel litt lei dere for at dere gikk glipp av det eller? Sånn er jeg, skal ha med meg alt...hihihi! Vil ha med meg alt i Embla sin utvikling!

Hvordan gikk det hos legen? Gikk vel greit å få ny sykemelding?

Stooooooooor klem klem fra

Skrevet

heisann!

vi har kjøpt inn alle pakkene men har ikke fått pakket inn alle til Sander

får se om jeg får gjort det imorra :)

Det gikk fint hos legen ble sykmeldt ut januar skal tilbake slutten av januar

det var jo litt kjedelig at de to tennene skulle komme akkurat den uka vi var borte da:( men vi får nok med de andre tenker jeg hihi

i morra skal jeg på barselbesøk til min kusine som fikk ei datter på søndag så det blir koselig..

var å handlet julegave til sambo i dag også vi skulle bare gi noe til rundt 500,- men jeg endte opp med 2 gaver som tilsammen ble 2500!

en klokke og barbermaskin ble det :)

klemmer

Skrevet

om 30 min så reiser vi på besøk til min kusine

blir gøy å se den lille tulla dems på 3 dager :o)

håper å høre fra deg i løpet av kvelden da

Skrevet

Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuu :o)

Her er jeg!

Så morro å dra på barselbesøk da, pass på at du får holde den nyfødte! Det sies at det skal gi kroppen gode signaler om at det vil ha spire :o) Så hold så mye som du kan, kan hende egget fester seg!

Angående julegave til gubben, så har vi blitt enige om at vi ikke skulle gi noen gave dette året.....hihihi...så jeg kjøpte en førjulsgave, for det hadde vi ikke snakket om...litt utspekulert eller? hehe :o) Han fikk et pc-spill som han har siklet på de siste månedene, litt kjip gave synes jeg da, men da fikk han det han ønsket seg. Pluss at han fikk hydrokoppen og den største marsipangrisen til Nidar Bergene :o) Det gjorde susen!!! Han eeeeeelser marsipan!

Imorgen er det siste dagen på jobb før jeg tar juleferie! Det skal bli så godt, for nå kjenner jeg at jeg er sliten!

Stoooooooooooor klem.

Skrevet

Goooooood morgen :)))

Ja jeg fikk holde den lille tulla hun var jo så liten, hadde glemt at Sander også har vært så liten, kan liksom ikke huske det hehe

jeg holdt henne rundt 15 min tenker jeg..

det var en annen babygutt der også på 5 mnd, og det var jo koselig, så tante da self hun var jo helt i hundre tenk å bli bestemor 2 ganger i løpet av en helg det tror jeg ikke er så veldig mange som har blitt :)

I dag skal vi til HS er spendt å se hva Sander veier og hvor lang han er..

har time hos fysioterapauten etterpå også heldigvis på samme sted..

gjesp er trøtt jeg..

tror det blir en liten forrmiddagslur når vi kommer hjem igjen tji..

deilig at du bare har denne dagen igjen å jobbe før det blir juleferie på deg..

vi tastes

klem

Skrevet

dytter litt jeg............

Skrevet

Hei og hallo ;o)

Så bra at du fikk holde babyen litt da, alt gjør sin nytte! Nå tror jeg jammen det vil sitte en spire hos deg! Nå er jeg skikkelig spent på dine vegne! Når blir din ikm sånn ca?

Hvordan gikk det på HS idag da? Blitt stor gutt han Sander?

Nåååååååååååååå har jeg juleferie!!! Er så glad for det, har nemlig hangla litt med en fæl hoste og med rennende nese! Når jeg la Embla tidligere ikveld så sovna jeg faktisk, og det var deilig! Våkna igjen for 30-45 min siden...hehe!

Imorgen skal jeg levere ut noen gaver hit og dit. Skal besøke en venninne som fikk baby midten av november. Skal bli så morro å se lille nurket. Skal holde litt jeg også tenkte jeg. Jeg blir så babysjuk når jeg ser så små babyer. Håper det har en god innflytelse på kroppen min/at det vil sitte en spire nå, eller i alle fall snart.

Nattaklem

Skrevet

Det gikk kjempe fint på HS Sander var 9700 gr (gått opp 1 kg siden 10.10) så var han 73 lang (strekt seg 4 cm)

det gikk veldig bra hos fysioterapauten han er nå helt fin i nakken, han hadde jo KISS syndrom for noen mnd siden, og han fikk 2 behandlinger så nå er nakken helt bra :)

jeg har IKM rundt 28 des..og du har vel på julaften du??

håper det sitter en spire hos begge to nå for dette har vi fortjent..

skal innom jobben i dag å hente julepakka mi fikk en sms av en kollega at den var kommet i går....

ellers så skal vi vaske til jul når sambo kommer hjem fra jobben og kanskje sette inn juletre....

har dere begynt å pynte da?

klemmer

Skrevet

hva gjør denne jenta i kveld da???

vi har akkurat lagt på juleduker og pynta litt rundt, sambo har gjort det meste :)

i morra skal vi ta inn juletre og vaske og støvsuge gulvene..vi gadd ikke det ikveld synes det er bedre å gjøre det når det er lyst ute....:)

klemmer og julekoser

Skrevet

Hei hei!!!

Her kom tante rød 2 dager før ikm.....snufs snufs!!!

Du har kanskje sett innlegget mitt litt lenger ned på siden.

Vi skal spise taco og se på mord og mysterier, så jeg har i alle fall litt å trøste meg med. Gubben legger snuppa så får jeg litt tid for meg selv. Trenger det akkurat nå ja!

Ellers har jeg besøkt en venninne som har fått baby. Fikk ikke holdt lille nurket fordi hun sov hele tiden :o) Men så nydelig hun var da!

Stoooor fredagsklem til deg.

Skrevet

NEIIIIIIII det er ikke sant og jeg som hadde håpet du hadde vært gravid nå..

har ikke sett innlegget ditt heller, jeg får lete litt så finner jeg det nok..

livet skal være så urettferdig ARH.....

Taco er godt dere får prøve å kose dere så godt dere kan selv om tanta har kommet på besøk....

en stor trøsteklem fra

Skrevet

Heihei :o)

Det går ikke så aller verst med meg, er bare lei av å se den intense røde fargen....hihihihihi!!! Håper denne niende pp bringer mer lykke med seg enn den forrige.

Vi kosa oss med taco og krimmen igår, ordentlig koselig var det :o)

Hvordan er det med deg da? Kommer du til å teste 3 dager før ikm eller? Det er vel den 25 som er 3 dager før for deg? Selve ikm er den 28? Jeg har en sånn en god følelse angående deg, kommer til å savne deg den dagen du går over til 1.tri!

******* GOD JUL & GODT NYTTÅR *******

Stor juleklem fra meg til deg.

Skrevet

Nei denne gangen skal jeg vente til etter IKM, orker ikke å kaste bort en test om den er negativ og få mensen noen timer etterpå slik det var nå sist :(

tester kanskje rundt 30 des eller no....

god jul til deg også

juleklem

Skrevet

Hei hei!

Lurt å vente da :o) Jeg er også sånn som venter, men får ikke testet jeg...fordi tr kommer luskende før jeg rekker å teste! Sparer i alle fall penger på det da! En liten mager trøst.

Idag er den store dagen da ;o) Vi skal ned til svigerfar for å spise mølje, og så skal vi reise videre til mine foreldre hvor vi skal feire julaften. Vi overnatter til 1.juledag evt til 2.juledag. Svigerfar skal være med oss dit, som han har gjort de siste 2 årene :o) Det er utrolig koselig!

Nå er vi snart ferdig med å pakke, må huske alle penklær, toalettartikler og ikke minst ALLE gavene.....puuuuuh....det blir ikke få nei!

******* GOD JUL *******

Skrevet

Jeg kjøpte to QR tester på tirsdag som jeg skal bruke når jeg skal teste meg til helga om ikke tante rød har kommet !

jeg har vanligvis brukt CB digital, men det hadde de ikke der jeg var nå sist så da tok jeg QR.......

det ble sent i går vi var ikke i seng før kl 00.30....og vi sto opp kl 12 i dag hehe..deilig å ligge lenge.

kl 15 skal vi til mine foreldre å spise mere julemat...

Sander fikk masse fine leker så nå blir det livat i stua hehe

både med musikk og snakk,

jeg fikk en Cd og en gull ring av min kjære og jeg er kjempe fornøyd :)

hva fikk du ??

klems

Skrevet

Tittei ser du er her hihi....

du skriver kanskje til meg nå??

har nettopp kommet hjem fra mine foreldre har vært der å spist middag

og nå i kveld så har jeg hatt sure oppstøt håper det ikke er pga maten, men heller at jeg kanskje kan være gravid

er det ikke vanlig å ha sure oppstøt når man er gravid da??

klem

Skrevet

Hei og vel overstått julaften :o)

Her gikk julekvelden over all forventning, snuppa var helt i hundre. Hun holdt ut helt til klokka 21.30 - jeg ble mektig imponert! Hun fikk masse leker og klær, midt i blinken! Prikken over i'en var når hun fikk låne penskoa til kusina si...hehe! Så søt da! Skal se om jeg får lagt ut et bilde på min profil/album seinere.

Vi lå over hos mine foreldre, det var jaggu deilig, men det var enda bedre å komme hjem igjen. Vi var vel hjemme her sånn i 19 tiden. Maten igår var fortreffelig - pinnekjøtt og kalkun *nam nam*. Det var så hyggelig! Idag morges hadde vi deilig julefrokost, ferdig servert....det er så deilig da! Slippe å ordne selv hihi! Litt lat...jaaaaaa!!

Jeg fikk et smykke av gubben :o) og så fikk jeg statoilkopp og statoiltermos :o) Jeg er ingen fan av hydrokoppen(kaffe). Jeg er mer te/cappuchino/kakao typen! Og det har statoilkoppen! Fra resten av familien fikk jeg gavekort fra klesbutikker, gavekort fra musikksjappe og masse diverse andre småting! Alt falt i smak!

Sure oppstøt er et tegn ja ;o) Jeg har en SKIKKELIG god følelse angående deg ja!!! Tror du er gravid jeg! Jeg er så spent på når du skal teste deg.....jeg klarer ikke vente til helga med å vite...hihihi! Men skal være tålmodig :o)

Skrevet

hihi

vi må nok vente til helga for å vite om jeg er gravid eller ikke..

tror jeg skal teste fredag morra før mine svigeforeldre og søstrene og den ene broren til sambo kommer.....

om jeg klarer å vente så lenge da hehe..

håper du har rett at jeg er gravid nå :o)

jeg liker heller ikke så kaffe heller cappuchino/kakao

jeg kjøper en liten eske med forskjellige smak feks kafelatte, chocolade, vanilje, cappushino ++...

tror det blir tidlig kveld vi er så trøtte begge to..

hvordan går det med tante rød er hun fortsatt hos deg?

klem og kos

Skrevet

Gooooooooooood morgen :o) eller det er vel sein formiddag...hihihi!

3 dager and counting til testing ;o) Så spennende! Har du merket flere symptomer? Har sikkert spurt deg før, men hvor lange sykluser pleier du å ha?

Tante rød holder på å pakke, jeg prøver å overbevise henne om at hun må pakke litt mere tøy denne gangen fordi hun skal være lenge borte. Så jeg håper hun tar til vettet og hører på mine kloke ord :o) Jeg har litt spotting igjen, sånn brun utflod...sorry detaljer....hihi...så kanskje det blir litt kosing ikveld!!! Kjenner jeg blir litt yr når tr er på vei til å reise! Det skal i hvert fall bli kosing imorgen, det har jeg bestemt! For da er tr i alle fall reist sin vei!

Idag fikk jeg sove lenge, snille mannen min. Han tok med seg snuppa ned og fikk gitt henne mat. Jeg trengte de ekstra timene med søvn ja. Våkna over at jeg fikk en sms av svigerinnen min. Da fikk jeg en sånn følelse vet du...hvor er jeg? hvor mye er klokka? har jeg forsovet meg til noe? Helt vettskremt vettu. Ikke vant til å sove så lenge, men tror nok at jeg trengte det!

Stor 2.juledagsklem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...