Gå til innhold

Emblamamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

************************* 100 *************************

Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godmorgen

ser at innleggene ikke er sletta ennå..........

hadde dere en fin kveld i går da?

vi var hos mine foreldre å spiste taco.....reiste hjem kl 00.15 og Sander var fortsatt lys våken han ville ikke sove i vognbaggen.....men han sovnet som en stein når vi la han i senga da :)

både mann og barn sover fortsatt.....+ hunden..

tror jeg skal legge meg igjen jeg og sambo lå i senga å så på offiser og en gentelmann i natt til kl var 0230 gjesp....

klem

Skrevet

God ettermiddag ;o)

Vi hadde det topp igår, god mat og godt selskap! Fine raketter å se på himmelen :o) Godt regnet kom ETTER alle rakettene var fyrt opp! Snuppa ble vekket av rakettene, så vi tok henne opp slik at hun fikk sett de, og det var jammen populært! Når det var slutt med raketter la vi henne igjen, og hun sovnet på et blunk! Hun ble skremt når hun hørte de første rakettene, men hvem gjør ikke det hvis man blir vekket av lyden. Neste år skal vi vekke henne 5 på 24 så hun får sett de og så legger vi henne igjen. Tror det er like greit, så slipper hun å bli vettskremt hver gang hun hører de...er vel best å se hvor lyden kommer fra. Hun likte fargene og glitringen! Kikket ut vinduet idag også for å se om hun så noen, søte lille snuppa!

Vi spiste pinnekjøtt og kalkun vi da :o) Naaaaaaaaaaaaam! Godt det er bare jul og nyttår 1 gang i året, for nå er jeg stinn som en gris....hihihihi! Men jeg fikk lyst på taco nå som du snakket om det.....hehe!

* stor 1.nyttårsklem til deg *

Skrevet

i dag har vi vært ute å gått tur til tomta våres det er 1 km å gå puh

og vi måtte gå tilbake så i dag har jeg gått nesten 3 km tilsammen

og det er nesten 8000 skritt!!

tror jeg skal begynne å gå tur hver dag rundt kvartalet bruker rundt 15 min på det tenker jeg og det er mere enn nok for meg, siden jeg har det handikapet i bena som jeg har :(

leste om ei jente jeg har kontakt med på slankenett at hun er gravid igjen hun er 4mnd på vei så det blir 14 mnd mellom nr 3 og 4...

og her sitter vi å ikke har blitt gravid ennå buuuuu..

tror jeg skal legge meg nå å se på filmen på TV Norge

min favoritt dame spiller en av hovedrollen, Sandra Bollock eller hvordan det skrives..

du skal vel kanskje på jobb i morra du vel?

klem

Skrevet

Så flink du har vært til å gå tur da :o) Alt monner vet du!

Nå er jeg sikkert veldig nysgjerrig av meg, men hva slags handikapp mener du?

Ikke sant man blir oppgitt over de som blir gravide bare de sniffer på gubbens underbukse....æsj altså! De kan jo streve 2-3 pp'r i alle fall....hehe...neida...synes det er flott at de får det til med en gang! Vil bare gjerne at det skal det for resten av oss også ;o)

Ja, det var jobb idag.....blææææææææææææææ....plan.dag i den bhg'n jeg jobber! Og det som er så typisk er at en er blitt sykemeldt....er så typisk på denne tiden av året. Det starter gjerne i desember og så varer det til februar eller så.....takk og lov så er hun bare sykemeldt ut neste onsdag, så det skal vi vel klare! Håper bare at det ikke blir mere!

Hva har du bedrevet dagen din med idag da? Noe spennende?

Stoooor tirsdagsklem til deg.

Skrevet

I dag har jeg bare vært inne :( skulle vært ute å gått tur men så kom mine foreldre for å hente 2 stoler som var i stua + en reol som var på bade..må få ut litt møbler før jeg ringer en megler til uka...

jeg har en gren av CP i bena min dvs jeg har forkorte akillisenere noe som er medfødt..mange tror jeg har en hofte feil, siden jeg går som jeg går. Jeg har heldigvis ikke vondt når jeg går det er mange som trur det.

Får se om jeg får gått meg en tur i morra i steden..

torsdag skal jeg i møte med TK for å snakke om uføretrygd osv..

+ at jeg skal søke om barnehageplass til Sander fra høsten av...ringte barnehagekontoret i dag og søknadsfristen er 15 februar !

måtte ringe legen min også for å få en legeerklæring slik at jeg blir prioritert for å få inn Sander i barnehagen :)

puh det skjer mye rundt meg nå om dagen..

de har ikke begynt på huset vårt ennå, men kanskje de gjør det imorra :)

når har du el og ikm da??

stor kveldsklem til deg

Skrevet

trodde kanskje du hadde vært inne å skrevet til meg i går kveld siden jeg så du svarte ei annen kl 2250, men akk nei :(( ingen hilsen fra deg :(

nå er jeg sulten må begynne å spise frokost om morran nå siden jeg begynte på slankekur i går....!

tror kanskje det blir tøft men jeg gikk jo ned 12 kg i fjor jan-april så jeg burde klare dette igjen..men da hadde jeg ikke samboer og det har jeg nå men skal nok klare det :)

klemmer

Skrevet

Heeeeeeeeeeeeeeeei vennen min!

Ikke meningen at du skulle føle deg glemt :o( Skal sende en stooooor hilsen til deg nå ;o) og en stoooooooooor klem *klem*

Jeg forsov meg idag tidlig...kan ikke fatte og begripe det! Var 100% sikker på at jeg hadde satt klokka til ringing, men ingen klokke ringte! Takk og lov at jeg våknet av ren reflekshandling....hehe...da fikk ræva fart i seg ja! Kom kun 5-10 min for seint, og det er jeg fornøyd med, det kunne jo ha vært mye lenger.

Har du også vært på slanking før? Hvordan gjorde du det da? Trente du ved siden av? Jeg begynte med slanking og trening en stund før vi planla å slutte med pilla. Jeg klarte å gå ned 15 kg. Nå er noe av det på meg igjen, det gikk ikke helt av etter fødselen! Så har begynt et nytt og bedre liv igår. Har begynt å se hva jeg spiser, dessuten skal jeg begynne å trene. Første treningsdag er imorgen....kjenner jeg gruer meg, for jeg pleier alltid å være så sliten og trøtt når jeg kommer dit. Følelsen er helt motsatt når jeg er ferdig med treningen :o) Da føler jeg at jeg har fått jobbet bra og humøret er på topp! Målet mitt er å trene 3 ganger i uka, så starter lett opp denne uka med å trene bare 2 ganger.

La du på deg mye i svangerskapet ditt? Jeg la vel på meg 22 kg tror jeg, mye vann, men også mye fett....hehe...klarte å gå ned 17 av de...men var 5 igjen...nå tror jeg det er litt mer enn 5 ja :o( Så nå må jeg gjøre noe med det! Må bli litt flinkere til å ta vare på kroppen. Lurer på om de kg jeg ikke har fått gått ned påvirker evnen til å bli gravid.

Stoooooor klem.

Skrevet

Ikke noe morro å bråvåkne og forsove seg samtidig..

dette gjorde sambo for ikke så lenge siden vi våknet 710 og han begynner 7, og han har 30 min til jobben + at han henter en som jobber sammen med han som er vikar..!

Jeg la på meg 20 kg ! og jeg hadde masse vann i kroppen + at jeg hadde ødem 3 på sltten, har 13 kg igjen, skal jo ingen ting til før jeg legger på meg..hadde gått ned 10 kg i høst men så har det bare blitt mere og mere før jul + at vi var i syden osv

fra januar til april i fjor så gikk jeg ned 12 kg så har jeg gått 3 kurs på grethe larsen, men denne gangen skal jeg klare dette selv som sist..

skal begynne å gå tur 2-3ganger pr uke rundt kvartalet som tar 30 min

tok min første tur i dag og så var jeg og sambo å gikk tur på mandag 2 km tilsammen :)

jeg har gått på helsestudio med ei venninne for minst 5-6 år siden det gikk greit i 2 mnd men så dabbet det helt av :(

det får holde med at jeg går tur + at jeg sykler på ergometersyklen min + tar situps morran og kveld..

i kveld har vi tatt bort jula deilig å få litt større plass i stua hehe..

bare 2 dager igjen til vi skal på julebord med jobben min på Geilo skal være der hele helga......

nei nå får jeg avslutte jeg lovet sambo at vi skulle kose oss før vi skal se på the Beach med dicaprio på tv3 kl 2130....

kanskje vi skal lage en ny tråd denne her blir så veldig laaaang :(

ha en fin kveld

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...