Gå til innhold

Emblamamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

god ettermiddag

våknet i morres at jeg hadde vondt i magen :(

tror nok at tanta er på vei buuuuu.....har spottet bittelite gran på formiddagen, håper det ikke har noe å si..

mine sykluser ligger på 30 og 31 dager men sist var den på dag 28 !

sambo er reist ut for å vaske firmabilen og jeg tror jeg skal sove litt,

har nok ikke merket noen flere symptomer nei :((

jeg får se om jeg spotter mere i dag hvis jeg gjør det så får jeg nok tanta på besøk i morra........!!

NEI og NEI...

klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!! Hva sier du??? Spotting?

Det har da ikke jeg bestilt til deg, NEI!!!!

Skrevet

Der lagra den før jeg fikk gjort meg ferdig! Har du merket noe mer til tr?

Jeg kjenner igjen skuffelsen dersom tr skulle komme for deg! Man blir så lei seg!! Huff huff!! Håper i det lengste at det var kun litt sånn festeblødning spotting! Sender maaaaaaaaaaaaaaange trøsteklemmer ¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Stor klem fra meg til deg.

Skrevet

det har ikke kommet noe mere på truseinnlegget og heldigvis for det, men ser at det er noe på papiret når jeg tørker meg!

hvis jeg er gravid nå har ikke egget festa seg da siden jeg hadde el rundt 13 des da?

når oppstår festeblødning??

klemmer tilbake

Skrevet

Fant dette på www.lommelegen.no

Det viktigste tegnet på at man er gravid er at mensen ikke kommer. En sjelden gang har man allikevel småblødninger rundt den tiden man skulle ha hatt mens. Det befruktede egget fester seg i livmorveggen noen dager før tiden man normalt ville fått menstruasjon og da kan det komme en liten "festeblødning". Blødningen man da får er ofte mindre og kortere enn den menstruasjonen man har til vanlig.

Skrevet

Godmorgen vennen min :)

takk for linken..

jeg har ikke spottet siden i går forrmiddag, men jeg tørr ikke håpe at jeg er gravid forde...kanskje jeg tar en test i morra torsdag før vi reiser til byen. Jeg får se hvordan det går i dag om jeg spotter eller ikke.

Det var IKKE noe på papiret når jeg var på do i stad :)

¨håper du får en fin 3 juledag vi skal til mine foreldre på middag kl 16 og dit kommer min tante og onkel + begge kusinene mine + menn og de nyfødte jentene sine, og self broren min "dama" og sønn

tror vi blir 18 stk med stort å smått jeg :)

klem

Skrevet

God morgen ;o)

Så bra at det ikke har kommet noe mer da! Det er vel et godt tegn? :o)

Test imorgen dersom ingen tr har kommet du, for er ikke det din opprinnelige ikmdato? Mulig jeg surrer...hihi! Har fortsatt litt "tåke" igjen!

Vi skal til min svigermor vi da, med mine foreldre. Det blir spennende! Første gangen vi spiser middag sammen tror jeg. Men vi har da vært i selskaper sammen før, men da har de jo kun vært kaffe og kaker. Tror dette går veldig bra jeg, vi har en god tone oss i mellom alle sammen!

18 stk ja, det blir maaaaange det! Det er sånn det pleier å være når det er selskaper på gubben sin side av slekta, han har stoooor slekt. Tror han har ca 16 fettere/kusiner på hver side......gjett om gjeipen min hang langt nede første gangen jeg hørte det da! Og gjett hvem som ikke fortalte det til meg når vi skulle i vårt første selskap sammen. Gjett hvem som fikk klaustrofobi! Hehe! Har blitt vant til det nå, tror jeg! Det overrasker meg heller ikke lenger hvis det kommer noen som jeg ikke har hilst på før. Den slekta er stor ja!

Ha en fortryllende 3.juledag du også ;o) Kos deg masse med godt selskap og god mat.

Klemklem til deg, krysser alt jeg har for at det sitter en spire xxxxxxx

Skrevet

BUUU tanta har kommet nå....og på dag 27 !!!

ennå tidligere enn sist jo......

orker ikke å skrive noe mere nå, går i senga å depper litt!

Skrevet

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!

OG ATTER NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!

Jeg som hadde trua på deg denne pp'n!

Huff, huff! Skal slutte å synse jeg! Nå ble jeg lei meg på dine vegne :o(

Skjønner godt at du ikke vil skrive noe, kjenner så godt igjen meg selv når jeg ser tr på dopapiret. Den skuffelsen er drepen!!! Du har all lov til å deppe!

Mine sykluser varierer også mye. Her har du mine pp'r.

1pp 32 dager (Første mens etter fødselen, Embla 8 mnd).

2pp 30 dager

3pp 29 dager

4pp 27 dager

5pp 32 dager

6pp 30dager

7pp 29 dager

8pp 28 dager (fikk såvidt litt rosa på papiret dagen før, så evt 27 dager denne syklusen).

Så hvis man ser litt etter så er det et mønster her...hehe...om det er noe i det veit jeg ikke, men hvis man skal spekulere så blir evt denne pp'n 32 dager. Da kan du banne på at mønsteret forandrer seg, får sikkert en kort syklus igjen, bare for å gjøre meg ekstra deppa.

Sender deg mange trøsteklemmer, sov masse du! Man finner en liten trøst i det med å gjemme seg litt under dyna, og det å få sove litt.

Klemklem.

Skrevet

Hei vennen!

Hvordan går det med deg? Har tenkt så mye på deg.

Sender deg de største trøsteklemmene jeg kan gi.

Skrevet

hei vennen :)

takk for at du bryr deg om meg, godt at det er noen som tenker på meg her inne...

jeg er fortsatt litt sur på tanta som dukket opp, når dukker hun opp neste gang spørr jeg når hun kom på dag 27 !!!

i dag har vi vært i byen i nesten 5 timer Sander var snill hele tiden skrek ikke noe i det hele tatt..

imorra fredag får vi besøk av svigers og begge søstrene og den ene broren til min samboer de blir til middag og kaffe så reiser de 25 mil hjem igjen...

tror det blir tidlig kveld begge to er trøtte å sliten etter byturen..

håper du har det fint da...tanta di har vel reist nå vel??

klem

Skrevet

Der var du jo ;o)

Skjønner godt at du er forbanna på den ekle tanta di!

Nå har jeg nettopp sagt farvel til min, siste rest av spottetrollet hadde jeg igår. Idag er det ingenting som kommer, så nå venter jeg spent på el! Det blei litt kosing igår da....hehe...jeg klarte ikke å holde meg unna! Tror ikke gubben hadde noe imot det heller!!!

Godt med snille barn når man er på byen! Embla kan også holde ut lenge, men når hun begynner å sutre da er det bare til å pakke sammen og dra! Da har hun vært tålmodig nok ja :o) Lille søte jenta mi! Hun kommer med så mange lyder nå som minner meg om ord, plutselig sa har det eksplodert i utviklingen...alt skjer nå virker det som. Hun har nettopp begynt å gå, har nå 10 tenner (så søte tenner) og så har hun begynt å bable som en foss. Bare vent, det skjer fortere enn du aner!

Idag har vi bare vært hjemme og slappet av, det var deilig! Vi var en tur på butikken tidligere idag, bare for å handle inn litt mat. Måtte kjøpe enda en lekekasse til Embla, fikk jo en del leker til jul :o)

Dere får kose dere masse imorgen da, dersom vi ikke får tasta med hverandre ;o)

Stooooooooooor klem fra meg.

Skrevet

Sånn da var besøket over, de kom kl 1230 nesten akkurat da min samboer kom fra jobb han fikk 2 telefoner på formiddagen så han måtte ut å jobbe litt...

han har fått 4 telefoner i romjula så nå er det 15 år til neste gang han skal ha vakt i jula..puh..

ja er det ikke gøy å høre de små lager lyder :)

tror tanta er på vei tilbake snart ser slik ut :)

jeg får se hvordan den er i morra hehe..

nå skal sambo og jeg kose oss foran tv puh det har vært varmt i stua var 27 grader der.....så skal vi legge Sander han hadde en liten lur rundt 16-18 så nå er det på tide å legge han igjen han gnir seg i øynene..

håper du har hatt en fin kveld også

klem

Skrevet

Næmmen hei hei!

Så bra at besøket gikk greit, og at tanta er på vei til å reise! Det ordner seg for snille jenter vettu!!

Her har gubben bursdag, vi har feira med en liten marsipankake. Han fikk selve bursdagsgaven igår, en trillekoffert. Ikke den mest fantasifulle gaven, men veldig praktisk! Kanskje det blir en tur utenlands på meg snart! Vi spiste ute på en restuarant også, spiste kinesisk. Gubben ville på Burger King av alle steder.....men der var køen så lang, så da ble det kinesisk. Han kunne velge hvor vi skulle spise (jeg skulle spandere), så velger han Burger King...blir ikke klok på mannfolk jeg.

Tidligere idag var vi på et storsenter hvor vi handlet litt. En cd og dvd til gubben, og litt klær på salg til snuppelura. Går helt bananas i klesbutikker jeg....derfor jeg ikke kan gå så ofte i de....hehe! Ellers kjøpte vi litt utstyr til bilen min, trengte nye viskere og hjulkapsler + masse annet små duppeditter.

Embla legger seg nå hun også, jeg har matet henne og pusset tenner...hun er så sint når vi skal det! Tror det er veldig sårt i munnen for tiden. Masse tenner på vei opp. Så et tann som hadde poppet ut nede uten at jeg hadde fått det med meg. Så nå har hun 11 tenner. Synes det er klumper overalt i munnen så det er vel ikke lenge til det kommer flere. Så nå har jeg litt tid foran data'n siden gubben legger frøkna. Når han kommer ned er det til å begynne med taco ;o)

Klemklem

Skrevet

ÅÅ jeg å vil ha taco det er yndlingsretten min bare så du vet det hihi...

vi har ikke kommet helt i gang med tannpussen til Sander

er jo litt uvant kan du si..er 2 uker og 2 dager siden han fikk sine 2 første tenner nede..

vet du når de kommer helt opp hvor lang tid det tar??

tror jeg må hjelpe sambo å rydde på kjøkkenet hører han flyr frem og tilbake fra stua hehe..

kommer snart tilbake

klem

Skrevet

Blei du borte sånn plutselig, eller ville gubben ha deg for seg selv? ;o)

Fått ryddet kjøkkenet? Hvoooooooooooor er duuuuuuuu??? Har han kidnappa deg eller?

Vi var også litt sløve med å komme igang med tannpussen, men når vi fikk begynt så ble det ren rutine. Fikk høre at man skal begynne med tannpussen med en gang de popper opp! Og så skal man gi de fluortabletter.....det ble vi anbefalt av en nabo som er tanntekniker/tannpleier. Embla synes det er så godt å få det da, tror det er godis...tihi.....er med banansmak. Sier til henne at hun skal få namnam etter tannpussen! Da er hun storfonøyd! Det hjelper ikke nå om dagen, for nå er det så sårt å pusse at hun nekter alt....håper det blir litt bedre i munnen hennes snart! Vil ha den blide tannpusserjenta tilbake. Vi synger puss, puss, så får du en suss, puss så får du en suss. Så søt da!

Ha en gooood natt! Kanskje med noge attåt??? *tihi*

Nattinattklem

Skrevet

heisann!

det var jo du som ble borte hehe..jeg var her en eller 2 ganger før 22 i går kveld men du hadde ikke svart på innlegget mitt,

vi gikk vel å la oss rund 2330..og det er skjelden jeg er her etter 23 for å si det sånn.

det ble nok ikke noe attåt nei, men i kveld så blir det nok det håper jeg hihi..

det er kanskje litt tidlig for Sander å få fluortabletter han ble 9 mnd i går forresten :)

Det ble kanskje noe attåt på deg i går tenker jeg :)))

godmorgen klem

Skrevet

Gooood mo'ning!

Jasså, jeg som blei borte....hihi....siden du skrev jeg kommer tilbake så trodde jeg at du ville taste til meg.....hihi....vel jeg er her nå ;o)

Det ble ikke noe attåt på deg nei, ikker her heller....begge var stuptrøtte, gikk i koma når jeg la meg...fnis. Men taco'n fikk vi spist, og krimmen ble sett. Knallbra den serien "Mord og Mysterier", han karen som spilte "Bergerac" som gikk for en del år tilbake.

Et lurt triks med fluortabletter er å knuse de, og så la de få det på en skje. Sånn gjør vi det fortsatt, gammel vane egentlig. Tror nok at hvis Embla fikk den hel så ville hun tygge den fra hverandre.

Stor lørdagsklem til deg.

Skrevet

Nå er jeg her en liten halvtime

vi skal til lunsj hos mine foreldre....de får besøk av tante, og min kusine med sigurd på snart 1 år og mammen hennes og min fetter, og min kjære storebror.Så i dag blir vi 11 tilbords :)

er glad jula er snart over jeg slik at jeg kan begynne å slanke meg på nyåret :)

hva skal dere gjøre i dag og i morra da?

ps nest siste dag vi har denne tråden her nå fra 1 januar så blir jo alt sletta så da får vi lage en ny tråd ikke sant..??

klems

Skrevet

Heihei!

Nå ser du at jeg har forandret nicket mitt litt....ble litt lei meg over å se 9pp bak det...så en liten forandring. Vi får se om jeg beholder det sånn, kan hende jeg savner 9pp..hehe... Ser du at jeg har plassert sædceller både foran og bak....hihi....nå skal det sitte en spire ja!

Slanking ja...det skal jeg også, skal til og med begynne å trene igjen....prøve på 3 ganger i uka :o) Nå skal jeg kvitte meg med overflødig kilo'r! Stå-på-viljen er på topp!

Idag blir det bare avslapping, imorgen drar vi til mine foreldre for å feire nyttårsaften. Vi skal overnatte der til 1.nyttårsdag. Og så drar gubben og jeg hjem, og så overnatter Embla en natt til der. Er nemlig plan.dag i bhg'n hennes tirsdagen så da kan jeg ikke være hjemme med henne. Skal nemlig ha plan.dag i den bhg'n jeg jobber også.

Selvfølgelig må vi ordne oss ny tråd når den tid kommer ;o)

Kos dere masse med lunsj hos dine foreldre! Nyt maten!

klemklem

Skrevet

Nå har vi kommet hjem fra mine foreldre..sambo fikk et oppdrag i ettermiddag etter min kusine og fetter og tante hadde reist

så han var borte 1 time..

etter det så var vi inne hos naboen til mine foreldre som leier 1 etg

de som fikk 2 jenter i uke 28 den 27.10.. å gud de var små hun minste veide 1500 gram og hun største 2500.....de har bodd på sykehuset i 2 mnd men kom hjem uka før jul..

nå holder sambo på å lage pizza nam nam..

vi snakkes

klem

Skrevet

Er bare innom en kjapp tur for å ønske deg

¤¤¤¤¤¤¤ GODT NYTTÅR ¤¤¤¤¤¤¤

~ og måtte det nye året gi oss en etterlengtet spire ~

* Stor klem til deg og dine *

Skrevet

Ja dette var innlegg nr 99 hihi.......

ønsker deg og dine også et godt nytt år

så får vi håpe at det sitter en spire hos oss i januar mnd....

nyttårs kos fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...