melkekua™ Skrevet 27. november 2006 #27 Skrevet 27. november 2006 Heeeeeeeeeeeeeeeeeey ;o) Kanskje vi skal begynne å ha oss om morran....hehe....det har blitt mest på kveldene, så kanskje vi må prøve en annen fremgangsmåte ) Så spennende da! Håper du har en spire i magen! Gleder meg på dine vegne til helga. Har en god følelse ) Min tante er snart på vei hjem....og håper og tror at hun skal bli borte i alle fall for et år! Tror hun reiser i morgen/overimorgen...og da skal det kjøres på. Kanskje vi også prøver ut noen kjerringråd ) Klem.
melkekua™ Skrevet 29. november 2006 #28 Skrevet 29. november 2006 dytt.....har du begynt å spotte??? syntes jeg leste noe om det i et annet innlegg.
pandabjørn Skrevet 29. november 2006 Forfatter #29 Skrevet 29. november 2006 ja jeg tror det grrr........og på dag 27 også !!! begynner snart å grine jeg buuuuuuuuuu
pandabjørn Skrevet 30. november 2006 Forfatter #30 Skrevet 30. november 2006 våknet med vondt i magen, og da jeg gikk på do så var tanta kommet for fullt !!! nei jeg vil ikke ha tanta på besøk buuuuuu jeg får trøste meg med at jeg ikke har tanta når vi skal til syden 9 des da
melkekua™ Skrevet 30. november 2006 #31 Skrevet 30. november 2006 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei ( Dette var ikke gode nyheter!! Vet hvordan det føles når tr kommer før man har forventet! Man blir så skuffet! Man er så uforberedt!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Godt du ser lyst på det, at du ikke har tanta på besøk når du reiser til syden. Da har du kanskje el der nede da, og det kan jo være et godt tegn ) Mange som blir gravide på sydentur ;o) Krysser fingrene mine for at det sitter en spire når dere er nede i syden xxxxxxx Sender den en kjempestoooooor trøøsteklem.
pandabjørn Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #32 Skrevet 1. desember 2006 ja kanskje jeg blir gravid i syden krysser fingrene for det tror ikke jeg skal ta noe el tester denne perioden orker bare ikke.. og heller ikke når jeg er i syden å teste meg da hver morra hvordan går det ellers med deg?? ha en fin helg klems
melkekua™ Skrevet 2. desember 2006 #33 Skrevet 2. desember 2006 Jeg gidder heller ikke ta noen eltester....denne pp skal jeg ta det litt mer avslappet ) la heller ting gå sin gang! Skjer det så skjer det! Optimismen tar jeg med meg for hver dag som går, for nå skal jeg ha en spire i magen! Julaften vil jeg ha en test med et blått vakkert kryss! God helg til deg også ;o) Kos deg med advent imorgen.
pandabjørn Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #35 Skrevet 3. desember 2006 i morra er jeg kanskje ferdig med tanta, takk og lov for det nå vil jeg ikke se henne før om 1 års tid! basta bom vet ikke hvor ofte vi skal ha sex nå fremover kanskje vi skal ha det hver dag i 14 dager eller no..eller blir det for ofte tror du? tenker som så om vi har det hver dag i en periode så må det være større sjanse for å bli gravid eller hva? gjesp er trøtt jeg nå..tror jeg skal finne dyna mi, i morra skal jeg på besøk til hun jeg lå sammen med på barsel hun fikk en sønn akkurat 1 døgn etter at Sander ble født..begge to hadde KS
melkekua™ Skrevet 4. desember 2006 #36 Skrevet 4. desember 2006 Hver dag hørtes mye ut ;o) Men hvis dere orker så hvorfor ikke! Har hørt at annenhver dag holder i massevis. Bare til å kjøre på sier nå jeg ) Vi tar den annenhver sånn ca. Vi orker ikke mer en det faktisk...hehe! Jeg forventer el til helga, dette blir så spennende! Optimismen min fortsetter, jeg skal være så positiv! Men skal selvfølgelig være klar over at tr kan dukke opp på julaften også, selv om hun ikke er velkommen da. Hvis hun først skal komme så får hun komme den 25. Ingenting skal ødelegge julaften for meg nei! NEI NEI NEI! Hehehehe! Håper du hadde det fint idag på besøk. Morro sikkert å se noen du lå sammen med på barsel! Stoooor klem NÅ FÅR TR HOLDE SEG UNNA DEG FOR EN 12 MNDS PERIODE!!!!
pandabjørn Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #38 Skrevet 5. desember 2006 Gjesp i kveld er jeg kjempe trøtt, mamma jeg og Sander har vært i byen fra 10 til 1630 ! vi har en slik tur noen uker før jul bare for å kose oss å se i butikker osv.. tror det blir tidlig kvelden, i morra har jeg bursdag ) og det blir jo spennende så er det bare 4 dager til vi reiser til Grand Canaria vi gleder og gruer oss til å reise uten Sander, men det går nok bra.. håper spiren sitter når vi er i syden siden vi skal på kjærlighets tur tji.. er det til lørdag du har el??
melkekua™ Skrevet 6. desember 2006 #40 Skrevet 6. desember 2006 Hei vennen! Så morro med en tur hvor dere får kost dere ) Jeg skal ha fri den 11.des så da blir det shopping og julekos for oss, skal ha med mamma jeg også! Må bare ha henne med meg, tradisjon blitt det! Har du bursdag imorgen ;o) Jippi jippi jippi! Det må være et godt tegn for en liten spire! Og at dere skal til syden er jo et ekstra pluss! Dette er din pp, det er jeg helt sikker på! Dessuten er det jo godt å lade litt opp til ny giv etter ferien! Ja jeg har el sånn ca til lørdag ja! Da skal det kjøres på ja! Nå skal det sitte en spire, det har jeg bestemt! Litt kjerringråd kommer jeg også til å følge ) Er supergira ;o) ;o) ;o) ;o) hihihihi! Stor klem til deg.................og.......... GRATULERER SÅ MASSE MED DEN STORE DAGEN IMORGEN! HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR, JA, DEG VIL VI GRATULERE! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurra!
pandabjørn Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #41 Skrevet 7. desember 2006 heisann vennen min må få rette litt på deg det var i går den 6.12 jeg hadde bursdag, derfor jeg ikke var her i går kveld hihi.. det ble litt kos når vi gikk å la oss i går kveld også ) ja det skal bli deilig med litt ferie komme litt bort og det passer meg mitt i blinken siden min fruktbare periode er fra mandag til fredag så da håper jeg det sitter en spire i magen min snart.. så du har en tradisjon å ha med mamman din på handletur før jul du også i dag skal jeg til fotpleia kl 11 så skal jeg handle litt gave til min samboer, vi har bestemt oss for å gi en gave alikevel hihi.. så skal jeg og min kjære og Sander på obs å handle sammen med mine foreldre (har vært en tradisjon siden i fjord hehe) og så skal vi ut å spise middag etter på vi har handlet og så hjem å pakke kofferten er jo bare 3 dager til vi reiser hjelpppppp var det ikke du som viste at du hadde el på en lørdag hver gang, minnes jeg husket å ha lest det og at den kommer på lørdag nå også? krysser fingre og tær for at du også blir gravid denne perioden mange store klemmer
pandabjørn Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #42 Skrevet 8. desember 2006 Godmorgen vennen min hvordan går det? har du tatt noe el test?? i morra reiser vi til syden å vi gleder og gruer oss litt til å reise, gleder oss til å komme bort litt fra blåst og regn, men gruer oss til å ikke ha med Sander men det går nok bra når han er hos mine foreldre vi har ikke begynt å pakke ennå, jeg begynner nå etterpå tenker jeg.. håper du får en fin helg så snakkes vi nok når jeg er tilbake 16 des.. klem
melkekua™ Skrevet 9. desember 2006 #44 Skrevet 9. desember 2006 Heisan og god kveld i luken ;o) Regner med at du pakker eller har reist nå, husker ikke når dere skulle reise!! Jeg har en hukommelsen som en gullfisk for tiden! Ammetåka herjer fortsatt....hihihihihihi! Så flau jeg ble nå *rødme*! Jeg ser jo at jeg skrev feil til deg! Jeg mente jo å skrive gratulere med dagen idag den 6.desember!!!! Håper jeg er tilgitt, og at det ble en flott dag uansett? ;o) Jeg har el nå, begynte å kjenne sterke elsmerter igår. Så selve el skjer idag eller imorgen tror jeg. Jeg glemte å kjøpe el.tester idag, men skit au...jeg kjenner jo at el skjer så da trenger jeg egentlig ikke de. Vi skal kose oss ikveld tenkte vi, når gubben har kommet hjem fra julebordet sitt....vet ikke om han skal få dra ennå, siden snuppa har 39,8 i feber...og hvis hun blir dårligere så vil jeg ikke bli hjemme aleine. Så kosing blir det uansett på oss. Jeg ska nok ta min rett ;o) Ha det fint i syden ) Og nå er det din pp, det har jeg på følelsen! Tror å komme bort litt og kose dere ekstra vil gjøre susen! Krysser fingrene mine for det XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Stooooooooooooor klem fra
melkekua™ Skrevet 10. desember 2006 #45 Skrevet 10. desember 2006 Må jo dytte denne opp ellers blir den jo helt borte mens du er på ferie!
melkekua™ Skrevet 11. desember 2006 #46 Skrevet 11. desember 2006 Håper du nyyyyyyyyyyyyyter ferien! Og slikker masse sol! Og koser dere masse ;o) Nå er det tid for en spire!
melkekua™ Skrevet 12. desember 2006 #47 Skrevet 12. desember 2006 *****************************************************
melkekua™ Skrevet 13. desember 2006 #48 Skrevet 13. desember 2006 Jeg kjeder meg uten deg!!!!!!!!!!! Nå sitter det nok en spire hos deg ja!
pandabjørn Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #49 Skrevet 17. desember 2006 heiiiiiiiiii vennen min så fint at du kjeder deg uten meg her da..... vi kom hjem i går ved 16 tiden, og det var deilig å komme hjem til Sander igjen han har fått 2 tenner nede mens vi var borte de kom på onsdag 13 des så det var jo morro, men samtidig litt kjedelig siden vi ikke var der.. ja jeg håper det sitter en spire der nå...for nå har vi kosa oss morran og kveld mens vi har vært der nede, og jeg tror jeg hadde el 12 og 13 des i såfall kom det mye slim hihi.. jeg skal ha ikm alt fra 28 des og ut til 31 des min kusine fikk en datter i går 16 des en dag over termin, jeg fikk bilde av henne på mob å hun var jo så søt..søstra hadde termin 12 des men har ikke fått noe ennå...og hun venter også ei jente så i morra mandag så skal vi nok på barselbesøk for å se på lille jenta hennes så da er vi 4 kusiner som får barn i 2006, 2 som har fått 2 gutter også blir det 2 jenter på de søstrene. du venter mensen julaften akkurat en uke til, håper det sitter en spire der nå det må være verdens beste julepresang å få greie på at man er gravid..jeg skal krysse alt jeg har for at det klaffer denne pp.. ps jeg har savner deg mens jeg har vært borte.. stor klem
pandabjørn Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #50 Skrevet 17. desember 2006 dytter litt jeg?? ser at det er en stor forandring siden sist jeg var her før vi reiste til syden det går ann å legge hverandre som venner og sende private meldinger til hverandre, dette har jeg savnet ) hvis du trykker på nicket mitt så ser du litt om meg.. håper jeg hører fra deg snart klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå