Gå til innhold

Emblamamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen!

hvordan var dagen din i går? fikk du noe fint?

i dag skal jeg en tur innom jobben, har ikke vært der på sikkert 2 mnd

så skal jeg til mine foreldre å spise lunsj etterpå..

brrr i dag må det være kaldt ute ! sitter bare i nattskjorta med teppe over meg, og det kan ikke være mere enn 17 grader inne får sjekke etterpå når jeg skal gi gutten min grøt..

han har sovet til 8 nå.....fikk mme kl 0630 da sambo gikk på jobben så sovnet han igjen, og det er deilig.

når har du ikm? når har du el..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan :o)

Dagen igår gikk rolig for seg, vi bestilte oss kinesisk mat for anledningen :o) Det smaker jo såååååå godt! Av gubben fikk jeg smykke - vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke gi gaver dette året pga oppussing, men han klarte ikke la være :o) Go' han gubben min!

Ellers ble det en kjappis på sofa'n....hihihi!

Jeg skal sjekke om jeg har el seinere idag...tror el skal være imorgen hvis den ikke er allerede på besøk...vi får se...men det skal koses i halmen ofte disse dagene ja!

Min ikm blir vel ca. 25.november så det blir en stund å vente.

Stor klem.

Skrevet

merker du når du har el??

det gjør dessverre ikke jeg og det er litt kjedelig !

jeg har bursdag om 4 uker jeg.......6.12 regner med at jeg får noe av min kjære selv om vi har kjøpt hus

jeg har så lyst å gå ut å spise igjen er 2 uker siden sist vi var ute med et venner par, men nå får vi vente litt må spare litt penger å sånt vi skal jo reise til syden snart, og da er det greit med litt kroner

når begynte dere å ha sex etter mensen da?

vi hadde sex i går kveld og i morres, klarte ikke å vente til neste helg hihi..

hva pusser dere opp da?

klem

Skrevet

Ja, jeg merker godt når jeg har el...kjenner det godt i eggstokkene, og så kjenner jeg det i korsryggen....helt pyton! Kjente det aldri før, men etter fødselen av Embla kjenner jeg det! merkelig den kroppen!

Vi koste oss sånn litt til og fra etter tanta dro...hmmm....kanskje det var på dag 10-11. Disse dagene rundt el har det vært oftere, om ikke hver dag så annenhver dag.

Vi pusser opp et bad vi da...nå er jeg lei å gå ned i kjelleren for å dusje, det blir så kaldt der nede på vinteren....brrrrrrrrrrrrr....og med Embla så går ikke det. Så derfor skal badet være ferdig før vinteren setter ordentlig igang...gleder meg som en liten unge ;o)

Skrevet

ÅÅ så heldig du er som merker du har EL jeg også vil merke det snufs..!

tror jeg skal kjøpe el tester på apoteket i morra tirsdag

på babyverden står det at jeg er i min fruktbare periode fra 17-22. nov

og at el er den 20...hvis jeg går utifra på syklusen min på 31 som var sist..

når skal jeg begynne å teste meg om jeg har el eller ikke? vet du det..

huff ikke greit å gå ned i kjellern å dusje nå som det har blitt vinter, håper dere blir ferdig med bade snart da..:o)

Skrevet

Tittei er du her? eller har du gått i hi??

I dag skal jeg på apoteket å kjøpe EL tester og sink til mannen min

så fra fredag skal jeg teste meg hver dag frem til jeg har EL håper bare jeg har det før jeg har brukt opp alle de 7 testene hehe

så skal jeg til frisøren å klippe meg..

håper jeg hører fra deg snart igjen da

Skrevet

Heisan ;o) Har ikke gått i hi, men har vært litt opptatt de siste dagene. Driver med foreldresamtaler i barnehagen der jeg jobber.

Så du lurte på når du burde begynne å teste deg, her har du en liste som ligger under nyttig info tråden :o)

*Syklusliste for El*

---------------------------

Denne infoen følger med testene fra http://www.billige-tester.com/shop/

Her er en syklus-liste for når man skal starte EL testing:

21 dag teste dag 5

22 dag teste dag 6

23 dag teste dag 7

24 dag teste dag 8

25 dag teste dag 9

26 dag teste dag 10

27 dag teste dag 11

28 dag teste dag 12

29 dag teste dag 13

30 dag teste dag 14

31 dag teste dag 15

32 dag teste dag 16

33 dag teste dag 17

34 dag teste dag 18

35 dag teste dag 19

36 dag teste dag 20

37 dag teste dag 21

38 dag teste dag 22

39 dag teste dag 23

40 dag teste dag 24

Ps. Hvis du ikke får HELT positiv test kan det være lurt å teste både morgen og kveld. Noen har så kort LH stigning at kun 1 test i forventet el periode er for lite, de kan gå glipp av stigningen....

Fått kjøpt deg el.tester og sink til mannen? Skjønner at du skal kjøpe deg CB sin digitale el.test :o) Den er utrolig bra! Må skryte mer av den jeg.

Så deilig å dra til frisøren da :o) Er så deilig å bli dulla med, sovner nesten hver gang jeg...hehe! Hva gjorde du hos frisøren da? Må ta meg en tur snart selv til frisøren, tuppene trenger litt oppfreshing og kanskje noen solbleka striper.

Stor klem fra

Skrevet

det ble ikke noe frisør i dag hun ringte å sa hun var syk men fikk time i morra 1315 i steden :o)

jeg skal bare klippe det..har ny time 17 des til farge og klipp da.

jepp har kjøpt CB's tester akkurat som g.testen

kjøpte ikke noe sink til mannen..

så jeg får se når jeg skal teste meg enten tors eller fredag

på bruksanvisningen står det 14 dager, men på babyverden står det 15 dager hmm

Skrevet

Bedre å teste en dag før enn en dag for lite mener nå jeg, du får vurdere det!

Tror jammen jeg må bestille meg klippetime snart jeg også, er alltid den som ikke får time for jeg er seint ute...hehe....kanskje jeg skal være tidlig ute denne gangen :o)

Neste uke blir det testing på meg dersom ikke tr dukker opp. Det blir ikke før til helga da, men har nedtelling (selv om jeg ikke prøver å fokusere så mye på det, men det er jommen meg ikke lett).

Hvordan er det med deg da?

Klem klem.

Skrevet

Godmorgen!

jeg testa i morres 0630 og den var negativ så da er det bare å fortsette 6 dager til hehe..

dette er jo jammen like spennende som g.test jo !

synes dagene og ukene flyr så fort til lørdag er det bare 3 uker til vi reiser også :o)

Ja du får se å bestille time hos frisøren før det blir fullt

jeg har satt meg opp 19.12 det gjorde jeg sist gang jeg var der for 2 mnd siden så i år var jeg kjempe tidlig ute med juletimen hihi..

ellers går det bare fint her fikk prisoverslaget på kjøkkenet i går

kommer på 114.000 og da er det med injuksjonstopp, komfyr, micro som er innebygd + oppvaskmaskina.. det er ganske dyrt, men så får vi det slik vi vil ha det også. :o)

selve kjøkkenet kommer på 94.000,- og hvitevarene på rundt 30.000,-

mellomlegget blir på 54.000 ! vi hadde satt av budsjett til 60.000 over det gamle kjøkkenet. så det holdt akkurat :o)

det er ca 40.000,- mere for det nye kjøkkenet, men men det får bare gå..

jeg må sende en mail til interiørdama for hun har tatt med 2 komfyrer osv + at det er noe annet som ikke er med

i dag venter jeg på brosjyrer ang garderobeskap som vi skal ha i vindtfanget..

+ at vi skal til trappespesialisten til lørdag for å se på trapper og trinn..

dagene bare flyr av gårdet..

gjør du noe spennende om dagen da?

klem

Skrevet

hvor har du blitt av???

savner deg her inne *snufs*

du har ikke vært her på 2 dager, håper du ikke er syk??

klems

Skrevet

Hallo snuppsi!

Hvordan går det med å finne el? Kanskje du har funnet el allerede? Ikke sant det er like spennende som en grav.test :o) Jeg også fikk et sånt rush når jeg fikk min første positive el.test ...hehe..og det skjer fortsatt den dag i dag at jeg blir helt gira når jeg ser at den er pos....kanskje ikke så sunt i lengden.....hehe

Ja, her går dagene som vinden....har ikke fått vært på de siste dagene pga sykdom på jobb (vært så sliten etter jobb) og foreldresamtaler. Nok å henge fingra i kan man si!

Det kjøkkenet deres høres dritlekkert ut :o) Nå ble jeg jaggu misunnelig!

Hva skal dere gjøre for noe spennende i helga da? Vi skal være barnefri fra imorgen til søndag...og det trenger vi for nå er det lenge siden sist. Lurer på hva vi skal finne på for noe spennende! Noen ideer?

Stor klem fra meg som IKKE har glemt deg ;o)

Skrevet

heisann vennen min

så kos å lese at du ikke har glemt meg da :o)

ja kjøkkenet er bare rålekkert, vi fikk gjort om noe på kjøkkenet slik at det ble 5000,- billigere ingen ting er bedre enn det

vi har time hos trappspesialisten kl 12 i dag, og etter det så skal vi til et vennerpar av oss min samboer skal hjelpe litt med elektriske på det nye kjøkkenet dems

hvis dere har barne fri i dag så ville jeg gått ut å spise en bedre middag :o)

el testen var negativ i morres også buu...nå har jeg 4 stk igjen å jeg håper jeg får pos snart :o)

nå må jeg kle på meg har akkurat dusja....måtte bare innom for å se om du hadde vært innom og det hadde du

stor klem tilbake

Skrevet

Heisann!

hvordan ble lørdagskvelden for dere'?? var dere ute å spiste eller gjorde dere noe annet spennende? hadde sex kanskje hihi..?

vi var hos trappspesialisten 1 time, så nå har vi fått 3 priser på trappa alt fra 21.000 til 32.000 ekstra for trappa !!

tror vi skal velge den alternative som koster 25.000 jeg...

litt av noen priser !!! sukk...

hadde besøk av mine foreldre i går ettermiddag og mamma sa at de ville hjelpe oss med å betale litt på trappa så vi skal få 50.000,- av de og da får vi litt annet også til huset hurra..

jeg har testa negativt i dag også på EL testern min buuu

5 dagen på rad! etter babyverden så skal jeg ha el i dag

kanskje jeg skal ta en test i kveld også??

når skal du ta en g.test da? til helga eller??

håper å høre fra deg snart igjen

klems

Skrevet

Lørdagen ble vellykket den, vi gjorde ikke så mye ut av oss. Vi ble hjemme og spiste godt mat og så på en film :o) Og så ble det vel noe attåt etterpå!! Hehehehe!! Det holdt masse for meg!

Så greit å få litt økonomisk hjelp da :o) Det har det hendt at vi har fått av mine foreldre også. Så deilig!!!

Huff...da......har du testet etter el bare på morgenen? Jeg har pleid å teste på kvelden, det er da de siser at det er mest sjanse for å få en pos el.test...siden det er da en eggløsning pleier å skje. Så test på kvelden du! Fikk du en positiv el.test? Er veldig spent på dine vegne!!!

Min ikm er til helgen, rettere sagt lørdag, så jeg kommer ikke til å teste før den dato! Og hvis tr ikke dukker opp skal jeg ta meg en test!

Idag har vi vært på teater med barnehagen der jeg jobber.....nå er jeg utslitt, men for en flott tur vi har hatt :o) Alle var så flinke, helt utrolig!

Klem klem

Skrevet

jeg testa 2 ganger på kvelden de 6 gangene jeg tok testen

men alle var negativ !

ringte å snakket med kontorsøstra til legen jeg gikk hos da jeg gikk med Sander, han ringte meg opp i ettermiddag å sa at jeg ikke skulle ta flere slike el tester, da blir jeg bare frustrert sa han...så jeg skal slutte å ta el tester heretter, men det hadde jeg bestemt før jeg snakket med han da hehe..

han sa at jeg kom nok til å bli gravid i løpet av vinter. :o)

hvordan han kunne si det er ikke godt å si..

hvis jeg ikke var blitt gravid i løpet av utgangen av februar så skulle jeg ta kontakt igjen....

krysser fingrene for at du ikke får tanta på besøk til helga..:o)

hei så lenge

klem

Skrevet

hei!

når skal du teste??

Skrevet

Fikk ikke testet....tr kom idag, 1 dag før ikm....snufs....så nå er det et nytt tall bak nicket mitt! :o( Deppe deppe deppe!!! Håper du har bedre lykke enn meg!!! XXXXXXXXXX

Skrevet

Huff og jeg som hadde håpet at du var gravid nå.......hvorfor skal det være så vanskelig for noen å bli gravid mens andre som ikke planlegger å få barn blir gravide med en gang !!!

jeg har vurdert å kjøpe enten babycomp eller ladycomp koster mellom 4-6 tusen...men er ikke sikker om jeg skal gjøre det eller ikke...

trøsteklem fra meg

Skrevet

Ja, si det!! Denne pp skal jeg være superoptimistisk, så kanskje det gir gode vibber til egget :o) hehe....er da lov å håpe! Jeg var ikke så skuffet denne pp som forrige gang, tror jeg var bedre forberedt på resultatet nå.

Har vurdert meg sånn babycomp jeg også, men synes det er fryktelig dyrt! Men selvfølgelig er det verdt hver krone! Tar det mange flere pp'r til så skal jeg vurdere det sterkt!

Hatt en fin helg?

Takk for trøsteklemmen, den trengte jeg ;o)

Skrevet

Vi har hatt en kjempe fin helg som alltid vi har :o)

har blitt sex både morra og kveld hihi..

har hørt at det er best å ha sex om morran for da er svømmerne mere dyktig hihi..

jeg har ikm til søndag så jeg håper jeg ikke får besøk av den dumme tanta før om 1 års tid !

jeg har hatt en del vondt i magen om morran så jeg håper at det kan ha noe med graviditet å gjøre spennende blir det ihvertfall til helga !

hvordan går det med deg og tante rød? når er du kvitt henne??

denne perioden har vi ikke hatt så mye sex vi har holdt oss til helgene som regel. det funket første gangen da jeg ble gravid med Sander :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...