Holly❄️ Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Her er det et problem, for hun våkner mellom 5-8 ganger... utrolig slitsomt, for jeg får liksom ikke sove skikkelig i det hele tatt. Hun sovner fort igjen, men våkner helt uten grunn også.. Kan det ha noe med at hun ikke vil spise fast føde enda? At hun sover urolig fordi hun ikke er helt mett om dagene? Gikk så greit med førstemann, han spiste grøt og sov utrolig bra på nettene... Men med henne er det stikk motsatt... Jaja, håper det endrer seg snart..
Gjest Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Sjeldent han våkner om natten nå (6,5 mnd snart nå) men når han var rundt 5 mnd. våknet han veldig mye om natten. Da fikk han tenner. Kanskje det er tenner på gang hos jenta di ? Mulig hun trenger mer mat, men krever hun mat hver gang hun våkner da ?
Holly❄️ Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2006 ja, hun vil ha flaske hver gang, men sutter bare litt på den så sovner hun. Får ikke i seg så mye om gangen, men kanskje nok til at sult-følelsen forsvinner litt.. Enkelte ganger drikker hun opp hele flaska, men da gulper hun mye etterpå. Så det er vel det at hun er sulten på mer, men at melken blir for lett... Tenner er det ingen tegn til, eller det vil si at hun har klødd siden hun var 2,5 mnd, men ingen tenner er og se...
Gjest Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Har du prøvd å gi henne vann ? Kanskje hun ikke er sulten, men tørst ? Gutten min sov som sagt veldig urolig. Fikk 2 tenner men sov fortsatt urolig etter at de brøt igjennom. Startet nattavvenning rett etterpå og han har faktisk ikke sovet bedre. Tror kanskje han var urolig fordi han fikk mat om natten. Men det er vanskelig å vite med jenta di da, siden hun ikke spiser fast føde heller. Gutten min spiste/spiser 3 måltider med fast føde per dag.
snull Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Er 6 mnd og våkner MANGE ganger....! Får tenner, så det er mulig vi kan skrive det på konto for det, men jeg synes hun har vært slik mer eller mindre i 6 mnd nå! Spiser 2 grøtmåltid, så mulig det må nattavvenning til. Spiser 2 ganger fra 19-7!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Hun våkner som regel 2-4 ganger pr natt. Hun er 6 1/2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Spiser alltid tidlig-frokost-pupp mellom 5 og 6! Før dette kan han våkne alt fra 0-8 ganger. Vanligvis våkner han 1-3 ganger! Han er 8 måneder og jeg syns det er så poengløst med disse oppvåkningene, men skjønner ikke hvordan vi skal bli kvitt det! Her er det ikke tenner på gang nå.... *hihi*
Babykilo Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Min våkner 3 ganger mellom 18:30 og 7. Han vil ha pupp alle gangene, ellers får vi ikke sove igjen. Har begynt med grøtmåltid nr 2 nå, men jeg mistenker at han våkner for puppekosens skyld, ikke sult. Trøtt, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå