Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..mensen og vi er klare for ny tur om ca 2 uker:-( Ikke bare det at man skal vente på el, så om man er gravid..plutselig skal en meget regelmessig mens beynne å kødde også %-) Livet mitt går plutseilig ut på venting:-/ Nå skjønner jeg bedre hva dere skriver om her inne ang. venting, tenking og håp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Sukk*.......vet så inderlig godt hvordan følelsen er når mensen kommer,etter dager og uker og mnd med prøving. Den kom jo hit i går,og det er skikkelig nedtur når den dukker opp. Dama mi er så flink,lever sunt og har flotte,modne egg og hver gang sier gynekologen : "Det ser fint,friskt og fruktbart ut her!" Jadda.... det er bra det,men når blir det en BABY av de flotte eggene inne i den nydelige dama mi sin mage? Er sikker på at en baby ville trives veldig godt der,og bli tatt godt vare på. Og når babyn kommer ut,så er den VELDIG velkommen til verden! Håper og håper og lever opp til våre navn,Planlegger og dama til planlegger....fortsetter å planlegge og gjennomføre fler forsøk. Har hatt 4 nå. Ønsker alle her inne en riktig god helg! Og lykke til med planer,graviditeter og nyfødte!

Skrevet

En dag sitter det! Og siden vi ant. vis skal nedover på ganske samme tid, så kan det jo hende at vi om 1 mnd tid legger inn STORE smile ansikter her :-) Masse lykke til!

Skrevet

Lykke, lykke til på neste tur. Jeg skal følge med selv om jeg er på pause selv :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...