attpåklatt!! Skrevet 15. november 2006 #151 Skrevet 15. november 2006 Tenker jo det verste innimellom... har forstått det slik at det ikke er vanlig å ikke få mens etter spiralfjerning. Så da er det vel lite håp i at cysten er borte, mer trolig at det er den som forstyrrer.. Og då må jo gjerne noe gjøres... orker ikke å gå å prøve hvis det er bitteliten sjanse for at det skal klaffe av seg selv, og det er slitsomt å gå å vente på mens!!! MEN, har ikke så lyst å gå på noe kurer heller.. skjønner du teitingen meg eller..?? Nå er det 24 timer til timen min!!! Gleder meg til å få noe å forholde meg til, tross alt!!! Synes nesten det er helt utenkelig at eg skulle være gravid.. deilig å sove litt ekstra!!! Kroppen og hodet mitt krangler mye!! Sånn som nå feks.. hodet vil vaske, kroppen vil sitte!! Spennende hvem som vinner...
Nutmeg Skrevet 15. november 2006 Forfatter #152 Skrevet 15. november 2006 I dag vant kroppen hos meg, og i morgen satser vi på at hodet vinner:) Er veldig greit at du får svar i morgen. Fælt å gå å lure sånn. Uff, kjenner jeg er skikkelig spent! Skjønner at du gjerne ikke vil ha kurer og styre mases med dette, kan ikke bare ting skje kjapt og naturlig! Du kan jo få barn, har 2 stk som bevis på det:) Noe koselig på frokosttv i dag?
attpåklatt!! Skrevet 15. november 2006 #153 Skrevet 15. november 2006 Tja.. ikke sett så mye i dag.. mannen er hjemme! Har levert inn "jobbebilen" til service, så da er det kontoret i dag, og drikke kaffi med meg!! Tror mannen synes det skal bli godt med svar og... merker vel at eg tenker litt på det!! Psyker meg ned nå, så satser vi på å bli overrasket heller. Hehe.. Gjesp!! Nei, nå får vi gjøre noe fornuftig!! Men, hva..??
Nutmeg Skrevet 15. november 2006 Forfatter #154 Skrevet 15. november 2006 Tja fornuftige ting å gjøre når man er alene hjemme sammen med mannen sin....... Skal gå kl.15 i dag, ut å spise med noen venninner. Gleder meg! Ble bare rester av spagettien på meg i går. På papp:)
attpåklatt!! Skrevet 15. november 2006 #155 Skrevet 15. november 2006 Tok den du... hehe! Men, nei!! Orker ikke!!! Hehe.. skal i "stolen" i morgen, orker ikke det "renner" ut då.. ugh!! Kose deg i kveld du!! Høres bedre ut enn å gå på jobb... men har eg sagt a.. får eg si b!! Rester på papp.. høres nesten litt for trist ut!! Nå har eg fått gjort endel.. pakket nesten ferdig til alle, ryddet og vasket klær. Lurer på om det er noen her om nettene å roter...??
Nutmeg Skrevet 15. november 2006 Forfatter #156 Skrevet 15. november 2006 Rester på papp går greit når jeg skal spise ute 2 ganger denne uka. Gjør det litt billig slik at jeg kan kose meg ordentlig når jeg er ute:) Skjønner godt at du står over sex i dag ja. Kan jo være greit å føle seg ren og pen når man skal granskes og plukkes på. Jeg må virkelig få ut fingeren og ordnet meg ny fastlege. Minn meg på det neste uke, jeg har sikkert klart å fortrenge det. Når drar dere i morgen?
attpåklatt!! Skrevet 15. november 2006 #157 Skrevet 15. november 2006 *skrive opp i filoen* Vi drar så fort mannen er ferdig på jobb.. og det er ingen som vet når det er.. han har liksom fri i dag, men er "hele tiden" i telefonen ang jobb. Men, da får eg bimme i fred!!
Nutmeg Skrevet 15. november 2006 Forfatter #158 Skrevet 15. november 2006 Sambo har samme problem, ikke lett å beregne når en er ferdig alltid. Men han jobber ikke hjemme, er håndverker. Før brukte jeg ha maten klar til han kom hjem , nå har jeg lært ham opp til å ringe når han er 10 minutter fra heimen. Så får han vente på maten istedenfor at maten venter på ham:) Er litt greit å få fred til å gjøre sine egne ting:) Bimme, se det en vil på tv uten at noen sukker ved siden av deg:) Og ikke minst; sette på en cd bare du liker, skru opp lyden og synge med så høyt man bare klarer:)
attpåklatt!! Skrevet 15. november 2006 #159 Skrevet 15. november 2006 Godt å øve litt på å oppdra... Er veldig glad i å være alene... nyter det!! Sikkert for at det i mange år nå har vært noen som har trengt meg 24/7... men alt har sin sjarm!! Litt av alt, vil eg ha!!! Og, det har eg.. heldig eg igrunn!! Travelt i dag, siden du startet litt senere og skal gå tidlig??
Nutmeg Skrevet 15. november 2006 Forfatter #160 Skrevet 15. november 2006 Jepp, er litt travelt i dag. Men bimming tar jeg meg tid til:) Er jo stadig et program som må surre litt for seg selv slik at jeg har tid til å titte innom. Enig med deg, en blanding er bra. Ikke kjekt å være alene hele tiden, og ikke kjekt å gå oppå andre hele tiden. Man må være litt borte fra hverandre slik at man får savnet hverandre litt:) Nå som sambo har jobbet så mye har jeg jo ikke klart holde "fingrene av fatet " når jeg ser ham, blir bare kosing:) Oppdragelsesøving fikk jeg en STOR dose av i mine år som lærer. Jammen er det hardt å være gjennomført konsekvent og rettferdig! Phu!
attpåklatt!! Skrevet 15. november 2006 #161 Skrevet 15. november 2006 Jaaaa, digger å kose når han har værrt vekke... trenger ikke være lenge heller.. bare det å vite at han er borte.. han blir stadig like sjokkert hvor glad eg blir for å få han hjem!! Konsekvent er eg.. og tror eg er ganske rettferdig!! Har ihvertfall alltid hatet urettferdighet... hehe!! Har to snille barn.. så mannen har en teori om at vi skal få svi denne gang.. hehe. kolikk og full pakke!!
Nutmeg Skrevet 15. november 2006 Forfatter #162 Skrevet 15. november 2006 Er det ikke godt å ha det sånn da? Tenk så trist om vi ikke ble glade når det kom hjem!? Må være trist å være i et slikt forhold, vi er heldige:) Jeg var en blid, men veldig sta liten sak. I tillegg hadde jeg kolikk i 3 mnd. Faren for at jeg får kolikk-unge er vel ganske stor:) uæææææ 3 timer til jeg skal gå Tror du det blir travelt på deg i dag?
Nutmeg Skrevet 15. november 2006 Forfatter #163 Skrevet 15. november 2006 hehehhehe, travelt FOR deg, ikke på deg! Grisete tankegang:)
attpåklatt!! Skrevet 15. november 2006 #164 Skrevet 15. november 2006 Først: har ikke hørt noe om at kolikk er arvelig!!! Travelt FOR meg i dag ja... hehe. Ny pasient! Alltid litt "brudd" i rutinene da.. og da blir de andre vippet av pinnen!! Nå har eg sittet på finn.no og drømt meg vekk etter bil... sukk!! tre timer er ingenting.. Så går timene på jobb... hjem og sove!! Så er det å få barna opp og ut!! Og så er det ul.... jippi!! Har bestemt meg for å være positiv!!! Sååå slitsomt å være negativ!!! Gruer meg litt på jenten sine vegne nå.. hun skal trekke tann i dag!! Heldige meg slipper å være med!!! Snille mannen!!
Nutmeg Skrevet 15. november 2006 Forfatter #165 Skrevet 15. november 2006 Hvilken bil er det du har lyst på? Jeg er ekstremt kunnskapsløs og lite intressert når det gjelder bil. Er på stadiet "rød bil og blå bil". Men, etter at vi for en stund siden hadde en veeeeeeeeeldig fin Jaguar i noen dager har jeg skjønt at det faktisk er forskjell på biler! Jeg vil ha en Jaguar! Men de er litt dyre, så da spiller det egentlig ingen rolle:) Bra du slapp tanntrekkingen:) Og bra den er i dag slik at hun slipper reise i morgen med bedøvelsen hengende igjen. Det går nok bra, er nok mest skummelt rett før man skal trekke. Tror nok mamma holdt på å bli så gal og fortvilet på sin førstefødte at hun i et svakt øyeblikk ønsket at jeg fikk 10 kolikkbarn selv. Og om hun har ønsket hardt nok skal du se ønsket hennes går i oppfyllelse:)
attpåklatt!! Skrevet 15. november 2006 #166 Skrevet 15. november 2006 Det er bare merce som gjelder her i huset!!! Mannen er helt fanatisk.. hehe. og er noen hakk bak!! Men, den koster penger.. Gruer meg nå altså... stakkar lille jenten min!!! 10 kolikkbarn... hehe... lykke til!!!
Nutmeg Skrevet 15. november 2006 Forfatter #167 Skrevet 15. november 2006 Sambo er bilgal, men har ikke noe spes merke ham MÅ ha. Er vel gjerne heller mange merker han IKKE vil ha. Jeg synes minien er søt, og hadde ikke sagt nei til en sånn en heller. Men, er ikke så glad i å kjøre, så det er ikke så nøye. Når skulle hun trekke tanna? Blir nok ikke 10 unger nei, men jeg tror 1 kolikkunge er slitsomt nok. Nå måtte jeg ta enda en telefon ang husbygging. Grrrrrrrrrrr, HATER å bygge hus. Puste dyyyyyyyypt, ordner seg nok....
attpåklatt!! Skrevet 15. november 2006 #168 Skrevet 15. november 2006 I morgen kan vi unne oss en ny tråd igjen... hehe!!! Mini er ikke bil for familie!!! 1330... ligger nok på rygg nå!!! Kjenner det i magen eg nå altså... uff!! Godt å høre at det er sånn å bygge, har alltid hatt lyst til det, så det hjelper litt å høre slikt!! Hehe.. så bare kom med frustrasjonene dine til meg!! Gikk du frustrasjonstur i går?? Eg har fått tak i sladreblad i dag!! Angrer sånn at eg sa ja til å jobbe...
Nutmeg Skrevet 15. november 2006 Forfatter #169 Skrevet 15. november 2006 Jeg fikk gått tur ja! Glemte skryte av det:) Trampet meg igjennom litt bakker og er støl i rumpa i dag. Tydeligvis mye gørr som skulle ut:) Tror jeg trenger en tur i dag også, får se om jeg får skviset det inn mellom sosiale aktiviteter og LOST. Kan hende det er mer gøy å bygge når man leier folk til å ta grunnnmuren og ikke baserer aktiviteten på jobbing når håndverkervenner kan hjelp til. Men, det blir nok bra når det blir ferdig. Bra Se og Hør? Har blitt så mye reklame i Her og Nå. Er litt kjedelig. MINI er en perfekt familiebil når man definerer familien som kun 1 person:) De andre kan gå.
attpåklatt!! Skrevet 15. november 2006 #170 Skrevet 15. november 2006 Hehe.. Flink nutmeg!!! Har bare bladd igjennom... Her og Nå er alt for ingenting liksom..liker bedre tv delen i se og hør også. De andre kan gå...hehe.. synes eg ser det ja.. Nei, nå må det spises et eller annet.. så i tilfelle du er gått når eg innom igjen.. takk for i dag!!!! Snakkes i morgen tidlig... og kos deg ute!!! Klem
Nutmeg Skrevet 15. november 2006 Forfatter #171 Skrevet 15. november 2006 Kos deg med maten:) Jeg er skrubbsulten, men venter litt med å spise til jeg skal treffe de andre. Er jo tross alt snakk om mat på ordentlige tallekener, og null oppvask ettepå, så dette skal nytes:) Ha en flott kveld på jobb! Kanskje alle de gamle damene vil se fotballkamp og holder seg i ro? Du kan jo innbille dem at de er 20 år og dama til Gamsten, Carew eller en av de andre. Snille jenter sitter rolig og ser på tv når typen dere spiller kamp! (er det kamp i kveld forresten?) Vi snakkes i morgen! Blir gal-spenennde med deg på kontroll, og IKM for Alba!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå