attpåklatt!! Skrevet 13. november 2006 #76 Skrevet 13. november 2006 Åååå, så dumt at eg ikke nådde deg!! Jaja, vi skravles i morgen!!! Alba?? Er du startet på symptomjakten?? Spennende!!
Nutmeg Skrevet 14. november 2006 Forfatter #77 Skrevet 14. november 2006 God morgen:) Tirsdag i dag, og tirsdager er vi glade i:)Bønder og sladreblader:) Fikk sett alt på tv i går, og sovnet som en stein etter det. Skjedde vel ikke noe mer enn det. Mandagen var egentlig ganske kjip når jeg tenker meg om. Hvordan står det til? TR? Spennende planer for dagen?
attpåklatt!! Skrevet 14. november 2006 #78 Skrevet 14. november 2006 Hei og hopp!! Nå er eg her!!... Litt treg på i dag!! Har "bare" kjørt tre ganger til skolen i dag.. Skulle være så snill og kjøre de begge, og det måtte jo bli to turer av det! Men, så glemte guttungen regntøyet... da måtte vi entredje tur! Godt vi startet tidlig... men, vi nådde det!! Har til og med lest avisen... bladd igjennom ihvetfall! Litt skuffet på akutten, satt der klar for mye action.... kommer vel neste gang da! Hva ble det til middag da?? Formen er litt bedre.. nyser endel!! Ingen tr! Kommer sikkert i morgen når gyn er stengt, slik at både eg og tanten må stille opp!! Lite spennende planer.. foreløpig da!!
Nutmeg Skrevet 14. november 2006 Forfatter #79 Skrevet 14. november 2006 Regntøy er nok lurt å få med seg:) Den andre bilen lager fremdeles ulyder? Jeg har lest de nettavisene jeg bruker lese, og er tålig oppdatert det som har skjedd siden jeg forlot jobben i går:) Leser bare papiraviser i helgene. Det er skikkelig kos. Jeg var også skuffet over Akutten! Ville jo se hvordan det gikk med Neela og han søte, er ikke så intressert i det som skjedde i Afrika. Han legen som reiste ned dit har jeg ikke sett før, så jeg klarte ikke helt engasjere meg. Men jeg regner med at poenget er at han trenger dette oppholdet for å komme litt ned på jorda igjen og skifte litt fokus pga ett eller annet. Til middag ble det noe så uspennende som spagetti og kyllinkjøttdeig. Ingen høydare, men sambo fikk i alle fall bruke ordentlig tallerken, ikke papp;) Synes det i seg selv gir litt feststemning:) Blir wok i dag, de skulle få inn varer på morgenen i dag (manglet omentrent alt jeg skulle ha i går). oooooooooo, bønder i dag, og folk skal sendes hjem...... Jippi:)
attpåklatt!! Skrevet 14. november 2006 #80 Skrevet 14. november 2006 Bilen står fint i garasjen.. skal til "doktoren" i dag! Håper han får tid... Ordentlig tallerken og greier.. på en helt vanlig mandag... hehe! Trodde en stund at Pratt skulle bli drept i afrika, at det var derfor luka skulle gråte... for det er han som har sendt han ned!! Men, vi får vente og se.. Aner ikke hva eg skal ha til middag i dag.. Lurer på hvor alba gjemte seg i går.. hm!!. På symptomjakt kanskje?? Er jo bare 2-3 dager til ikm for henne!!
Nutmeg Skrevet 14. november 2006 Forfatter #81 Skrevet 14. november 2006 Håper Alba IKKE har fått TR, men er opptatt og fornøyd med ting som gir henne glede og tar vekk fokus på ventingen. Og så tester hun positivt på fredag:) Sånn synes jeg det skal være! Du føler deg litt snytt for litt sipping du Kanskje noen som dør neste episode? Jeg vet, er litt vel fancy med vanlige tallerekener på en mandag. Men hva gjør man ikke for å glede mannen man elsker? Du hadde pølser til middag i går? Fiskepinner? Liker de det? Fiskeboller i hvit- eller karrisaus? Det elsker jeg!
attpåklatt!! Skrevet 14. november 2006 #82 Skrevet 14. november 2006 Kjenner det var alt for tidlig å diskutere middag... ugh!! Ikke snytt for sipping... gjør det mer enn nok... hehe!! Herremin altså.. gjesper så eg får vondt i kjeven!!! Ja, vi krysser alt for alba!! Så slipper hun tosifret pp!!!
Nutmeg Skrevet 14. november 2006 Forfatter #83 Skrevet 14. november 2006 Trøtt jeg også, ble litt sent i går. Kanskje man skal hente seg en fæl kopp kaffe istedenfor god kopp te? Få litt koffein inn i kroppen? Må høre litt med eksperten (deg...: Blør veldig lite denne gangen! (ja, det skyldes jo all teen;)Kommer nesten ingenting jo! Bra eller dårlig tegn? Bør man ha mye blod? Når jeg tenker meg ombruker det jo være sånn litt opp og ned, men jeg blør sjelden mye. Burde jeg det?
attpåklatt!! Skrevet 14. november 2006 #84 Skrevet 14. november 2006 *veldig smigret* hehe Tror de fleste tenker sånn, at når den er på overtid burde den være kraftig og fæl...men tror ikke det stemmer alltid! Noen som får tr sent er jo pga manglende el den mnd, da har vel gjerne ikke slimmhinnene jobbet så iherdig heller... tror eg. Men du har vel gjerne rot i syklusen pga pillen, så da skulle en tro at den skal være ganske "normal"... og du pleier ikke å blø mye. Blir den mye kortere i tillegg til lite blod, kan du lure enda mer... hehe! Men, etter å lest noen innlegg her den siste mnd, så er det ganske mye som er vanlig og tydeligvis normalt. Har de andre periodene etterpilleslutt vært lite blodige og?? Korte lange?
Nutmeg Skrevet 14. november 2006 Forfatter #85 Skrevet 14. november 2006 De har vært korte, 3-4 dager. De 2 første var det mye blod (til meg å være), mindre på forrige. Og denne gangen har jeg ikke blødd siden i går formiddag. Her sløser vi ikke med blod nei! Jeg mangler sikkert jern igjen. Må sjekke om det er jern i de tranpillene jeg tar (spiser sånne Møllers Multi med en trankapsel og 1 kapsel med vitaminer og mineraler). Mange ting på lista di i dag, eller slapper du av? Bedre i hodet?
attpåklatt!! Skrevet 14. november 2006 #86 Skrevet 14. november 2006 Satt akkurat her og lurte på det samme.. Liste eller slappe av???? Mange valg i livet.. Er litt bedre i hodet.. det kommer fra kjevespenninger, og i nakken denne gangen. Var veldig plaget i fjor.. lite tilbakefall kanskje!! Men, må nok vaske litt i dag og.. kanske ta stuen ferdig?? Det var nå korte mens du hadde da.. men det er nå sikkert deilig også. Men, det er vel gjerne endel av blødningsforstyrrelsene etter pilleslutt.. Travelt på jobb?? Smakte kaffien??
Nutmeg Skrevet 14. november 2006 Forfatter #87 Skrevet 14. november 2006 Oi; kaffen hadde jeg glemt! Teflon:) Håper du ikke blir plaget med hodepiner! Ikke gøy. Du får be mannen massere deg i dag:) Alltid hatt kort mens. Varte 3-4 dager da jge gikk på pillen også. Veldig greit egentlig. Tålig travelt i dag, en del ting som skal legges inn og gjøres klart til 2007. Best å begynne nå slik at man ikke ødelegger romjula (STORE planer om å ta mye fri da)
attpåklatt!! Skrevet 14. november 2006 #88 Skrevet 14. november 2006 Tålig travelt er bra... da går nå tiden fort.. Hjem og se på tv vett du!! *glede seg stort* Tenkte å ringe til gyn senere.. høre hvordan eg skal forholde meg hvis tr kommer før timen.. Heldig du som har korte mens! Mine pleide å være 5-6 dager, kraftige og blodige.. hehe! Håper eg slipper det nå hvis eg må gjennom mange pp..ugh!! Er litt bortskjemt nå etter ca 6 år med spiral.. hadde ikke mens da, bare av og til litt spotting. Har fått gjort det "obligatoriske" husarbeidet nå, litt lettere å slappe av når det er gjort... Skal snart i dusjen, tenkte å stå der lenge... hehe! Litt bim og varmt i koppen først!!
Nutmeg Skrevet 14. november 2006 Forfatter #89 Skrevet 14. november 2006 Ennå ikke komlet meg til å hente den kaffen! Men jeg har vært effektiv, og kan nå somle skikkelig bort til kaffeautomaten:) Håper du ikke trenger utsette timen dersom TR kommer, Du har jo ventet lenge på den! Nei, TR får holde seg unna. Har hun ventet så lenge kan hun vente 8 mnd til (eller til fredag). Varm dusj..... Deilig:) Skal å svømme på torsdag, da skal jeg stå leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge i dusjen. Der vi bor nå hærer jeg ikke mer enn 2-3 minutter, toppen 7 ved hårvask og balsam. Er bare å vente tålmodig på steamdusj og boblebad når huset står ferdig.... Mange kryss på lista i dag? Jeg har en kort liste på hjemmefronten i dag. Støvsuge, vaske, brette og henge opp klær, og se på nødne bonder:)
attpåklatt!! Skrevet 14. november 2006 #90 Skrevet 14. november 2006 Nei, har IKKE lyst til å utsette den timen...!! Kan jo late som eg ikke visste mensen kom... hehe.. "ikke sett noe eg altså" *lyge er greit når det trengs* Skal reise til foreldrene mine på torsdag ettermiddag, litt greit det, for da "rekker" eg ikke å deppe hvis gyn timen blir pyton!!! Hjemme på søndag! Så håper jammen alba tester på torsdag... hehe!! *såå spent* I går var det litt neg stemning igjen... vet ikke om du har lest tråden til sussa.. så den dukket opp igjen nå... frister å dytte opp alle andre innlegg. kjedelig når en ikke blir ferdig med slike ting, men "alle" vil vel ha noe å si... sånn er vi laget.. hehe!
Nutmeg Skrevet 14. november 2006 Forfatter #91 Skrevet 14. november 2006 Så så fort innom den og så at det ikke var noe jeg gadd lese. Liker de snille og positive trådene best jeg:) Vi får finne koslige ting og dytte på Får håpe kranglefantene ikke skal krangle seg gjennom adventstiden, men det er jo bare å overs dem. Så da får du hilse på tantebarnet igjen i helgen? Det blir koselig:) Ene lille nevøen min har begynt å krype (blir snart 6 mnd). Skal dit første helgen i desember og gleder meg skikkelig til å se ham igjen:) Så da får jeg ikke skravlet med deg på fredag!!!????? Håper jeg har det VELDIG travelt på jobb den dagen slik at jeg ikke rekker savne deg så veldig:) Er jeg heldig slutter Alba på jobb tidlig slik at jeg rekker skravle litt med henne før jeg går. Nei, TR din kommer ikke før i juli en gang;)
attpåklatt!! Skrevet 14. november 2006 #92 Skrevet 14. november 2006 Juli høres bra ut.. hehe. Går du rundt og tror eg er gravid du? Har gitt opp eg.. hehe.. tror eg da!! Tenker jo litt på det da, men prøver å ikke gjøre det! Så redd for det store "fallet"... Skal kose skikkelig med lillejenten ja..*glede seg* Blir nok ikke skravling då nei... har ikke så lyst til å legge igjen bim spor på pcen til pappa.. tror det hadde blitt litt mas då! Og spørs om eg har tid,, hehe!! Men, skal tenke på deg!!! Det pleier vel å dukke opp noe arbeid om fredagen?? Så det går nok bra!! *ler* Fy, så det hagler/regner!!!
Nutmeg Skrevet 14. november 2006 Forfatter #93 Skrevet 14. november 2006 Nå var jeg å sjekket faste rutiner. Er ingen ting utenom det vanlige som står der, men det dukker vel opp noen mailer med hastesaker regner jeg med. Mye som skal ordnes før rakettene smeller 31.12. Best å bruke sin egen pc til bimming ja:) Håper ikke sjefen sjekker hva jeg er logget på hele dagen.... Tror ikke han gjør det. Alle bruker nettradio, og de fleste datanerdene driver å kjøper-selger aksjer i løpet av arbeidsdagen. Så alle er online på ting som ikke har noe med jobben å gjøre. Her er det fint vær nå. Skulle bli varmere sa de, gjør ingenting det. Jeg har troen på deg helt til TR kommer jeg!
Nutmeg Skrevet 14. november 2006 Forfatter #94 Skrevet 14. november 2006 Steike så du hadde dyttet! Står Attpåklatt bak nesten alt jo:) Superdytter!
attpåklatt!! Skrevet 14. november 2006 #95 Skrevet 14. november 2006 Puh.. sliten nå!! Ble litt dytting det!! Håper det hjelper.. Takk for at du har troen!!! Skifter litt her!! Tenkte på noe her en dag, tror det var lørdag.. litt lyst å teste et øyeblikk då.. men da kom eg på at hvis den skulle ha vært positiv kunne eg ikke fortelle det til deg før på mandagen!!! Hehe.. DU skal få være den første på bim som får vite det, den dagen det skjer!! Bra det blir varmere.. får vi bilen i orden slipper vi å skifte dekk før helgen!!
Nutmeg Skrevet 14. november 2006 Forfatter #96 Skrevet 14. november 2006 Imponerende dytting ja:) Fortjener bamsemums og seigmenn for den innsatsen der:) Ser ut som kranglefant-tråden forsvant:) Får håpe ingen andre føler for å kommentere den, at den bare forsvinner stille og rolig ut i det store intet:) Takker for tilliten, og gleder meg VELDIG til å få vite at du er gravid:) Fått kjøpt deg sladreblad i dag? Inngått avtale med meg selv om at jeg ikke skal kjøpe det før jeg har gått lang tur i dag. Må trampe av meg litt frustrasjon og ta igjen for at jeg bare så på tv i går. Laget meg ei løype rundt i bøgda, og om jeg går den "feil vei" ender jeg opp på butikken rett før jeg er hjemme. Det var planen da, så får vi se:)
attpåklatt!! Skrevet 14. november 2006 #97 Skrevet 14. november 2006 Det hørtes jammen lurt ut det du.. Har nettopp dusjet... så vente litt, så butikken!! Tror eg skal ha potetmos i dag.. vet ikke helt enda hva eg skal ha til.. Kan jo hende eg må inn på 1. trim for å fortelle deg nyheten da.. hihi, håper det!!! Eller vi slår følge, det hadde vært topp!! Har du foresten mye frustrasjon å trampe av?? Nå er det nesten bare 7 timer til bøndene!!! Uff, vondt i magen nå altså... litt sånn "brenne" følelse.. ugh!
Nutmeg Skrevet 14. november 2006 Forfatter #98 Skrevet 14. november 2006 Jeg har MASSE frustrasjon! Hater leiligheten vi bor i og er superfrustrert for at husbyggingen ikke bare kan gå på skinner. Slikt er jo ingens feil, og stakkars sambo holder jo på å jobbe seg ihjel for å få ting ferdig så han kjefter jeg ikke på. Men ut må det jo, ikke sunt å stenge alt inne, så jeg går. Helst oppoverbakker, da går jeg fort og hardt. Burde kanskje vurdere en form for trening som involverer at jeg kan slå på noe og hyle litt? Men jeg er ikke en sur og frustrert person sånn i utgangspunktet altså Det positivet med alt dette husstyret er jo at jeg fokuserer mye på det slik at baby-prosjektet bare er kos og avslapping. Aldri så galt at det ikke er godt for noe! Hus er stress, babylaging er koooooooooos:) Hehe, du høres ut som meg, jeg bruker også å telle timer:) Da jeg jobbet som lærer brukte jeg telle dager, timer, skoletimer, og minutter til alle feriene. Blir litt skuffet om det ikke er litt drama og tårer hos bøndene i dag! Gleder meg, gleder meg , gleder meg:) Jeg bruker ikke ha noe til potetstappen... Synes det er så godt, og sambo liker det ikke, så jeg bruker kun ha det når jeg er alene hjemme. OG du vet jo hvor mye jeg anstrenger meg med maten når jeg er alene hjemme..... Men jeg lager stappen selv, fra bunnen av. Best med litt klumper i!
attpåklatt!! Skrevet 14. november 2006 #99 Skrevet 14. november 2006 Den hjemmelagde er best!! Pølsebiter oppi er jo godt!!! Hmm... begynner hvist å bli sulten.. Håret snart tørt... Ja, det bør bli litt drama i dag!! Men, det pleier heldigvis å være det i greys!! *glede seg*
Nutmeg Skrevet 14. november 2006 Forfatter #100 Skrevet 14. november 2006 Ser ikke Greys! Vet jeg går glipp av noe veldig bra, men jeg er superfonøyd med at jeg klarte unngå begynne se det. Er det butikktid når håret er tørt? Du venter ikke til kl. 23 i dag heller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå