Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny 2:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enkelte dager er det ingen vits å tenke på håret engang:) Blir nok fort tørt og fint når du kommer deg ut i vinden:)

Sulten jeg også! Lyst på kalkun kjenner jeg. Ikke filet, hel kalkun! Og masse god saus... Sikle....... Litt voldsomt på en vanlig tirsdag kanskj, og ikke har jeg noen tint kalkun hjemme heller.

God tur på butikken!

Tørt og fint??? Hahahahaha..

Det regner bortover!!!

Og attpåtil!!! De hadde IKKE fått et eneste sladreblad... abstinensen tar meg kjenner eg..

Ugh til kalkun!! Frister ikke meg sånn "fuglemat"

Har fått skrellet potetene nå, så nå er det tid til litt bimming igjen.

Og prøver å komme igjennom på telefon til gyn.. sukk! Ikke lett når de har telefon tid!! "alle" andre lurer jo på noe også..

Ikke sladreblad????? Håper ikke det er tilfellet her også! Kanskje jeg må kjøpe det før jeg drar fra Oslo slik at jeg vet jeg får tak i det? Tror kanskje det.

Kjedelig når en ikke kommer igjennom på telefonen! Du får bare fortsette å prøve.

Nå faller jeg sammen igjen her. Skikkelig trøtt i dag! Har planer om overtid, men ingen vits om jeg bare sitter å halvsover.

Bortoverregn:) Alltid like gøy:) Den som fant opp paraplyen bodde ikke på en plass med mye bortoverregn!

Hellu...

Kom gjennom nå til snille damen!!!

Måtte bare ta tanten med!! Hun skulle ikke forstyrre de.. hehe!

Det var bare hvis eg skulle ta kreftprøve o.l. at det var dumt tr var med!

Så nå skal timen gjennomføres uansett.. jippi!!

Det var sikkert for mye motvind over fjellet i natt at bladene er forsinket!

Så du får nok tak i.. hehe!

Halvsove med lønn?? Må jo være drømmen det..

I dag er det ingen paraplydag.. det kunne vært farlig det..hehe

Såvidt det lille hoppetrollet mitt av en bil klarte å holde seg på veien.. hehe!! Tror ikke den veier så mye..

Bruker aldri paraply jeg, den er bare i veien. Er faktisk litt redd for sånne små mennesker som bruker paraply, de kan komme til å stikke ut øynene mine en dag! Er en del pene fruer i Oslo som eier fortauet og tar opp MYE plass med paraplyen sin.

Så bra at TR kan være med dersom det er behov for det. Men, hun kommer jo ikke før i juli, så det er ingenting å tenke på:)

Kjedelige med å sitte halvsoev er at jeg får MASSE å gjøre i morgen, eller at andre må ta noen av mine oppgaver. Det er ikke så kult. Liker best å få ting ferdig:)

Nå ringte sambo. Skulle hjelpe en kompis med noe før treningen. Så da er det kun jeg som skal ha middag i dag. Tror det blir..... makaroni med litt tomatsuppe og 2 skiver ost på toppen:)

Annonse

*drømme drømme.... tr i juli..*

Så det ble middag til en i dag altså... papp??

Redd for damer i paraply?? Vel,du sier noe der.. blir mer sint på de eg da!! Greit å ha en paraply selv og forsvare seg med!!

Nå kommer snart mine søte små som nå er store..

*løpe ut og skjære opp pølsen*

Blir nok papp ja! Man kan jo ikke flotte seg med fancy IKEA tallerkener hver dag! Da blir det jo ikke noe luksuspreg over det;)

Synes de damene er skumle ja. En gang var det ei som slo opp paraplyen sin slik at jeg fikk den rett i ribbeina. Vondt! De ser seg jo ikke for, bare tar opp masse plas og vifter med skumle spisser. Håert mitt tåler å bli vått, så jeg lar paraplyen ligge hjemme.

Kanskje jeg heller vil ha potetstappe når jeg tenker meg om..... Vi får se, spennende dette her:)

Ungene gjennomvåte?

Ikke kommet enda... de skal gå, så de kommer sikkert nærmere 1530

*ler litt*

Kom plutselig på noe.. når vi la oss her om kvelden, så var det tydelig hva mannen hadde i tankene... hehe, prøvde pent og takke nei.. var såååååå trøtt!! Da sier han.. "jammen, tenk om du har egløsning nå då"

Da lo vi godt begge to...

Potetstappe er knall *glede seg*

Tirsdag er sååå mye bedre altså!!

Ja de koser seg nok, aldri nei å få:) Men jeg bruker ikke si nei jeg, når jeg tenker meg om. Bor nok en liten kanin i meg:)

Apropos; helt ferdig med TR nå ser det ut som, så da er jeg offisielt i gang med pp4:) Hurra for meg:) I og med at dette kan være nok en 40dagers syklus tror jeg kanskje jeg skal være litt kjip nå den første uka, spare litt på kruttet..... Knipe litt frem til fredag kanskje?:)

Ja, tirsdagen er en bra dag:) Håper det begynner et eller annet koselig på tv på tirsdagene når bøndene er ferdig for denne gangen. Jeg har jo LOST på onsdagene men det er ikke helt det samme. Litt annen kategori. Dessuten er det kombinasjonen bønder og sladderblad som gir tirsdagene dette lille ekstra:) Hmm, LOST i morgen ja..... Hadde glemt det. Skal på middag med et par venninnner. Får dra hjem slik at jeg rekker LOST. Har innbilt meg selv at dersom jeg mister 1 episode kommer jeg ALDRI inn i det igjen og at all viktig informasjon er i den ene episoden. (tvangstanker?)

Ferdig med tr?? Nå ligger eg langt bak deg her altså.. hm!!

Men, kjekt for deg da.. og nutmegmannen!! hihi..

Men.. eg er jo i min første pp da.. IKKE lov å klage!!

Skjer det mye i lost da?? Er det verdt å følge med på.?

Det er jo en litt spes. serie.. hehe!!

Men om du er gravid ligger du milevis foran meg:)

Er lov å klage! Man vil jo det skal klaffe kjapt, selv om man innerst inne er klar over at det kan ta tid. Men jeg har lurt litt på en ting. Tror du ønsket om et barn kan bli like altoppslukende og intenst dersom man har barn fra før? Vil ikke de ungene man har "mildne litt" på det presset man setter på seg selv? Har tenkt litt på det når jeg leser innlegg her om andre som ønsker seg barn så sterkt at det ser ut som de på en måte mister seg selv litt. Skjønner du hva jeg mener? Du har jo barn fra før, så du vet kanskje?

LOST er spes, og får et stadig sterkere "Twin Peaks" preg over seg. Men, jeg likte Twin Peaks, og henger med:) Mange hint og ledetråder i hver episode, dumt å gå glipp av dem og dermed dette litt av lasset. Dessuten er jo Sawyer alene verdt 45 minutter forran skjermen hver uke. Sexy!

Annonse

Hei albavennen!!!

Så kjekt alle tre på en gang!!!

*unger, dere får vente litt på maten..*

Ønsket kan bli ganske altoppslukende uansett tror eg.

Men, eg kan vel feks lettere godta og leve med det hvis feks det er noe galt med meg...

Eg kan ikke sammenligne nå og da heller, for var ikke prøver på denne måten da... kjenner eg tenker mer praktisk nå(da ler mannen) vil ikke ha når det er skolestart osv. Men, sånn tenker eg bare av og til.. prøver jo å la ting gå sin gang.

Er egentlig bare glad vi prøver på en til, mannen var lenge imot!!

Men, nå er han med!! Hver dag.. hehe!!

Puh...litt av en jobb å prøve å holde meg oppdatert i deres skrivetempo :-D Hihihi....skriver nesten 100 innlegg på 2 dager jo....ler...

Så koselig at dere tenker på meg da!!

Har ikke fått tantebesøk og det er 2 dager til ikm...

Nutmeg: leit høre at tr kom til deg, men du høres optimistisk ut og det er FLOTT!! Krysser fingrene for at kroppen din har kvittet seg med etterdønninger av hormoner etter prevensjonsslutt!!!!! HÅPER det er et vakkert augustbarn du skal ha :o)

Attpåklatt: nå er det bare 2 dager til ul også!! Håper det går veldig bra :o))

Ikke mange timer igjen til bøndene nå!

Blir spennende...

Klem,

Koselig med alle 3 ja:)

Ja, vi er skravlete! Blir kjapt noen innlegg pr dag..... Men det er jo bare koselig:) Jeg får ikke engasjert meg så mye på de andre innleggene, må jobbe litt, men føler jeg får svar på det jeg trenger hos dere:)

4 timer ca til bønder:)

Alba: klarer du vente til over IKM med testing?:)

Attpåklatt: liker prioriteringene dine:) Middag kan vente! Jeg så nettopp at jeg manglet en viktig del i prosjektet mitt, så jeg må bli her en stund. Trodde virkelig jeg hadde lagt inn alle data jeg hadde, men der tok jeg feil! Så da er jeg her til kl.18.

Veldig å koselig å treffe dere begge to her samtidig!! :o)

attpåklatt: sitter barna fortsatt og venter på middag? Hihihi....

Bimming er viktig!

Nutmeg: jeg har de siste pp`ene ikke testet før ikm. Har ikke bestemt meg denne gangen når jeg tester. OM jeg rekker å teste før tr kommer da...

Da skulle vi håpe bilen var så syk at dere måtte kjøpe ny?:)

Testing ja... Jeg hadde jo mine 2 første teser for en stund siden. Var spennende selv om jeg følte på meg at TR kom. Et lite håp har man jo alltid, og jeg har jo ikke vært gravid før så det kunne jo tenkes symptomene på graviditet føltes akkurat ut som symptomene på TR. Testet vel noen dager etter IKM, og tror jeg skal gjøre det samme denne pp også. Om jeg ikke blir dødsnysgerrig og sprekker selvfølgelig:)

Bimming er vktig, mat kan man spise senere:)

Var det kaldt ute i dag Alba?

Jippiiiiiiii!!!!!!!

Ikke vært her på 2 dager jeg nå, så må bimme maks før jeg skal starte med middagen. I dag er det Albamannen sin tur til å få ferdig mat når han kommer hjem :o) Men: er ennå en liten stund til....

Nutmeg: ganske mildt i dag syns jeg.

Skikkelig sørpeføre...mye koseligere om det er noen kuldegrader så snøen får ligge...men,men...er ikke værsjuk, så spiller egentlig ingen rolle :o)

Jeg testet positivt da jeg var 5 uker på vei (i vinter), og hadde ikke merket noe spesielt da bortsett fra litt kvalme på ettermiddagen. Tenkte ikke at jeg kunne være gravid, men testet før en fest. Ble ganske overrasket ja :o)

Veldig koselig å ha deg tilbake Alba:) Du får det vel travelt med å oppdatere deg på hvem som er gravid, ikke gravide og hvem som krangler:)

Attpåklatt; ble det hjemmelaget potetstappe? Tror nok jeg lager det i dag, fikk veldig lyst på:)

Hva skal du lage i dag da Alba? Tips til kaninmat?:)

Steike så sulten jeg ble plutselig!

Nå ble det mye her!!! Smile smile!!

Vi har spist nå, heldig med valget av middag.. bare til å skuffe det innpå!! Hehe, og mannen måtte skynde seg på kontoret litt først, så med bilen, så fotball meg gutten, så på øving selv... stakkar!! Hehe, mye alenetid på meg!!! Digger tirsdag!!!

Ja, vi håper litt at det blir dyrt, men at vi kan bruke den i helgen!! hehe

Synes du kan teste på torsdagmorgen alba!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...