Nutmeg Skrevet 10. november 2006 #1 Skrevet 10. november 2006 Ny tråd, nye muligheter:) Ingen TR enda! Men, ser at andre sliter med sykluser på over 30 dager, så jeg tenkte jeg ikke skulle klage i dag. Men om jeg kommer opp i 30 dager, DA skal det klages da! Rolig kveld i går, var helt utslitt da jeg kom hjem. Gjorde vel ingenting annet enn å vaske opp og gå å legge meg. Bra episode Prison Break i går? Fikk siklet litt? Hva er dagens planer? Noe koselig håper jeg:)
attpåklatt!! Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Hei og hopp... Fredag..... mmm!! Betyr at eg IKKE skal opp tidlig i morgen!!! Ingen tr her heller! Du er da vel godt over 30 allerede... to uker over i dag=42!!!! Så bare klag du!! Bra episode ja... selv om den ikke var den beste.. Nå er det planer om å få litt frokost i kroppen.. Og 945 skal gutten være hos øyelege.. så det blir full fart fra morgen i dag...liker det ikke!! Og på en fredag... hm?? Dårlig plan! Men, men.. Ha en strålende dag!!!!!!!!!!! Klem!
Nutmeg Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2006 hehe, telling på morgenkvisten og logisk tenking.... NOPE, funker ikke:) Jepp, visst er jeg over 30 dager! Hehe, blir en fin dag på jobb skjønner jeg:) Øyenlege... Det synes jeg er litt skummelt. Går heller til tannlegen. Får litt noia når de omentrent ligger inni øyet mitt og skal pirke. Men, det går jo bra:) Har linser og er til kontroll 2 ganger i året, gruer meg like mye hver gang. Gleder meg også til å sove leeeeeeeeeeeeeeenge i morgen:) Hvordan er murre-nivået?
attpåklatt!! Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Murring hva er det?????????? Må ikke bruke fremmedord så tidlig på morgen!!!! murre?? Formen er noenlunde.... håper det varer!!! I går var en dårlig dag!!! Ugh! Nå er det mindre enn en uke til ul!!!!!! Jippi!! To dager til farsdag!! Fra farsdag.. to dager til tirsdag!(høydepunkt nok det) Fra tirsdag to dager til ul.. Fra ul en uke til bursdag!!! Plutselig er det advent!!!!!!!!! Og deretter jul!! TRor eg må begynne å skru opp tempo!! Men, ikke i dag!!!!!! Hehe
Nutmeg Skrevet 10. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2006 Torsdag var ingen høydare nei! Da satser vi på at det går desto bedre i dag! Snart jul ja. Sjekket filoen min og fant ut at det skjer noe hver helg frem til jul nå! Bissi, bissi, bissi:) jeg er bare glad til, skulle ønske det snart var påske og vi kunne flytte inn i huset vårt (ikke for det, de blir sikkert ytterligere forsinket, men...) Da får jeg bredbånd igjen! Jippi! Og jeg får oppvaskmaskin:) Sukk..... All julepynten er pakket ned og står innert i en garasje. Tror ikke jeg gidder pynte noe særlig til jul i år. Vi skal jo bort uansett. Bedre vær i dag?
attpåklatt!! Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Ser ut til å bli en bedre værdag ja.. håper det holder!! Er det stort hus dere bygger?? Mange barnerom??
Nutmeg Skrevet 10. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2006 Blir plass til noen barn ja:) 2 store barnerom, ett litt mindre. Og et stort kaninrom til oss:) Hva fikk du til middag i går forresten? Og, ble det seigmenn?
attpåklatt!! Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Så koselig!!!!!!!!!! Det ble flat spaghetti!!(heter det her i huset, husker ikke det "offisielle" navnet) og kjøttdeig i saus.. + lett stekte grønnsaker... mmm. Det var godt, helt til eg ble mett, da ble eg kvalm!!! Ingen seigemenn!! Men det skal det bli i kveld!! Og chips! Er jo helg!!! Nei, nå får eg visst gå og hente gullet mitt!!!!!!!!! Stakkar, han gruer seg alltid litt.. Tudelu!
Nutmeg Skrevet 10. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2006 Føler med ham, øyenleger er ikke kult! Gi ham en klem, full av medlidenhet! Vi snakkes:)
attpåklatt!! Skrevet 10. november 2006 #10 Skrevet 10. november 2006 Titt titt!! Tilbake! Alt gikk bra... Han var ikke hos lege.. en spesialist som har et navn som eg ikke klarer å uttale, så skal ikke prøve å skrive det.. Hun er veldig flink ihvertfall!!! Og han er flink.. svarer på det han kan!! Og synet er bedre, det er egentlig ganske bra, men han skjeler uten briller.. Nå er han glad og fornøyd tilbake på skolen!!!!!!!! Og mor spiser endelig frokost!!! Hvordan er formen hos deg da??
Nutmeg Skrevet 10. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2006 Bra det gikk bra:) Jeg har fått i meg litt lunsj, og føler vel at det går bedre. Drikker mye te og vann slik at jeg må på do ofte. Innbiller meg at det skal hjelpe litt på. Eller, kanskje jeg har drukket så mye te og vært så mye på do at TR er helt tynnet ut slik at jeg ikke har merket at jeg har hatt besøk? Neppe, men en koselig ide:) Har også laget meg en liste over alle ting jeg skal hjøre på jobb i dag, og har krysset ut en del allerede. Fornøyd med det:) Men nå ringte en kunde og ødela hele tidsskjemaet mitt, må lage en hel haug med rapporter jeg ikke akkurat har tid til i dag. Er vel bare å starte. Hvordan er fredagslisten din? Lang?
attpåklatt!! Skrevet 10. november 2006 #12 Skrevet 10. november 2006 Nå ler eg meg ihel... Trenger ikke lommelegen eller kvinnelegen når eg har deg!! Det er nok løsningen... utvannet tr!! Har jo jo hatt alle andre tegn enn blodet!!! Jippi, da er det bare to uker til ikm da!!! hi hi *lete etter liste..* finner ikke!! Betyr det at eg slipper å gjøre noe?? Skal drikke te nå.. hehe!.. og lage liste!! Herremin, eg ler enda!!!
Nutmeg Skrevet 10. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 10. november 2006 Jeg vet; jeg er en utømmelig kilde til kunnskap om kvinnekroppens mysterier;) Du slipper gjøre noe når du ikke finner listen, sånn er regelen! Kos deg med te:) Nå skal jeg huke tak i en datafyr og spørre om det ikke finnes en kjappere måte å få unna alle rapportene på. Dumme kunder, kan de ikke plage oss andre dager enn fredag! Hallo, har en liste her, og der står ikke dette! Drikk masse te, og tenk uttynnende tanker:)
attpåklatt!! Skrevet 10. november 2006 #14 Skrevet 10. november 2006 Nå er det te ja... må drikke den på dagtid!! Mannen klarer ikke lukten... Men, han skjønne da.. ga han og guttungen "lov" til å kjøpe salami igjen igår.. ugh! Og ser nå i kjøleskapet at han har tatt pose rundt den! Snille han!! Hadde kundene visst at du var to uker på overtid, hadde de garantert ikke vågd å spørre!! Tankene kan ikke bli tynnere... hehe!!
Nutmeg Skrevet 10. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 10. november 2006 Nei, tror de hadde gjort klokt i å sende meg en søt mail og si at ting ikke haster. Men, nå er jeg ferdig med statistikkene! Dataguttene kan en del lure triks:) Trodde det skulle ta evigheter, men det var heldigvis en litt godt gjemt "hurtigtast" i programmet:) Salamifobi:) Jeg har bananfobi:) Sambo har helt sluttet spise, og det er bra. Jeg spyr av lukten, må bytte plass om noen spiser det ved siden av meg. tynne, tynnnnnnnnnne tanker slik at noe klarer snike seg forbi korken:)
attpåklatt!! Skrevet 10. november 2006 #16 Skrevet 10. november 2006 Hehe.... Bananfobi??? er det mulig?? Det er jo sååååååååå godt!!!! Nå er det jammen snart tid for å få ungene hjem... med masse skitne deilige regnkær etter den fantstisk våte uken!!! *glede seg* Har vært litt flink nå... ryddet, vaket klær, lagt i sammen, sortert papiravfall!! Uten liste å krysse på!! Når skulle du teste igjen?? Eg er sååå i tvil! Mannen vil vi skal kose oss med rødvin i helgen... så er litt i stuss her..
Nutmeg Skrevet 10. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 10. november 2006 Tenkte neste fredag jeg. Skal unngå å kjøpe testen i alle fall slik at jeg ikke blir fristet før det. Men herregud, tr MÅ jo bare dukke opp før det! Gjør den ikke det blir jeg jo en sånn en som har sykluser på over 30 dager;) Tror ikke det blir så mye alkohol i helga, skal jo i dåp. Sikkert ikke vin å få der. Ha egentlig VELDIG lyst på en GinTonic når jeg kommer hjem i dag.... Tror jo ikke jeg er gravid men..... Livet på pillen var pittelitt enklere! Jeg har fått unna en del punkter til på listen min her. Kanskje jeg skal lage en fin liste på data over ting jeg skal gjøre hjemme i helgen? Får se hvordan jeg ligger an senere i dag. Test du! Om du tester positivt tar jeg det som et tegn og drikker ikke GT i dag. Bananer er det værste som finnes!
attpåklatt!! Skrevet 10. november 2006 #18 Skrevet 10. november 2006 Har heller ikke test i hus... og i dag har eg sånn dag der eg føler meg IKKE gravid! Så det blir nok kjøpe i morgen, og kanskje teste søndag.. vi får se! Håper jo helst at tr kommer i stedet, ganske nedbrytende med neg.test! Og hvis eg er gravid, er det jo tydeligvis veldig tidlig, så tror ikke et glass rødvin vil gjøre så mye skade. Tror ikke spiren "kobler" seg til meg helt med engang... produserer ihvertfall ikke mye hcg.. hehe! Når er det helg for deg da??
Nutmeg Skrevet 10. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 10. november 2006 Er det ikke noe sånnt som at fosteret ikke tar næring fra moren før omlag 6.uke? Da kan jeg jo godt drikke GT i dag:) Jeg har ikke noen "gravid-følelse" bare veldig "tr-smerter følelse". Får lage en veeeeldig svak GT. Fylle glasset med Tonic og dryppe 2-3 dråper gin oppi. Eventuelt bare smøre litt gin på leppene... Hehe, nå høres jeg desperat ut:) (greit å bli prippen nå etter Irish Coffee fylla forrige helg) Er helg for meg rundt kl 16 tenker jeg. Må ut å finne noe å ha på meg i dåpen, helt glemt at jeg må kle meg litt ordentlig. Har ordnet alt klart til sambo, men glemt meg selv. Fått skyllt av og hengt opp regnklær?
attpåklatt!! Skrevet 10. november 2006 #20 Skrevet 10. november 2006 De ligger klar... først i køen til maskinen! Og jentungen hadde tatt med seg en hel!! sølepytt hjem!! Skjørtet hun hadde på hadde tydeligsvis godt feste... ugh!! Uke 6 ja... det er akkurat der vi hadde vært nå faktisk om vi hadde vært gravide...med en 28 dagers syklus(haha-ler meg ihjel.. 28 dager?? det er for pyser) En GT med gin på leppene høres jo fantstisk ut!! Ikke lett å drikke rødvin på den måten.. hehe! Du høres ut som du er veldig i rute til å bli mor!! "glemme seg selv er typisk!!"
Nutmeg Skrevet 10. november 2006 Forfatter #21 Skrevet 10. november 2006 28 dager er for pingler!!!! Vi som virkelig er tøffe har sykluser vi ikke klarer telle oss frem til engang! Sambo skal være fadder, litt viktig at han ser pen ut når han står fremme i kirka og lyver (kommer IKKE til sørge for at ungen får en kristen oppdragelse, eller be sammen med fadderbarnet sitt). Jeg skal bare sitte rolig i kirka og glede meg til maten! Ingen oppvask!
attpåklatt!! Skrevet 10. november 2006 #22 Skrevet 10. november 2006 Enten så ler eg lett i dag, eller så er du skikkelig morsom i dag!!!!! Ser deg for meg i kirken...*drømmende i blikket* "alle" tror du er sååå religiøs.... men drømer om oppvaskfri middag!! Sååå bra!! Og ja, viktig å være fin når en lyger!! Gjøre det med stil!! Neste ikm blir vel neste år på oss nå då?? Hmm... *glede seg veldig til ul*
Nutmeg Skrevet 10. november 2006 Forfatter #23 Skrevet 10. november 2006 Seriøst, får vi ikke IKM før neste år? Svelg... Jaja, det går jo fort mot 2007! Hmm, da blir det vel termin i september da... Hadde håpet å unngå det. Både sambo og jeg er fra familier som liker å leke kaniner i juletider, og stort sett alle er født den mnd. Nesten ingen ledige dager igjen i septemer. En DYR mnd! Jepp, tipper jeg kommer til å fremstå som en mild og from person som virkelig tar dette med dåp i kirken innover seg:) Må huske kollekt! Sist vi var i dåp (er stort sett i kirka i brylluper og begravelser) hadde vi glemt at det var noe slikt som kollekt, og endte opp med å gi en knapp og 50 øre... Vi var litt flaue. Trør det blir en BIM-GT i dag. Smøre litt gin på leppene , og ta en stor slurk tonic:) Kanskje man skulle tatt patent på den?
attpåklatt!! Skrevet 10. november 2006 #24 Skrevet 10. november 2006 Hehe.. skremte eg deg nå... har ikke regnet på det!! Men kan godt gjøre det.. kjekt å leke med datoene inne på babyverden.. greit å ha en viss formening om når neste el blir... har ikke tenkt å teste... Men foreløpig har eg jo ikke noen tr dato å skrive inn... og ikke lengde! Hmf... argh!! *smile smile*
Nutmeg Skrevet 10. november 2006 Forfatter #25 Skrevet 10. november 2006 Man kan vel få skviset inn en liten IKM før jul? I følge en eller annen beregningn en eller annen hadde lagt ut der skal jeg bli gravid rundt mars-april. Men, gjør jo ingen ting om det skjer før:) Og, jeg er forberedt på at det kan skje etter det også. Du får finne opp en syklus og se om vi skal føde i september:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå